Ai när den använts till bra underhållning.

Permalänk
Rekordmedlem

Ai när den använts till bra underhållning.

Tror det är första gången jag sett AI underhållning som varit bra, troligen ganska mycket mänskligt manus men videorenderingen blev lyckad Finns det nått mer liknade eller bara fruktansvärt kass AI musik ?

Semestern är slut för de flesta och här är lite nyhetsinslag om vad folk i England har upplevt på semestern
'

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

De va såhär jag minns hur internet humor var under millennieskiftet, bara lite mer "artificiell" denna gång men det är samma typ av dålig bra humor.

Permalänk
Medlem

Blä.

Värdelöst.

Visa signatur

9800x3d | 32gb DDR5 | RTX 4080 | 32" G80SD OLED

Permalänk
Medlem

Roligaste jag hört som AI skapat:

Visa signatur

Desktop/Spel 9800X3D, RTX 5090 FE, Asrock A620I, 32 GB RAM, NR200P, SF1000, W10 LTSC
Laptop/Jobb MacBook Pro 16", M3 Max (16C CPU, 40C GPU), 48 GB RAM
Skärm PG32UCDP OLED Mus Superlight Tangentbord Keychron V4 60% (Gateron Smoothie)

Permalänk
Medlem

https://www.youtube.com/@NeuralViz

Det finns en röd tråd i videorna så om man sorterar efter äldst och börjar med unanswered oddities avsnitten, cop files och church of Z.