Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Skicka gärna dessa förslag direkt till vår Facebook sida där de sitter som håller på med RushHour

Har tyvärr inte Facebook, så kommer med önskemål här ändå

Jag skulle väldigt gärna se ASUS Xonar STX och Sennheiser PC360 vid nästa rushhour!
Helst med minst 40-50% rabatt...

Permalänk
Skrivet av Morphond:

Har tyvärr inte Facebook, så kommer med önskemål här ändå

Jag skulle väldigt gärna se ASUS Xonar STX och Sennheiser PC360 vid nästa rushhour!
Helst med minst 40-50% rabatt...

Hej Morphond!

Du är så välkommen med dina förslag även här så klart
Jag ser till att dem får informationen...

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk

Heey dustin

När kommer ni att skicka diablo 3 till folk som har förhandsbokat det?

Visa signatur

Ryzen 9 5900x | NOCTUA NH-D15 | 32GB DDR4 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming |

Permalänk
Skrivet av Lord Belthazor:

Heey dustin

När kommer ni att skicka diablo 3 till folk som har förhandsbokat det?

De börjar skeppas till release datum som planerat, sen är det som vanligt beroende på tilldelning. Förhandsbokningar prioriteras givetvis!

Visa signatur

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk

Betyder det att ni skickar ut dem idag?

Permalänk
Medlem

Ack, vart syns produkterna som kommer upp på eran rush hour?

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Ack, vart syns produkterna som kommer upp på eran rush hour?

http://www.dustinhome.se/page/5846/fredagsrea/

Permalänk
Skrivet av thg-linus:

Betyder det att ni skickar ut dem idag?

Hej!
Inte troligt, men dem bör dyka upp till den 15/5
Som det ser ut just nu så kommer vi att kunna leverera samtliga ordrar förhandsbokningar.

tillägg
Visa signatur

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Skrivet av Dustin Home:

Hej!
Inte troligt, men dem bör dyka upp till den 15/5
Som det ser ut just nu så kommer vi att kunna leverera samtliga ordrar förhandsbokningar.

Det finns ingen möjlighet att få hem den till den 14/5 så att man kan börja spela när servrarna öppnar den 15/5 00.01?

Visa signatur

Ryzen 9 5900x | NOCTUA NH-D15 | 32GB DDR4 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming |

Permalänk

Verkar ju vara många som till och med har fått sina idag, så det borde ju inte finnas något problem med att skicka ut dem idag med chans att ha dem hemma på måndag.

Permalänk

Snackade med support och de sa att det inte kommer att skickas förrän måndag/tisdag! Men enligt en kille så har de redan skickats till honom. skumt!

Visa signatur

Permalänk

Det finns ingen möjlighet att få hem den till den 14/5 så att man kan börja spela när servrarna öppnar den 15/5 00.01?

Skrivet av thg-linus:

Verkar ju vara många som till och med har fått sina idag, så det borde ju inte finnas något problem med att skicka ut dem idag med chans att ha dem hemma på måndag.

Snackade med support och de sa att det inte kommer att skickas förrän måndag/tisdag! Men enligt en kille så har de redan skickats till honom. skumt!

Hej!
Kan inte svar på mer än att dem ska släppas "till den" 15/5 om det är skickat något så är det ett misstag alternativ ej sant! Jag kan dock se att vi har tilldelat samtliga ordrar som har förhandsbokat ett sådant spel nu men ej släppt dem än.

Visa signatur

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Varför ska man då förbeställa ett exemplar av en butik när man som i erat fall i bästa fall kommer att få vänta en dag extra än alla andra?
Det är ju då bättre att köpa över steam,orirgin,etc och ladda ner allt några dagar innan så man har allt hemma när man väl kan starta spelet.
Det var ju samma sak med er i höstas med skyrim att ni skickade ut senare än alla andra så era kunder fick sitta o vänta i en,ett par dagar.
Och då lovade ni ju att det var en engångsföreteelse och att det inte skulle upprepas men nu upprepar ni det i alla fall.

Ska dock säga att jag inte köpt några av spelen genom er (då hade jag varit betydligt mer frb) och har absolut inga planer alls på att handla några spel av er pga detta.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Attans, var inget intressant idag :/

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Skrivet av grizzly666:

Varför ska man då förbeställa ett exemplar av en butik när man som i erat fall i bästa fall kommer att få vänta en dag extra än alla andra?
Det är ju då bättre att köpa över steam,orirgin,etc och ladda ner allt några dagar innan så man har allt hemma när man väl kan starta spelet.
Det var ju samma sak med er i höstas med skyrim att ni skickade ut senare än alla andra så era kunder fick sitta o vänta i en,ett par dagar.
Och då lovade ni ju att det var en engångsföreteelse och att det inte skulle upprepas men nu upprepar ni det i alla fall.

Ska dock säga att jag inte köpt några av spelen genom er (då hade jag varit betydligt mer frb) och har absolut inga planer alls på att handla några spel av er pga detta.

Hej grizzly666!
Det är ju ett val man gör precis som en del väljer att gå in i en fysisk butik och köa efter ett spel, många står flera timmar och väntar på sitt spel utanför affären. Vi skickar inte spelaet senare än någon annan, det som avgör detta är releas datumet inget annat. När det gällde Skyrim så var det väl så att tillgängligheten var ett problem om jag inte minns fel. I detta fallet har vi fått in spelen i god tid och det är inget problem att leverera dem som planerat.

Visa signatur

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Dom flesta butikerna skickar ju ut spelen så att dom finns hos kund PÅ release dagen dvs skickar iväg spelet innan denna dag.
Vilket ni inte gör nu och därmed faller ju ditt argument att vi gör som alla andra.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Fast dom skickar det ju faktiskt så ni har det på releasedagen, sen att just den här gången vill folk spela 00.01 av nån anledning är ju inte riktigt deras fel. Dom får troligen skit av sin leverantör om det levereras tidigare, precis som Webhallen fick. Sen kan man ju tycka vad man vill om det

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk

Hur får man igång studentrabatten på dustinhome.se? Reggade mig men priserna ändrades inte, försökte klicka på "student" knappen, men inget hände.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanLoveNilsson:

Hur får man igång studentrabatten på dustinhome.se? Reggade mig men priserna ändrades inte, försökte klicka på "student" knappen, men inget hände.

Logga in på mecenat så står det precis hur du ska göra

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanLoveNilsson:

Om denna kostar 139 istället för 449 så har du studentrabatten igång...

Har du följt anvisningarna för att skaffa studentrabatt?

Permalänk
Medlem

diablo3 är i iager enligt eran status så det betyder ju att ni bör skicka ut allt imorgon så kommer dom på releasedagen?

Permalänk
Medlem

BUFFALO TERASTATION NAS Undrar vad det är för minne som väger 2000kg som sitter i den och lådan har dimensionerna (B x H x D) 300 kg x 215 kg x 230 kg

Http://www.dustinhome.se/product/5010598031/buffalo-terastati...

Permalänk
Skrivet av Pellepelikan:

Om denna kostar 139 istället för 449 så har du studentrabatten igång...

Har du följt anvisningarna för att skaffa studentrabatt?

Då har jag antagligen studentrabatt. Tackar för svar.
Är det bara utvalda varor som har studentrabbat då eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fnord:

BUFFALO TERASTATION NAS Undrar vad det är för minne som väger 2000kg som sitter i den och lådan har dimensionerna (B x H x D) 300 kg x 215 kg x 230 kg

Http://www.dustinhome.se/product/5010598031/buffalo-terastati...

Nice med 3kg garantitid också

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej.

Jag är intresserad av tv:n UE-40ES5505 40" som ni har kampanj på nu (http://www.dustinhome.se/product/5010638075/samsung-ue-40es55...). Det jag undrar är om det är den nordiska modellen som har modellbeteckningen UE40ES5505KXXE eller om det är någon annan variant (har sett att ni inte alltid kört med de nordiska modellerna tidigare, vilket kan ge problem med garantier om man vänder sig direkt till samsung).

Visa signatur

|i5 3570K| Asus P8Z77-V LE|Asus HD7950DC2-3GD5|
|Corsair PC3-12800 Veng. LP, 4x4 GB|Samsung 830 256 GB|
|Corsair HX 650W|Thermalright HR-02 Macho|FD Define R4|

Permalänk
Skrivet av HazZarD:

diablo3 är i iager enligt eran status så det betyder ju att ni bör skicka ut allt imorgon så kommer dom på releasedagen?

Det stämmer mycket riktigt att vi fått in spelen och lagernissarna kommer få jobba hårt idag så att alla som beställt det har det till imorgon

Skrivet av Perrablerra:

Nice med 3kg garantitid också

Buffalo garanterar att deras ord väger tungt!
Skämt o sido så har jag bett vår produktansvarige att fixa till specen, självfallet är den korrekta enheten år och inte Kg

Skrivet av tttomte:

Hej.

Jag är intresserad av tv:n UE-40ES5505 40" som ni har kampanj på nu (http://www.dustinhome.se/product/5010638075/samsung-ue-40es55...). Det jag undrar är om det är den nordiska modellen som har modellbeteckningen UE40ES5505KXXE eller om det är någon annan variant (har sett att ni inte alltid kört med de nordiska modellerna tidigare, vilket kan ge problem med garantier om man vänder sig direkt till samsung).

Den där TV-apparaten är inte en nordisk modell, det ger inga problem med garantin mer än att vi tar hand om garantiärenden och att garantin inte går direkt via Samsung själva.

Visa signatur

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Jag såg att ni har en Corsair Spring Sale på gång i hemsidan nu...
Men måste fråga.. var er PR kille påtänd på LSD när han kom på priserna?

http://www.dustinhome.se/product/5010543803/corsair-8gb-ddr3-xms3-vengeance-pc3-12800-1600mhz-cl9-2x4gb/
590:- för Corsair Vengance 8GB kit 2x4GB CL9?
Ordinarie pris 988:-??? wtf?

Det är mycket högre än vad alla andra nätbutiker tar för det.

Hmm dock så ser jag att ni har det listat på 419:- i prisjakt.. Så något stämmer icke
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=772726

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 3700X MB: X570 Aorus Ultra Mem: Corsair Vengeance RGB Pro 2x16GB DDR4 @ 3200 MHz CL16 GPU: Radeon RX Vega 56 SSD: Corsair Force MP510 960GB Case: FD Meshify C PSU: Corsair RM 750W Display: Acer 35" Predator XZ350CU OS: Win10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av ParasiteX:

http://www.dustinhome.se/product/5010543803/corsair-8gb-ddr3-xms3-vengeance-pc3-12800-1600mhz-cl9-2x4gb/

Hmm dock så ser jag att ni har det listat på 419:- i prisjakt.. Så något stämmer icke

Finns inget bättre sätt att tjärna pengar än att dunka på en kampanj/rea stämpel och sen höja priset, kunder dras till sånt som flugor till rutten banan Troligtvis dollar kursen som spelar ett spratt skulle jag tro.

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk
Skrivet av ParasiteX:

Hrm, det där såg väldigt intressant ut. Jag kollar med marknadsavdelningen vad som blitt galet där och återkommer.

EDIT: Mycket riktigt var det dollarkursen som spökade, jag har jagat på vår marknadsavdelning och våra inköpare lite och lyckats trolla fram ett bättre pris, tyvärr inte lika lågt som tidigare, men dollarn ställer som sagt till det.

Visa signatur

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Hur går det med GTX 680 DCUII OC/TOP-korten? Kan inte vara den enda som väntar otåligt