”Datorn är den logiska vidareutvecklingen av människan: intelligens utan moral.”
John Osborne
TRiXTeR.org | mods.TRiXTeR.org | MBM Stats
Me like sticker. Me like so much.
Ska det vara nått ska det vara rejält
"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz
Får jag äta på ditt skägg?
T-bird 1.4@1.533 | G-force 2 t / pro 64mb 250/400@335/481 | Seagate Barracuda IV 40.0Gb 7200rpm | 256ddr pc2100 Kingston | Lite annat smått och gott
AMD 2000+@1885MHz, GF2 PCI Temporärt, 164GB HDD, PC3200 512mb, Asus A7V8X, Vattenkylning inkl. GPU o PSU
P4 2.0 GHZ ♂ Sapphire Radeon 9700 np @ 364/349 ORGINAL kylning ♂ Hercules Game Theater XP 7.1 ♂ Segate Barracuda IV 80+40 ♂ Logitech T-bord, Mus & Webcam!! Bäst noterad på 16 plats på www.snyggast.com ;)
"I've got a plan so cunning, you could put a tail on it and call it a weasel!" - Edmund Blackadder
"Det man inte har, och inte får, det TAR man!" - Vargen
The Mad Modders - bygger och moddar :: Sysinfo - info om mina datorer :: Res till Poros
"I've got a plan so cunning, you could put a tail on it and call it a weasel!" - Edmund Blackadder
"Det man inte har, och inte får, det TAR man!" - Vargen
The Mad Modders - bygger och moddar :: Sysinfo - info om mina datorer :: Res till Poros