Permalänk

Me like sticker. Me like so much.

Tog en paus från att stripa taxibilar på jobbet idag och stripade min låda istället.
Blev jättekul.

http://home.bip.net/bernad/Mkay2/
Klaga inte på den fula lådan. Säg bara att stripningarna blev bra.

"Processor" texten fick inte vara med på dom små loggorna. Tog bort dom eftersom att det blev så jävla pillrigt och den texten hängde med varje gång och det blev snett när man skulle pilla tebax det.

Athlon loggan tog jag från www.logo.nino.ru och "SL loggan" är min egen design.

Permalänk

Den blev bra..... känner faktiskt för att klaga lite på lådan... men förbjöd oss juh till det så då skiter jag idet....

Visa signatur

”Datorn är den logiska vidareutvecklingen av människan: intelligens utan moral.”
John Osborne
TRiXTeR.org | mods.TRiXTeR.org | MBM Stats

Permalänk
Medlem

det va la snyggt.. men lite väl skrikigt

Permalänk

du skulle kunna tjäna pengar på å dra upp ett gäng cool stripes å sälja lite
finns nog en hel del som skulle tycka att AMD loggan skulle vara coolt å ha på plexit, kan säga att SL loggan inte va helt fel heller, eller va sägs om att ha söta små saker som dessa logos

Visa signatur

Ska det vara nått ska det vara rejält

Permalänk
Medlem

Hähä tufft, du har samma låda som jag!

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tarang
Hähä tufft, du har samma låda som jag!

e ni syskon eller? Jag tvivlar faktiskt på att ni får plats med 2 system i den lådan. Eller jaha, du kanske menar att ni har LIKADAN låda... då fattar jag...

Visa signatur

Får jag äta på ditt skägg?

g3wd.mine.nu

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WingmAn112 du skulle kunna tjäna pengar på å dra upp ett gäng cool stripes å sälja lite
finns nog en hel del som skulle tycka att AMD loggan skulle vara coolt å ha på plexit, kan säga att SL loggan inte va helt fel heller, eller va sägs om att ha söta små saker som dessa logos

mkay...
Vissa av dom där blir kanske lite för pillriga (Absolut i 15x15 cm skulle ta en timme att pilla på, och då kommer det att kosta mycket), men andra, enkla skulle jag kunna göra åt dom som är intresserade. Helst inte mer än 2-3 färger. Det lär nog inte vara så populärt att sitta och extraknäcka på jobbet med deras grejer.

Dom som är intresserade kan ju kontakta mig och så kan jag se om det är rimligt att skära ut nått. Kanske skära ut sånna där lite större Athlon grejer för kanske en tjugalapp så jag kan ha råd att fika :).

Citat:

det va la snyggt.. men lite väl skrikigt

äh. Ingen som ska se den lådan ändå. Jag tar bort allt skräp om jag ska dra iväg med den nån stans så man slipper skämmas.

Citat:

e ni syskon eller? Jag tvivlar faktiskt på att ni får plats med 2 system i den lådan.

Det är bara dammet som är hans.

Permalänk
Medlem

rätt snyggt.
hur gör du dom?

Permalänk

Karamell-Kungen: jag e intresserad av nått sånt stort athlon
märke... skulle sitta som klippt och skuret på mitt window...

men du kan ju ta kontakt med mig på:
handikappad@hotmail.com
så kan du ju säga vad du ska ha för jobbet....

danke, bitte, geliben dutchen... bitte

Visa signatur

T-bird 1.4@1.533 | G-force 2 t / pro 64mb 250/400@335/481 | Seagate Barracuda IV 40.0Gb 7200rpm | 256ddr pc2100 Kingston | Lite annat smått och gott

Permalänk
Medlem

Jag tycker inte att du ska ta bort dem om du ska någonstans typ LAN lr nått.. det är ju då det är fränigt!

Permalänk

http://www.rolanddga.com/products/cutters/pro/default.asp
Typ en plotter med en kniv på som är utvecklad för att skära i vinyl. Sen har man plastfoliet som är nån millimeter tjockt med klister på baksidan. Kostar 25m/900kr+moms per rulle.

Wannabe: Asså, jag tar bort alla sidor på mitt chassi och fronten om jag ska visa upp den eftersom att det ser verkligen förjävligt ut. Kanske bara tar med mig plexiglaset sen :).

Kenta: Mkay...

Permalänk

skicka ett mail till mej på celer0n@sweclockers.zzn.com och säg vad du ska ha för en stor AMD logga...

Visa signatur

AMD 2000+@1885MHz, GF2 PCI Temporärt, 164GB HDD, PC3200 512mb, Asus A7V8X, Vattenkylning inkl. GPU o PSU

Permalänk

^ 20 kr (+frakt) verkar rimligt.

Permalänk
Avstängd

om du kan fixa dif loggan i typ 200*200 mm (helst ännu större) så kan du ju kontakta mej på masken85@msn.com

Visa signatur

P4 2.0 GHZ ♂ Sapphire Radeon 9700 np @ 364/349 ORGINAL kylning ♂ Hercules Game Theater XP 7.1 ♂ Segate Barracuda IV 80+40 ♂ Logitech T-bord, Mus & Webcam!! Bäst noterad på 16 plats på www.snyggast.com ;)

Permalänk
Medlem

Kan jag få köpa en stor orange AMD logga för 30 spänn+frakt?

Permalänk

Hmm, så varje färg hamnar på ett eget ark då antar jag. Sen klistrar man fast en färg i taget och försöker passa ihop dem bäst det går? hehe. pillrigt.

Visa signatur

"I've got a plan so cunning, you could put a tail on it and call it a weasel!" - Edmund Blackadder
"Det man inte har, och inte får, det TAR man!" - Vargen
The Mad Modders - bygger och moddar :: Sysinfo - info om mina datorer :: Res till Poros

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MadModder
Hmm, så varje färg hamnar på ett eget ark då antar jag. Sen klistrar man fast en färg i taget och försöker passa ihop dem bäst det går? hehe. pillrigt.

Helt rätt.

Permalänk

Gör så här istället.
Alla som vill ha en logga, maila mig på sendme.mail@chello.se och berätta något kul.
Skriv namn, swec. namn och vad ni vill ha så svarar jag.

EDIT:
Masken: Nej. Kan itne fixa DIF loggan över huvud taget.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karamell-Kungen

Helt rätt.

Jo. Men alltså om du bara skär ut alla detaljer i olika färger och överlåter pillrandet till den som ska klistra fast det på sin dator eller vad det nu kan vara?
Eller är det det att plocka bort plasten som INTE ska vara kvar som är pillrigt? Det går ju att överlåta det med...
Eller återanvänder du plast som skärs bort till mindre saker?

Visa signatur

"I've got a plan so cunning, you could put a tail on it and call it a weasel!" - Edmund Blackadder
"Det man inte har, och inte får, det TAR man!" - Vargen
The Mad Modders - bygger och moddar :: Sysinfo - info om mina datorer :: Res till Poros

Permalänk

^ Både och, men det mest pillriga är ju självklart att lägga in olika färger. Jag fixar det eftersom att jag har redan erfarenhet av det, så slipper man folk som råkar förstöra sina loggor. Man får känsla för det efter ett tag eftersom att man redan förstört massor. Man lär sig av sina misstag :).

Att återanvända plasten kan vara knepigt. Man brukar inte göra det, men jag försöker ju till dom här grejorna. Plasten måste alltid vara 50 cm bred, annars kan maskinen inte mata, men man kan den nyskurna plasten sitta kvar och börja på ett nytt ställe, men bara man inte klipper bort en bit så är den ju så att säga hel. Men det gör vi sällan. Det brukar handla om 0-30 centimeter skrivbar yta som kastas, men jag försöker alltid att använda den.

Men när man jobbar med det så räknar man med att det inte går att återanvända.

Permalänk

FOLK !
NI MÅSTE SKRIVA NAMN, ADRESS OCH VAD NI SKULLE HA I BREVEN NI SKICKAR !

Sitter här med 150 kr som tillhör lite olika personer och jag har ingen aning om vilka det är.
Pengar eller logga återfås mot beskrivning av kuvert eftersom att vissa är lite speciella :).