ps3 till LoL,bf3 och diablo 3

Permalänk

ps3 till LoL,bf3 och diablo 3

finns det något program som löser detta för mig? Hihi skämmigt jag menade ps3 kontroll inte ps3 haha så dum jag känner mig

Permalänk
Medlem

Tyvärr, det är faktiskt omöjligt

EDIT: Du kan dock lira BF3 med ditt ps3

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Skrivet av juckeyy:

Tyvärr, det är faktiskt omöjligt

EDIT: Du kan dock lira BF3 med ditt ps3

Jag har ju sett folk med det iaf till d3

Permalänk
Medlem
Skrivet av ströbröd:

Vart har du sett det?

Permalänk
Skrivet av Sh1ft21:

Vart har du sett det?

youtube
Edit :http://www.youtube.com/watch?v=yqEoMhkj6W4

Permalänk
Medlem
Skrivet av ströbröd:

Ja detta går att göra via datorn. Du behöver ett program som heter MotionJoy. Använd google för att ta reda på hur du ska göra.

Permalänk
Skrivet av ströbröd:

Ps 3 Kontroll till datorn, inte på själva ps3....

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ströbröd:

Ja som han andra killen sa!

Permalänk

Du kan koppla din PS3 kontroll till din PC, men du behöver ett program likt Xpadder (kostar 70:-, rekommenderar att du köper det, riktigt bra program om du vill använda konsol kontroller till PC och skapa dina egna knappkonfigurationer) för att den ska funka.

Visa signatur

| Retina iMac - 2014 | Intel Core i7 Quad Core - 4,0 GHz | 32GB RAM (Crucial Ballistix Sport 1866 MHz SODIMM) | AMD Radeon R9 M295X 4GB GDDR5 | 1TB SSD | LaCie D2 Thunderbolt 4TB | ASUS BW-12D1S-U (Blu-ray-brännare) | Apple Time Capsule 3TB | Denon DA-300USB (DAC) | Denon AH-D7000 | Logitech Z2300 (2.1) |

Permalänk
Medlem

Som tidigare person sade sök efter Motionjoy på google som är gratis. Sedan är det bara att spela och vara lycklig.

Visa signatur

Nikken: Dont waste ze brain cellzzzzz
Tigimon: But I need to lower myself to walkers level.

Permalänk
Medlem

som en tidigare sa dock lite fel men http://www.motioninjoy.com/ kostar inte ett öre och funkar fin fint

Permalänk
Medlem

Det finns ett program som heter MotionJoy som jag använder och är skit bra! Vet ej om det funkar i D3 men det borde gå. Om du inte hittar det kan jag skicka det till dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ströbröd:

Din beskrivning i första inlägget är ju totalt... du skrev att du ville spela diablo 3 med ditt PS3 och jag svarade att det är omöjligt. Sen skriver du att det går och länkar till ett youtube klipp där han spelar på en PC med en ps3 KONTROLL. Bättre text nästa gång tack.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Din beskrivning i första inlägget är ju totalt... du skrev att du ville spela diablo 3 med ditt PS3 och jag svarade att det är omöjligt. Sen skriver du att det går och länkar till ett youtube klipp där han spelar på en PC med en ps3 KONTROLL. Bättre text nästa gång tack.

"Hihi skämmigt jag menade ps3 kontroll inte ps3 haha så dum jag känner mig" från första inlägget

Visa signatur

Superb CPU/GPU renderengine 40K