hjälp med denna kylaren verkar inte finnas beskrivning :O ?

Permalänk
Avstängd

hjälp med denna kylaren verkar inte finnas beskrivning :O ?

Hej är nu orolig verkar inte som man får med någon beskrivning på denna kylaren i kartongen som jag ska hämta ut på posten idag
får man med någon beskrivning på hur man sätter ihop den eller inte? Mvh.
http://www.arctic.ac/en/p/cooling/vga/502/accelero-xtreme-797...

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Hjälpsam

Karlsons Klister?

Antagligen kommer en manual, annars kan du testa denna;
http://www.arctic.ac/index.php?eID=tx_mm_bccmsbase_zip&id=228...

Dvs under Support på AC's sida fanns en manual till den kylaren.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk

Kollade lite på sidan (typ 1min). http://www.arctic.ac/index.php?eID=tx_mm_bccmsbase_zip&id=228...
Där har du manualen

Visa signatur

i7 4770k @4.3GHz | Asus z87-pro | Asus 1080 | 16GB RAM | Samsung 840 Pro 256GB | 3TB HDD| Corsair RM850
Thinkpad x60 tablet | 3GB RAM | Crucial M4 128GB
Amiga 500+, Commodore 64/128D

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Fluf:

Karlsons Klister?

Antagligen kommer en manual, annars kan du testa denna;
http://www.arctic.ac/index.php?eID=tx_mm_bccmsbase_zip&id=228...

Dvs under Support på AC's sida fanns en manual till den kylaren.

jo fast nu undrade jag mer i kartongen när jag får hem det om jag får med det eller ej?
på hemsidan har jag vetat hela tiden att jag kan hämta hem det därifrån men blir svårt att göra det eftersom jag ska ta ut kortet från datorn så jag kommer inte kunna använda datan samtidigt som jag ska montera dit den nya kylaren därför så undrar jag om man får med någon manual i kartongen?

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Blupparen:

Kollade lite på sidan (typ 1min). http://www.arctic.ac/index.php?eID=tx_mm_bccmsbase_zip&id=228...
Där har du manualen

JO jag vet men kommer inte att kunna använda å se en manual från datan när jag ska montera på kylaren på graffet! därför så vore det bra om man fick med en manual i paketet.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Skrivare?

Visa signatur

"Arguing on internet is like running in the special olympics. Even if you win you're still retarded."

Permalänk
Avstängd
Skrivet av orig_rejser:

Skrivare?

FUCK har ingen vad bör jag göra? kan jag lägga en PDF fil med manual på usb sticka och sen köra det via tven där ute??

Visa signatur

Permalänk

Öppna pdf på telefonen om du har någorlunda ny telefon, annars får du ta mitt nummer så hjälper jag dig över telefon har monterat två såna kylare på mina f.d 7970.

Visa signatur

|| CPU: Intel i5 2500k @ 4.5hz | CPU Kylare: Corsair H80 | MB: Asus P8P67 WS Revolution B3 | RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 16Gb CL9 | WIN HDD: Intel X25-M G2 80GB | Lagring: ~2TB | GPU: 2x Asus GTX 680 DC II | Skärm: 2 x BenQ TFT 24" LED 120Hz | Chassi: NZXT Switch 810 - Vit | PSU: Silverstone Strider 1000W | 3DMark11: ~X7000 / P15000 ||

Permalänk
Hjälpsam

Ta två djupa andetag, öppna kartongen, saknas manual (det borde finnas en), så ta en USB sticka och gå till granne/skola/jobb/biliotek och skriv ut eller annan praktisk lösning

Ingen idé att ha panik innan paketet kommer.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Steffelitix:

Öppna pdf på telefonen om du har någorlunda ny telefon, annars får du ta mitt nummer så hjälper jag dig över telefon har monterat två såna kylare på mina f.d 7970.

snälla pöjkar detta har en xperia mini pro går det tror du med att ta den dit då?

Visa signatur

Permalänk

Pröva, jag ladda ner den manualen på datorn, och mailade till den till mig själv och sen öppna jag den på telefonen/surfplattan när jag monterade

Visa signatur

|| CPU: Intel i5 2500k @ 4.5hz | CPU Kylare: Corsair H80 | MB: Asus P8P67 WS Revolution B3 | RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 16Gb CL9 | WIN HDD: Intel X25-M G2 80GB | Lagring: ~2TB | GPU: 2x Asus GTX 680 DC II | Skärm: 2 x BenQ TFT 24" LED 120Hz | Chassi: NZXT Switch 810 - Vit | PSU: Silverstone Strider 1000W | 3DMark11: ~X7000 / P15000 ||

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Steffelitix:

Pröva, jag ladda ner den manualen på datorn, och mailade till den till mig själv och sen öppna jag den på telefonen/surfplattan när jag monterade

Nopp vette fan hur jag ska göra, blev krångligt på telefonen också

Visa signatur

Permalänk

Klart du får med en manual, varför tror du motsattsen ?