Köpa spel arma 2 och spela dayzmod eller max payne 3

Permalänk

Köpa spel arma 2 och spela dayzmod eller max payne 3

Hej alla sweclockers jag hade tänkt och köpa ett nytt spel, täntke att det skulle vara mellan max payne 3 och arma II och jag undrar vilket jag borde köpa bryr inte mig om pengarna bara vilket spel som är bäst tack på förhand

Visa signatur

We hurt people that love us,
Love people that hurt us

Permalänk
Skrivet av TriumpNisse:

Hej alla sweclockers jag hade tänkt och köpa ett nytt spel, täntke att det skulle vara mellan max payne 3 och arma II och jag undrar vilket jag borde köpa bryr inte mig om pengarna bara vilket spel som är bäst tack på förhand

Har spelat mycket DAYZ och det är sjukt kul, men det är ju dock en Alpha och därmed väldigt ostabil. Ganska många krasher och uppdateringar var och varannan dag. Och mycket överfulla servrar.
Men hade nog ändå valt ARMAII CO och kört DAYZ:D

Visa signatur

Corsair 650D | ASUS Corsshair V Formula | AMD FX-8150 "Bulldozer" @ 4,0 GHz | Corsair H100 + 4 Corsair SP High Performance 120mm | MSI GTX 580 Lightning extreme Twin Frozr III | 8GB Corsair Dominator 1600MHz | Corsair AX 850W | Corsair Force 3 series 120gb | 2x OCZ - Agility 3 12gb | Benq G2750 | Benq G2420HD | Corsair K90 | Mionix Naos 5000

CITERA FÖR SVAR!!!

Permalänk

Har för mej att Max Payne 3 är 8 timmar långt ungefär. Dayz kan du ju spela skit länge med en massa sweclockare

Permalänk
Medlem
Skrivet av TriumpNisse:

Sjukt onödig tråd då det redan finns flera trådar som behandlar ämnet så använd sökfunktionen.

Visa signatur

Hänger på Sweclockers när jag blir köpsugen.

Permalänk
Skrivet av davitto:

Sjukt onödig tråd då det redan finns flera trådar som behandlar ämnet så använd sökfunktionen.

men du vill du veta att jag bryr mig inte för det finns inte en tråd om vilket spel som är bäst -.-

Visa signatur

Love people that hurt us

Permalänk
Medlem
Skrivet av TriumpNisse:

men du vill du veta att jag bryr mig inte för det finns inte en tråd om vilket spel som är bäst -.-

Allt beror på personliga erfarenheter/preferenser, därför finns det inget som är "bäst" i det här fallet. Bättre om du läser om de olika spelen och försöker skaffa dig en egen uppfattning istället för att få folk att välja spel åt dig.

Permalänk
Skrivet av ZandZ:

Allt beror på personliga erfarenheter/preferenser, därför finns det inget som är "bäst" i det här fallet. Bättre om du läser om de olika spelen och försöker skaffa dig en egen uppfattning istället för att få folk att välja spel åt dig.

okej måntro :/

Visa signatur

Love people that hurt us

Permalänk

Oändligt mycket mer nöje med Arma2. DayZ är ju bara en liten mod i mängden. Det är ett otroligt mångsidigt spel.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZandZ:

Han har inte sagt att han söker en objektiv beskrivning heller så varför tjata..

Permalänk
Skrivet av Humper:

Han har inte sagt att han söker en objektiv beskrivning heller så varför tjata..

your work here is done

Visa signatur

Love people that hurt us

Permalänk

Jag har bestämt mig att köpa båda

Visa signatur

Love people that hurt us