Ultimita Nvidia 3d Vision spelet för Demo

Permalänk
Avstängd

Ultimita Nvidia 3d Vision spelet för Demo

Ska dema min nya HMD för grabbarna, vilkel spel är det bästa i 3D? Inga buggar osv som många spel har i 3d...
Mirrors edge ser jävligt bra ut i 3d, finns det fler?

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Testade precis RE5 av en slump. Det var ju riktigt bra.. de måste ju ha haft 3d i otankten när de skapade spelet för det har exakt NOLL 3d buggar

Visa signatur
Permalänk

GTA 4! Fippla lite med inställningarna så blir det riktigt najs! Half-Life 2 är också najs! Left 4 Dead!

Permalänk
Medlem

Jag gillade Dragon Age Origins, speciellt när man pausade spelet och snurrade runt fritt; spjut, svärd och eld kom verkligen ut ur skärmen! Även Batman Arkham Asylum är bra, så Arkham City borde också (även om jag inte testat).

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | Noctua NH-D15 | Asus Prime X370-Pro | 32 GB G.Skill 3200 MHz CL16 | Asus GeForce RTX 3080 TUF Gaming OC | Samsung 970 EVO Plus 1 TB | EVGA SuperNOVA G2 750W | Fractal Design Define C
Alienware AW3423DW QD-OLED 3440x1440 175 Hz

Permalänk
Medlem

Inte testat själv men jag har hört att Alan Wake ska se riktigt bra ut

Visa signatur

Intel i9 10850k | Asus z490-A Prime | Nvidia RTX 3080 10gb | Samsung 970 Evo 1Tb m.2| Corsair HX750i | Corsair Vengeance 32gb @ 3600Mhz | Lian Li PC-011 Dynamic | Custom vattenkylning |

Permalänk
Avstängd

Testade L4D2 igår, siktet var rätt kasst i 3D annars var det snyggt, det balla med RE5 var att siktet var anpassat för 3D... Ska testa Alan Wake, har hört att den ska ha ett gäng buggar i 3D men att Remedy jobbar på det...

Kan verkligen Rekommendera Sony HMZ, tar ett tag att ställa in den så den passar just ditt huvud, men när den väll är inställd, jävlar vilken 3D.. Sjuk känsla av att bilden följer med när du rör huvudet, och tillsammans med head tracking.. shit säger jag

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av CyberVillain:

Testade L4D2 igår, siktet var rätt kasst i 3D annars var det snyggt, det balla med RE5 var att siktet var anpassat för 3D... Ska testa Alan Wake, har hört att den ska ha ett gäng buggar i 3D men att Remedy jobbar på det...

Kan verkligen Rekommendera Sony HMZ, tar ett tag att ställa in den så den passar just ditt huvud, men när den väll är inställd, jävlar vilken 3D.. Sjuk känsla av att bilden följer med när du rör huvudet, och tillsammans med head tracking.. shit säger jag

Jasså? Btw, man måste generellt stänga av shaders, shadows å reflektioner med 3D på!

Permalänk

Jag startade sj upp LoL och trodde inte ens att det funkade med 3D, men de va tydligen bara att ta och starta spelet och sedan på med brillorna o köra på! ovan känsla dock, men det va mer nice iaf

Visa signatur

Moderkort: Asus CG-8350, Intel i7-3770, Asus Nvidia GeForce 660 Ti 3 GB, 1 TB hårddisk, 12 GB DDR3
Skärm: BenQ XL2411T Tangentbord: SteelSeries 6GV2 Mus: SteelSeries Sensei Pro Fnatic Edition Musmatta: SteelSeries 4HD Headset: SteelSeries 7H Fnatic Edition Ratt: Logitech Driving Force GT

Permalänk
Avstängd

Battlefield 3 är nog endå min favorit just nu, stört snyggt i 3D...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CyberVillain:

Battlefield 3 är nog endå min favorit just nu, stört snyggt i 3D...

Kan verkligen inte hålla med. Får ju bara massor med djup i bilden. Ingenting sticker ut ur skärmen. Allt är bara inflyttat i skärmen. Ganska tråkig 3d. Bäst är ju trine2 och även diablo 3 är helt okej i 3d.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|Asus Rog Strix Scar 16|i9 13980HX|32GB DDR5|1TB| RTX 4080|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av palusa:

Kan verkligen inte hålla med. Får ju bara massor med djup i bilden. Ingenting sticker ut ur skärmen. Allt är bara inflyttat i skärmen. Ganska tråkig 3d. Bäst är ju trine2 och även diablo 3 är helt okej i 3d.

Det där är ju personligt, själv gillar jag realisistik och närvarohöjande 3D, popout är inte önskvärt då. Nått som dock inte är kopplat till personlig smak är mängden artifakter och där är bf3 väldigt bra, samt ingen popout vilket jag personligen inte gillar, sedan kan man konfiguera bf3 så man får popout om man vill. Max Payne 3 var välldigt snyggt i 3d också.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hard reset är nog 1 av dom bästa med 3dvision.

Visa signatur

In science we trust!