Permalänk
Medlem

Amiga 500?

Höll på och städade lite i garderoberna hemma, och snubblade över min gamla amiga 500 som inte får den kärleken som den förtjänar Vad är en sådan värd egentligen komplett 3 lådor disketter, sladdar, adapter, skärm etc?
Jag har dock funderat på att släpa fram den för lite retro gaming men blir aldrig av, så jag funderade på att kanske göra mig av med den istället

Visa signatur

CPU: 3570K |Minne: 8GB Corsair Vengence|GPU: GTX 650|Chassi: Nano 304|PSU: Corsair 600W M|Kylning: Batterisyra|Mus: MX150|Tangentbord: JP|Platta: Nexus 7(2013)

Permalänk

är väl bara kolla alla annonssidor.

Permalänk
Medlem

Sälj det eller donera en!

Tradera, loppis, blocket och mer.

Kul att se du har en gammal Amiga.

Visa signatur

Main: Intel i5 4670K | ASUS Geforce GTX 970 | Corsair Vengeance 16 GB DDR3 | Phanteks P400 | Cryorig H7 | EVGA Supernova G2 650W
Retro: AMD Athlon XP 2200+ | Nvidia Geforce 3 Ti200 | 3DFX Voodoo 2 (SLI) | 512MB DDR | Soundblaster Live! | Windows 98 SE

Permalänk
Medlem

In i TVn bara och spela på Jag drog ut min gamla A1200 i julas, det var skoj, med Super Frog, Turrican II och lite annat smått och gott. Fast UAE på Pegasos eller PC klarar ju av att emulera ganska bra, så det blir inte så ofta längre.

Annars är det väl bara att lägga på tradera för några hundringar.

Visa signatur

Shadows never sleep...
Specs: Ryzen 5600X, Powercolor Fighter RX 6700XT, ASUS B550-I ITX, 32GB 3600MHz DDR4, Bitfenix Phenom µ-ATX

Permalänk
Medlem

Du kan ju alltid dra till falköping i augusti på "Hackspett" http://www.sak.nu/nas och träffa annat retrofolk

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX3060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Dom är tyvärr inte värda så mycket, har själv en i förrådet med original kartong o allt i bra skick.
Men den sparar jag hade jag tänkt:)

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Avstängd

Bara söka på avslutade auktioner på Tradera:

http://www.tradera.com/retrodatorer-c3_340850?search=amiga%20...

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Om den är i okej skick så kan jag tänka mig att bli Amiga fadder.