Permalänk
Medlem

Poänglistan:

42p - Naruto
26p - Frantic
24p - scienta, Hammar
20p - DrDuke
15p - running_wild, Adam901, HoBb3,
10p - Kebabhyvlarn
9p - JackeShan, 4everapple1, Kriistoffer
8p- anton.hj
7p - Scripteddie, DasBoot_swe
4p - Jaoel
3p - medlem46, IsseBisse, Yazem
2p - Liorcifer, fesen, ParaZide, turbi,
1p - Tomas_88, Rba, Genesis, Captain Beyond, KRQKAN, C4B12, Lakanman, HerrGoreMann, Alex87, Cartoonhero, Killerolav.

Visa signatur

Fri frakt hos Inet.se
Vill du få cashback vid köp online? Klicka här och få 50kr av bonusway
Google Pixel 4a | Lenovo IdeaPad 15ARH05

Permalänk
Medlem

Det var Insurrection. Korrekt.
Jag var på fisketur så kunde inte posta....men det gick ju bra ändå

Permalänk
Medlem

The Other Guys?

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Aorus X570 Elite | AMD 5900x | MSI Radeon RX 6800

Permalänk
Skrivet av DrDuke:

The Other Guys?

Helt korrekt,
Ny bild nu dr duke....

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Skrivet av DrDuke:

The Other Guys?

Det är rätt.

Visa signatur

Fri frakt hos Inet.se
Vill du få cashback vid köp online? Klicka här och få 50kr av bonusway
Google Pixel 4a | Lenovo IdeaPad 15ARH05

Permalänk
Medlem

Poänglistan:

42p - Naruto
26p - Frantic
24p - scienta, Hammar
21p - DrDuke
10p - Kebabhyvlarn
8p- anton.hj
4p - Jaoel
1p - Tomas_88, Rba, Genesis, Captain Beyond, KRQKAN, C4B12, Lakanman, HerrGoreMann, Alex87, Cartoonhero, Killerolav.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Galaxy Quest!

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Galaxy Quest!

Yes

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Poänglistan:

42p - Naruto
26p - Frantic
25p - scienta
24p - Hammar
21p - DrDuke
10p - Kebabhyvlarn
8p- anton.hj
4p - Jaoel

Visa signatur

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

sherlock holmes a game of shadows?

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoBb3:

sherlock holmes a game of shadows?

Korrekt!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vet inte riktigt omdet är för lätt eller för svårt, ganska ny film.

Poänglistan:

42p - Naruto
26p - Frantic
25p - scienta
24p - Hammar
21p - DrDuke
16p - HoBb3
15p - running_wild, Adam901
10p - Kebabhyvlarn
8p- anton.hj
4p - Jaoel

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|

Permalänk
Medlem

Safe House?

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frantic:

Safe House?

Visst är det rätt

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Sorry jag har borta hela dagen, ny bild kommer omgående...

... och här är den:

Poänglistan:

42p - Naruto
27p - Frantic
25p - scienta
24p - Hammar
21p - DrDuke
16p - HoBb3
10p - Kebabhyvlarn
8p- anton.hj
4p - Jaoel
1p - Tomas_88, Rba, Genesis, Captain Beyond, KRQKAN, C4B12, Lakanman, HerrGoreMann, Alex87, Cartoonhero, Killerolav

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Skrivet av Frantic:

Sorry jag har borta hela dagen, ny bild kommer omgående...

... och här är den:

http://forumbilder.se/images/e49201265050Pffa6.jpg

Poänglistan:

42p - Naruto
27p - Frantic
25p - scienta
24p - Hammar
21p - DrDuke
16p - HoBb3
10p - Kebabhyvlarn
8p- anton.hj
4p - Jaoel
1p - Tomas_88, Rba, Genesis, Captain Beyond, KRQKAN, C4B12, Lakanman, HerrGoreMann, Alex87, Cartoonhero, Killerolav

Kung fu hustle?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jarå!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kebabhyvlarn:

Kung fu hustle?

Go go go, ny bild

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kan man inte lägga till en ny regel? har man inte lagt upp en ny bild efter X antal timmar så får vem som helst lägga upp en istället?

Det börjar ta väldigt lång tid vissa gånger, när det kommer till att posta en ny bild efter rätt svar.

Visa signatur

Mobo: ASUS Z97-Pro Gamer CPU: Intel Core i7 4790K RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 4x2GB GPU: ASUS STRIX GTX 970 DirectCU II PSU: Corsair CX 750W 80+ Bronze Chassi: Fractal Design Define R5 SSD: Corsair Force 3 Series F120 120GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yazem:

Kan man inte lägga till en ny regel? har man inte lagt upp en ny bild efter X antal timmar så får vem som helst lägga upp en istället?

Det börjar ta väldigt lång tid vissa gånger, när det kommer till att posta en ny bild efter rätt svar.

Den finns redan, tycker därmeot att man ska göra ett tillägg att den som postar ny bild också får poängen så kanske det lockar fler att posta när sirapen är igång.

Visa signatur

Permalänk

Sorry, blev ändrade planer så jag låter någon annan posta ny bild.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Frantic:

Den finns redan, tycker därmeot att man ska göra ett tillägg att den som postar ny bild också får poängen så kanske det lockar fler att posta när sirapen är igång.

Det tror jag är värt ett försök! Lägg till en "sido-regel" att "om en deltagare som svarar rätt inte postar en ny bild inom 12h så tillfaller poängen till den som snabbast postar en ny bild". Nåt sånt

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Det tror jag är värt ett försök! Lägg till en "sido-regel" att "om en deltagare som svarar rätt inte postar en ny bild inom 12h så tillfaller poängen till den som snabbast postar en ny bild". Nåt sånt

Tycker jag låter lysande

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frantic:

Tycker jag låter lysande

Men då får man poäng för arbetsinsats, och inte kunskap. Är det bra eller?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av DrDuke:

Men då får man poäng för arbetsinsats, och inte kunskap. Är det bra eller?

Ingenting som säger att man inte kunde bilden/filmen bara för att man inte var snabbast att svara.

Samtidigt är det inget som säger att man kan den, tycker det är en bra regel bara för att hålla flytet i tråden.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frantic:

Ingenting som säger att man inte kunde bilden/filmen bara för att man inte var snabbast att svara.

Samtidigt är det inget som säger att man kan den, tycker det är en bra regel bara för att hålla flytet i tråden.

Förutom att hålla flytet i tråden så är det där en fullständig pseudoargumentation. Jag är emot förslaget, men som alltid så böjer jag mig för majoriteten.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av DrDuke:

Förutom att hålla flytet i tråden så är det där en fullständig pseudoargumentation. Jag är emot förslaget, men som alltid så böjer jag mig för majoriteten.

Fast alla har inte sagt sitt än! Vi är enbart 2 som röstat för och 1 mot. Vi 3 kan inte avgöra reglerna för en quiz där långt fler personer deltar. Lite mer demokratiska måste vi väl vara?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av DrDuke:

Sorry jag har ingen aning om vad pseudoargumentation betyder

Googlade lite och som jag förstår betyder det något i stil med "lögn" men gissar att det är fel för då förstår jag ännu mindre vad det pseudo argumentation betyder

Skrivet av scienta:

Fast alla har inte sagt sitt än! Vi är enbart 2 som röstat för och 1 mot. Vi 3 kan inte avgöra reglerna för en quiz där långt fler personer deltar. Lite mer demokratiska måste vi väl vara?

Exakt

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frantic:

Sorry jag har ingen aning om vad pseudoargumentation betyder

Googlade lite och som jag förstår betyder det något i stil med "lögn" men gissar att det är fel för då förstår jag ännu mindre vad det pseudo argumentation betyder

Ah sorry, det jag menade var bara att man kan inte anta att någon kan svaret om man inte har svarat. Jag är också för demokrati :), undrar om man kan fixa detta på ngt smidigt sätt.. hm hm

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Visa signatur