Apple vill stoppa åtta av Samsungs mobiltelefoner i USA

Permalänk
Melding Plague

Apple vill stoppa åtta av Samsungs mobiltelefoner i USA

Efter domslutet i den uppmärksammade patenträttegången vill nu Apple stoppa åtta av Samsungs mobiltelefoner från att säljas på den amerikanska marknaden, däribland flera modeller i den populära Galaxy-serien.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

heja apple

edit: borde kanske skriva det här, jag hatar apple. Men vafan kan apple göra när dom ligger så långt efter samsung

Permalänk
Medlem

Förvånar inte mig längre..

Permalänk

När ska dom lägga av med denna jävla sandlåda? Dom måste rätta till det som har gått fel i USA:s patentsystem.

Visa signatur

En del har undrat varför jag ständigt tar av mig glasögonen. Det är för att slippa se er...

-Göran Persson, Inför den socialdemokratiska riksdagsgruppen, 2 oktober 1999.

Permalänk
Avstängd

Mångmiljard företag eller två barn i sandlådan som slåss om en spade - same shit different name.

Permalänk
Medlem

Apple verkar inte ha så mycket annat att komma med än att klaga på andra?

Visa signatur

Gigabyte Z68X-UD3H-B3 Rev 1.3 | G.Skill 8GB CL9 1600Mhz Ripjaws Gaming | Intel Core i5 2500K @ 4,2GHz | Gigabyte GeForce GTX 670 2gb OC @ 1100 | Samsung SSD EVO 840-Series 120GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ | Corsair HX 750W 80+ Silver Modulär.

Battlefield 3 profil: Brexour

Permalänk
Medlem

Urk, finns det ingen som kan stoppa tramset. Finns väl ingen som tjänar på det här i slutändan...

Permalänk
Medlem

Att de inte ger sig... Vem tjänar på detta egentligen?
De skadestånd Samsung betalar är pyttesmå om man ser till total omsättning och de får gratis spridning av sitt varumärke. Efter detta så köper jag ju hellre en Samsung än en produkt av Apple, kan vara för att jag använder Samsung och inte tycker att iOS är min grej.

/S

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk
Medlem

Apple uppfinner inget eller designar inget, dem tar idén från någon annan och patenterar den. Dra åt helvete Apple, jag hoppas ert företag konkursar.

Permalänk
Avstängd

Suck... Sandlådenivå.. men så länge som folk köper deras mobiler så kommer de att fortsätta antar jag..

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem

*flips table*

Visa signatur

Var snälla mot varandra och snåla inte på nätaggregatet.

Permalänk
Medlem

this is madness

Permalänk
Medlem

När apple sen släpper sin teve börjar de väll stamma alla andra tv tillverkare för att deras tv minsan har en platt skärm och visar en bild! oj oj oj så får det ju bara inte gå till ! hejjja apple!

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Inaktiv

Bojkottar Apple sedan för evigt. Hoppas andra följer. Galenskap !!

Permalänk
Medlem

När jag läser det här så vill jag bara slå någon.

Permalänk
Medlem

vad sägs om att försöka vinna mobilkriget med hedern i behåll och göra bra produkter till bra priser apple, istället för att försöka förbjuda konkurrens...

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Avstängd

Skulle inte förvåna mig om Apple är grunden till den mänskliga utrotningen ....

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Medlem

http://www.swedroid.se/google-uttalar-sig-om-domen-mot-samsun...

Nu kan ju Google lägga sig in iallafall för nu är det Android som är hotat.

Permalänk
Medlem

Ska dem aldrig lägga ner? Satan rent ut sagt vad tjatigt detta är nu

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Det dröjer la inte länge innan de stämmer McDonalds
på namnet Big Mac..

Visa signatur

l Antec Three Hundred l Corsair CX 600W l 2x4+2x2=12 gb 1600mhz
l XFX Radeon HD 6950 2Gb l Gigabyte GA-990XA-UD3 l AMD Phenom II x6 3,2ghz
l Noctua NH-U9B SE2 l Verbatim 120Gb ssd l 1tb 7200rpm

Permalänk
Medlem

Fortsätter det såhär kommer vi om några år ropa "Heil Apple!", dom verkar vilja ta över världen.
Vem vet vad/vem/vilka Apple stämmer härnäst...

Visa signatur

AMD 5800X3D | PowerColor 7900 XT MBA | 32 GB DDR4 2666 MHz | Windows 10 Pro (64-bit)

Permalänk
Medlem

Apple ska väl söka patent på att endast deras produkter får användas i rymden också.....

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 9800X3D, AORUS 5090 Master ICE, 64GB RAM DDR5 6000MHz CL30 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus / Monitor: PG32UCDMZ/
"Konsol"-Dator: AMD 7950X,GPU: RTX 5080, 32GB DDR 5
Laptop: Macbook 16 M4 Max /48GB/40GPU/16CPU
ISP:1000/1000 Telenor

Permalänk

När ska denna cirkusen ta slut? Det enda som händer är att konsumenterna får mindre valmöjlighet av vilken mobiltelefon dom vill ha

Visa signatur

Chassi: Antec Nine Hundred Two V3 Svart | Moderkort: MSI P67A-GD65 | CPU: Intel Core i7 2600k @ 4,2GHz | CPU-Kylare: Corsair H80 | GPU: Gainward GeForce GTX 1070 Phoenix GS | RAM: 16GB Corsair XMS3 | PSU: Corsair AX 860W 80+ Platinum | SSDs: Intel 910 800GB PCI-E | Samsung 850 Pro 128GB | HDDs: WDC Black 500GB | WDC Green 2TB | WDC Green 3TB | WD My Book Elite 1TB Extern

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Stationära : |Fractal Design R4 | |AMD 1090t| |Asus M4A87TD| |Corsair CX 600W| |XFX 7970 Ghz| |Corsair Vengence 8gb| |Corsair Force 3 120gb|

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrooz:

this is madness

Madness? THIS IS APPLE!!!

Permalänk
Medlem

En centrerad hemknapp är inte tillräckligt för att få säljstopp, eller något alls för den delen. Var nån mer likhet visst, men.. vafan, finns inte många sätt att göra det på om det ska vara bra och det är som standard bara att hemknappen är centrerad.

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8
Beyerdynamic DT1990 Pro | Topping E30 II & L30 II | Moondrop Blessing 3

Permalänk
Medlem

Tar man en tugga av ett äpple och sen låter det ligga, så ruttnar det!

Visa signatur

CPU: Hexacore i7-980x ¤ KYLNING: moddad Corsair H70 ¤ MB: Asus Rampage 3 Extreme ¤ RAM: 12GB Corsair Dominator 1600MHz ¤ GPU: MSI GTX 760 ¤ PSU: EVGA SuperNOVA G2 1300W ¤ SSDer: Kingston HyperX Predator HHHL 240GB, Intel SSD 520 240GB, Intel SSD 330 120GB, Corsair Force GT SSD 120GB ¤ CHASSI: HAF 932 ¤ TANGB: Ducky Shine 2 MX Clear ¤ SKÄRMAR: Philips BDM4065 VA-LED 40" 3840x2160, QNIX 2710 LED E2 27" 2560x1440 PLS, Benq 24"

Permalänk
Medlem

Folk kan ju hålla på och gapa sandlåde nivå bäst de vill, har man snott någon annans ide och koncept som man tagit patent på så är det inte mycket att snacka om, hur mycket man än hatar ett företag som apple av någon outgrundlig anledning.

Visa signatur

GTX 670 - 3570K - 8GB CORSAIR LP

Permalänk
Medlem

Apple är världens högst värderade företag... borde duga som bevisning att detta inte gjort någon "oreparerbar skada"

Permalänk
Avstängd
Skrivet av aaalex:

heja apple

Att heja på dom är som att säga nej till global utveckling på modern teknik....

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD