Permalänk
Medlem

söker nu en till rangefinder samma gäller som ovan text ^

Permalänk
Medlem

Tja. PMa eller svara i tråden, kan byta bort en.

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av 1Mecke1:

söker nu en till rangefinder samma gäller som ovan text ^

*sammanfogat trådar*

Byte sker bäst i denna tråden, slipper vi ha massa enskilda bytestrådar.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Jag är i desperat behov av ghillies, vi har i princip allt, kan erbjuda att byta bort L85A2 AWS, GPS, Rangefinder, NVG... Vet inte vad ni saknar men förmodligen har vi det.

Eller ja vi har inte så många MP5 eller AKM men ni fattar, high-valuegrejer.

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Medlem

Har en as50 thermal som jag vill byta mot en vanlig as50 och några mag, har 3 mtn dews också om de vore något.

Permalänk
Medlem

Byter "Revolver Gold" Mot helikopter, byter även SVD Camo mot as50/Coyote/ och
unlimited RF/NV/GPS/ mot förslag !

Permalänk
Medlem

Blir så sur, hittar allt annat än det man är ute efter
Har dubbel uppsättning av camo kläder, ghillie suit, NV, L85A2 AWS, M4A3 CCO och ett par satchel charge.
Det jag söker är en AS50 eller M107.

Permalänk
Medlem

Halloj!
Hade behövt en en eller 2 ghillies och en rangefinder
Har: M16A2 M203, 2st M4A1 CCO, 12st 10 rounds M107, 7 st Fal Mag
Om det är någonting som du hade kunnat tänka sig byta med mig så är det bara skicka ett pm!
Hör gärna av er!

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna emot 1-2 NV googles mot lite Ghilllie suites! Släng iväg ett PM om du är intresserad!

Permalänk
Medlem

M40A3 camo bytes mot en quad eller motorcykel

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dskjono:

M40A3 camo bytes mot en quad eller motorcykel

Det vapnet ska inte finnas. Är förmodligen framhackat....
Hur fick du tag på det?

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk

Jag ser många som försöker byta L85A2 AWS, försvann inte det vapnet för ett par patchar sedan och är numera flaggat som hack?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lord_moggo:

Jag ser många som försöker byta L85A2 AWS, försvann inte det vapnet för ett par patchar sedan och är numera flaggat som hack?

Även om vapen är inhackade av någon så får vem som helst plocka upp de efter t.ex. en död hackare utan att bryta mot reglerna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av upl8447:

Det vapnet ska inte finnas. Är förmodligen framhackat....
Hur fick du tag på det?

tror han syftar på m4a3 cco (camo)
Inte snipern

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dayz-Nooben:

ammo kan ni ju hitta enkelt, bara leta upp en heli crash site och kolla efter ammo box, brukar finnas i varannan ungefär (med 10 mag i, ifall ingen har tagit)

och på köpet får man snipers som tar en i röven

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|VMware rig: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk
Skrivet av Marcusk:

Även om vapen är inhackade av någon så får vem som helst plocka upp de efter t.ex. en död hackare utan att bryta mot reglerna.

Är inte L85 tillbaka igen officiellt? ...gissar att de flesta är dupplo från tälten eller så mycket crashar väll inte helis (är det hack eller dåligt att ta från tält i god tro)?

Visa signatur

Antec P280, Corsair 520W, Gigabyte HD5850, Gigabyte P55UD4, CPU I5 + Cooler Master Hyper 212 EVO, Corsair DDR3 1600 2x2, WD500G Black, Samsung SSD 128
IRTracker4, Hotas Cougar, Rudder pedals(home made) mm

Permalänk
Medlem
Skrivet av lord_moggo:

Jag ser många som försöker byta L85A2 AWS, försvann inte det vapnet för ett par patchar sedan och är numera flaggat som hack?

Både polaren och jag har i alla fall hittat dom helt "lagligt" i helikoptrar, så antar att dom inte är in-hackade.

Permalänk
Medlem

Har en Mk 48 Mod 0 med 600 skott som jag vill bli av med.

Intresserad av M4 SD + Ghillie

Visa signatur

Слава Україні!

Permalänk
Skrivet av Kryll:

Både polaren och jag har i alla fall hittat dom helt "lagligt" i helikoptrar, så antar att dom inte är in-hackade.

Shit, då måste man försöka hitta ett igen då- Bättre vapen får man söka efter. Någon patch tog bort dem från våra inventory.

Angående att någon skrev att man får ta från hackare: Det de inte veta, så de kan bara flagga i databasen att du bär på ett vapen som du inte får ha. Om ni hittar ett konstigt vapen så kollar iaf jag alltid om det är legit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lord_moggo:

Angående att någon skrev att man får ta från hackare: Det de inte veta, så de kan bara flagga i databasen att du bär på ett vapen som du inte får ha. Om ni hittar ett konstigt vapen så kollar iaf jag alltid om det är legit.

De som skapat Dayz har själva sagt att man inte blir bannad för att ta inhackade vapen från en annan spelare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

De som skapat Dayz har själva sagt att man inte blir bannad för att ta inhackade vapen från en annan spelare.

Din arma-nyckel kommer inte bli bannad, men admins kan mycket väl banna dig från deras servrar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrX:

Din arma-nyckel kommer inte bli bannad, men admins kan mycket väl banna dig från deras servrar.

Nej, om du skulle banna dig för det så bryter de mot Dayz moddens regler, vilket gör att de inte får hosta en server.

Permalänk
Medlem
Skrivet av upl8447:

Det vapnet ska inte finnas. Är förmodligen framhackat....
Hur fick du tag på det?

Jag tog det av en kille jag döda och jag vet att det är framhackat.. dock så ser jag inga problem med det då det inte är OP eller nåt sånt.

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Medlem

Intresserad av tält och gille!

Ganska ny till detta spel men ingen aning om vad det kan vara värt, så dra gärna ett pm med förslag (Alternativt tips om var jag finner bäst! )

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dskjono:

Jag tog det av en kille jag döda och jag vet att det är framhackat.. dock så ser jag inga problem med det då det inte är OP eller nåt sånt.

okej. så länge du inte hittar en stridsvagn eller så är det lugnt i min värld

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

Behöver x2 Engine parts, x1 hjul och x2 scrap metal
Har en Mk 48 Mod 0 och 2st magasin till den.
Om du kan tänka dig att byta är det bara skicka iväg ett pm
Ni kan ju också skriva om ni hade villat ha något annat att byta till

Permalänk
Medlem

Kan ju meddela för tvivlarna att L85A2 AWS är 100% laglig, jag har hittat den vid helicrash och northeast Airfield. Sådeså.

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk

Har en FN FAL AN/PVS-4 med två magasin om någon är intresserad av att byta mot något annat vapen utan nightvision.

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Medlem

Tjena!
Har 3x rangefinder 3x gps 2x nv googles kan kanske få tag på mer om så skulle behövas
Önskar att få byta till mig en as 50, dmr, l85 och en mk 48
Om någon är intreserad är det bara att pm:a!

Permalänk

Namn: OmigaaaD
Kontakt typ: Skype, Pm eller Steam
Skype/Steam namn: Skype: Frukostjanne, Steam: OmigaaaD
Har: M14, DMR
Vill ha: FN FAL

Visa signatur

ja, exakt