Efterlyser ett gammalt spel ("Terrorister" tunnelbana typ)

Permalänk
Medlem

Efterlyser ett gammalt spel ("Terrorister" tunnelbana typ)

Tja!

Eftersöker namnet på ett rätt så gammal FPS spel, första uppdraget utspelar sig i någon tunnelbanestation där terrorister har tagit över och man
ser i första "klippet" hur poliser och SWAT samlats ovanför nedgången till tunnelbanan och man har någon sorts konversation om läget, vilket abrupt avbryts av en skottlossning och man skyndar ner i tunnelbanan och börjar skjuta terrorister.

Nästa bana om jag inte minns fel utspelar sig på ett tåg där man skall ta sig längst fram i tåget allt medan terrorister försöker stoppa en.

Någon som har koll på namnet på spelet?

Permalänk
Medlem

Låter som Soldier of Fortune.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Tycker oxå det låter som första soldier of fortune. Sjukt kul spel! Ska fan lira när jag kommer hem

Visa signatur

Main. - Fractal Design Meshify C - Corsair AX860 - Asus Strix B550-E - AMD Ryzen 5 3600 - 32gb Corsair Vengeance 3200mhz - Asus Strix GTX 1080 - Samsung 970 Evo 250gb - Kingston A200 1tb - 1x 840 Pro 256GB - 2x 850 Pro 256GB - 2x 840 Evo 250GB RAID0 - 2x Samsung 850 Evo 500GB - Logitech G502 - Corsair K95 RGB - BenQ XL2420T - Sennheiser Game One
2018 Macbook Pro 13" 2018 iPad Pro 12,9"
Projekt 13 - Bygglogg WIP

Permalänk
Medlem

låter som campaign:en till BF3!

Visa signatur

Den dagen, den sorgen

Permalänk
Skrivet av flipp3n:

låter som campaign:en till BF3!

Jag tror inte BF3 går in under kategorin "gammalt spel"

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Hedersmedlem

Splinter Cell Pandora Tomorrow kanske?
http://www.youtube.com/watch?v=nXAFRE8cWQs

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Splinter Cell Pandora Tomorrow kanske?
http://www.youtube.com/watch?v=nXAFRE8cWQs

Tänkte precis samma. Riktigt kul spel