Permalänk
Medlem

Dota 2 key

Hej är det någon som har eller vet hur man kan få tag i en dota key utan att regestrera sig på dota och vänta. Har väntat i tre veckor nu utan att få någon. Spelet kommer ju ut snart men vore gött att få spela lite tidigare

Tacksam för svar

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Helge113:

Hej är det någon som har eller vet hur man kan få tag i en dota key utan att regestrera sig på dota och vänta. Har väntat i tre veckor nu utan att få någon. Spelet kommer ju ut snart men vore gött att få spela lite tidigare

Tacksam för svar

Det finns redan en tiggeri-tråd, använd den istället. 3 veckor är ingen lång tid, det finns stackare som fått vänta mycket, mycket längre.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Jag väntade i typ 2 månader för en nyckel, sen tyckte jag att spelet och communityt var det sämsta som fanns.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem

Jag känner ingen som fått sin nyckel genom lotteriet på DotAs hemsida, men jag hade tur som har en bror som gillar dreamhack

Men köp spelet annars, det gjorde mina vänner. 300kr för beta-key. Spelet kommer att vara free2play när det släpps, se det som ett sätt att stödja utvecklarna

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweFunc:

Jag känner ingen som fått sin nyckel genom lotteriet på DotAs hemsida, men jag hade tur som har en bror som gillar dreamhack

Men köp spelet annars, det gjorde mina vänner. 300kr för beta-key. Spelet kommer att vara free2play när det släpps, se det som ett sätt att stödja utvecklarna

Har fått 6 invites på mina steam, fick dom dock rätt tidigt.
Efter dom la till dota2 early access med items o shit i shoppen drog dom ner på antalet invites och waves, så svårare nu än innan.

Sen får man ju lite items o crap med keyn om man köper ;>

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Hänvisar till tiggtråden.