Finns det inte ett enda vettigt tangentbord till PC????

Permalänk

Lånar lite tråden för att höra om folk har några åsikter om Cherry Strait och Deltaco Slim Keyboard? Jag är också ute efter ett nytt tangentbord som är mindre och snyggare än mitt gamla Microsoft Sidewinder X4. Det där Rapoo såg riktigt fint ut, men är det inte lite väl litet till en stationär?

Permalänk
Medlem
Skrivet av b360p:

Släng ut s***en, skaffa en kul-ram! eller skaffa ett Äpple å tugga på...betydligt billigare än överdesignat bjäffs... Kul blire i.a.f...hoppas du nu tar detta som sarkastiskt dravvel...lycka till...ööööh tangentbord är nog inte svårt att hitta, e ju förböveln en djungel i butikerna, tror t.o.m att du kan plugga in ett smac keyb i din pc...om de inte e en commodore64:a...tjohooo!

Va? :S

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-2500K GPU: 2x MSI GeForce GTX 560Ti 2048MB TWIN FROZR II OC RAM: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP HDD: Corsair Force 3 + WD Green 5400 2x 2TB(Raid) Case: Fractal Design R3 PSU: Corsair TX 750W 80+ Bronze MB: MSI P67A-GD55 REV B3 OS: Windows 7 Ultimate 64-bit

Permalänk
Medlem

Tjäna, hade hem ett sånt där rapoo bord för en tid sen men återlämnade det, ser snyggt ut men knapparna är på tok för nära varann och känslan var heller inget att hänga i granen.

Som nästa kunde man kanske pröva på: http://www.fujitsu.com/fts/products/computing/pc/accessories/...

..om man lyckas hitta ett sånt nånstans.

Permalänk
Medlem

Jo då finns gott om mekaniska som jag älskar. Inte sådant platt jädra ultraskräp.
Och numpad är gött, tenkeyless är poop.

Så visst finns det massor av vettiga tangentbord till PC, vimlar av dom.

Åsikter är olika