Guild Wars 2, vad gick fel?

Permalänk
Medlem

Devsen gjort en hel del korkade misstag och dom har varit fasligt tröga med att fixa problem som funnits sen release. Lost shores helgen var en katastrof som hette duga. För många var det helt ospelbart, samtidigt som det gav de som hade tur enorm loot. Ingame storen fortsätter att vara rätt så värdelös. Det var först i veckan som makeover kittet kom! Borde funnits där sen release. Sen alla events som hela tiden går sönder. De små bryr man sig inte så mycket om men när Arah eventet är buggat i VECKOR i sträck är det nånting som är allvarligt fel. Story progression buggar finns det också en hel del som avskräcker folk.

Men samtidigt så finns det så mycket potential i spelet att man vill liksom fortsätta. Ett och ett annat ögonbryn höjdes ju när devsen nämnda ett "DOTA" PvP mode i samband med GW2...

Permalänk
Medlem
Skrivet av kr0owe:

Min Warrior i GW2 har 17 abilities att använda i combat (12st weaponskills, 5st utilitys varav 2st är buffs vilket jag tycker räcker gott och väl och då finns det ändå klasser med bra många fler abilities än så.

Men som begränsas av enorma cooldowns vilket gör att du bara kommer köra rotationer och om din fiende skulle välja att inte köra på rotationer så förlorar han för han kommer göra mindre skada än dig.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

Jag saknar ett dugeonfindersystem likt det som fanns i wow. Att man ställer sig i en lista som alla ser. Sen saknar jag raids, arena, mer statinriktat typ.

Visa signatur

“It was luxuries like air conditioning that brought down the Roman Empire. With air conditioning their windows were shut; they couldn’t hear the barbarians coming.”

Permalänk

Jag köpte GW2 främst för PvP:n. Har alltid varit mer fokuserad på PvE men ville bryta denna trenden nu ( förutom i swtor då jag fokuserade på pvp ). Lekte runt med alla olika professions men sen sa det bara stop, PvP i GW2 är bara inte rolig helt enkelt. Down state är fruktansvärt imo, förstör helt känslan utav ( Zomfg jag soloade 3v1! ). Hade en sådan situation när jag lyckades 4v1, två idiot thiefs o en ranger samt ele har jag för mig men min lycka krossades helt pga down state. Bara jäkligt dryg grej tycker jag.

Men alla är vi olika, jag gillade starkt swtors både pve och pvp medans alla som jag känner tyckte att de va drygt.
Guild wars 2 har bara INGENTING som får mig att vilja logga in vilket är synd då jag sätt fram emot spelet sjukt länge. Det finns ingen '' wow faktor '' imo ( och nej jag menar inte world of warcraft lol )....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bananas2thebeat:

Så det funkar att solo'a? Skulle ni rekommendera GW2 till nån som gillar RPG'er men inte MMO'er? Dvs, kan man spela GW2 som om det var ett offline RPG?

nja, tvek på den, det som driver spelet är PvP'n

Permalänk
Medlem

Jag lirade en del GW2 i gappet mellan GW2 release och MoP, dock så lessnade jag på GW2 före release av MoP och tog mig till lvl 50 något, det var bara för enformigt och pvp'n tilltalade inte mig alls!

Men det som hände senare efter att ha lagt 500 dagars played i WoW trodde jag aldrig skulle hända, spelade MoP 1 vecka och drog 90 sen slutade jag spela för jag tyckte det var sämre än GW2 så nu sitter jag här och spelar inget av det :&

Visa signatur

R7 5800X3D / RTX 4070 / 32GB Ram / 1 + 2 TB M.2 SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sectrum:

Jag saknar ett dugeonfindersystem likt det som fanns i wow. Att man ställer sig i en lista som alla ser. Sen saknar jag raids, arena, mer statinriktat typ.

Dungeonfinder i WoW var fan skit. Det reducerade hela sociala upplevelsen till att klicka på en knapp. Men det är ju WoW iof, det är inte socialt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av murklor:

Det reducerade hela sociala upplevelsen till att klicka på en knapp.

GLF MONK!

Är det bättre?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Men som begränsas av enorma cooldowns vilket gör att du bara kommer köra rotationer och om din fiende skulle välja att inte köra på rotationer så förlorar han för han kommer göra mindre skada än dig.

Men rotationer används i nästan alla dagens MMORPG's (om inte alla) för att på så vis få ut högsta möjliga skada för sitt build.

Enorm cd? Det beror helt klart på typ av vapen/build och det är antagligen en av de största anledningarna till varför man faktiskt bör swapa vapen (olika typer av vapen delar inte cd's), sen så är det ju även viktigt beroende på sigils/build men även beroende på situation.

Skrivet av Sectrum:

Ja detta är något jag också saknar, det brukar dock gå snabbt att hitta grupp, det går ju även att invita sig själv till grupper och så länge man är på samma kartdel så behöver man ju inte heller stå vid "instancen" för att komma in.

Skrivet av Kattbjörn:

Jag köpte GW2 främst för PvP:n. Har alltid varit mer fokuserad på PvE men ville bryta denna trenden nu ( förutom i swtor då jag fokuserade på pvp ). Lekte runt med alla olika professions men sen sa det bara stop, PvP i GW2 är bara inte rolig helt enkelt. Down state är fruktansvärt imo, förstör helt känslan utav ( Zomfg jag soloade 3v1! ). Hade en sådan situation när jag lyckades 4v1, två idiot thiefs o en ranger samt ele har jag för mig men min lycka krossades helt pga down state. Bara jäkligt dryg grej tycker jag.

Men alla är vi olika, jag gillade starkt swtors både pve och pvp medans alla som jag känner tyckte att de va drygt.
Guild wars 2 har bara INGENTING som får mig att vilja logga in vilket är synd då jag sätt fram emot spelet sjukt länge. Det finns ingen '' wow faktor '' imo ( och nej jag menar inte world of warcraft lol )....

Att motståndaren reser sig upp går ju att undvika genom att slå på motståndaren så att han får ner sitt liv hela tiden (att slåss bredvid motståndaren som ligger ner brukar vara bra, kanske han till och med dör), du får dock se till att hålla dom andra spelarna på avstånd med fear/stun/knockdowns eller så avrättar man dom under fighten när man får en öppning, men GW2's PvP är väldigt teambaserad och inte menad för solo.

Jag hade antagligen inte saknat downstate men det har sina fördelar, framför allt i PvE då det kan vara bra att använda lätta targets/föremål för rally, men det fungerar iofs för PvP också.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Jag var hooked och längtade ända sen första teasern släpptes. Trots att jag idag har 100% world explorer, gjort i princip allt ingame är jag fortfarande såld på spelet. Detta är mitt MMO, och trots att det emellanåt finns lite mindre att göra råder det inga tvivel om att det fortfarande är GW2 som gäller. Fractals of the Mist är otroligt begåvat implementerat och verkar aldrig bli tråkigt känns det som, och de släpper content hela tiden. På min main (human warrior) är det egentligen bara en legendary som är kvar, men där tar jag det rejält lugnt och väntar på precursor innan jag ens orkar börja faktiskt.

Många som "lessnade" tidigt, eller aldrig riktigt gav det en chans i mitt kärngäng/guild visade sig tyvärr vara alltför stora looth***r. Deras driv kom i princip uteslutande av geardifference, där jag snarare kände/känner att just den biten är så skööönt att slippa efter alla år med HC-raidande i WoW! Holy trinity behövs inte om man faktiskt kan spela själv. I ett sånt här upplägg är det upp till bevis som gäller. Håll dig själv vid liv! Kräv inte nått av andra annat än att de gör lika bra ifrån sig som du.

Vissa bitar misslyckades dock ArenaNet med i processen att enbart fokusera på "fun gaming" och ta bort gearfarming och annat som är karakteristiskt för existerande konkurrenttitlar, och det är moroten att nöta t ex instanserna eller WvWvW. Detta jobbas dock hårt på och snart kommer patchen där alla existerande dungeons omarbetats. Det ska bli riktigt kul att se om det skiljer sig mycket då dessa redan bjuder på rätt fantiska estetiska/visuella upplevelser.

Glöm ej heller snart inkommande jul-events!

Permalänk
Sötast

Det fanns en hel del av oss som slutade spela pga dungeons.

Jag och polaren köpte det då vi älskar att göra dungeon runs i MMO.

Vi hade hyfsat roligt när vi levlade och efter 2 försök på första instansen så avinstallerade vi spelet.
Totalt nitisk svårighetsgrad där allt handlade om att man inte skulle stå på fel plats vid fel tillfälle.

Kanske har förändrats idag, men det är så pass längesen nu ändå att det kan kvitta.

GW(1) skillsystemet var episkt roligt.
GW2 var.... tjah, 8 olika klasser med till 99% exakt samma skills med olika animationer... en massiv besvikelse.

Helt ärligt talat så skulle jag vilja spela ett mmo som t.ex WoW fast med vuxen svårighetsgrad (något i stil med vanilla/cata) fast det kommer aldrig hända igen då det är 100% kiddystyle nu, dungeons man somnar i t.ex

Någon som vet något MMO med massor av utmanande dungeons med tank/healer/dps systemet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av murklor:

Dungeonfinder i WoW var fan skit. Det reducerade hela sociala upplevelsen till att klicka på en knapp. Men det är ju WoW iof, det är inte socialt.

Blizzard gjorde det för att fler skulle göra dungeons och få se det content de skapat. Samma sak med LFR.

Visste du att endast 3% utav spelarbasen någonsin fick se Naxxramas i Vanilla?

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Blizzard gjorde det för att fler skulle göra dungeons och få se det content de skapat. Samma sak med LFR.

Visste du att endast 3% utav spelarbasen någonsin fick se Naxxramas i Vanilla?

Vanilla Naxxramas var den tveklöst bästa instansen i WoW, rakt igenom.

Kan för övrigt varmt rekommendera http://gw2lfg.com för de som i nuläget har svårt att hitta grupp(er) till andra dungeons än Fractals. Det spammas ju i nuläget rätt friskt om olika fotm-lvls i Lion's Arch main chat.

Permalänk
Skrivet av Allexz:

Någon som vet något MMO med massor av utmanande dungeons med tank/healer/dps systemet?

det skulle jag med hemskt gärna vilja veta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalium:

Inte trögt, men enformigt som bara den!

Nää det har blivit mycket smidigare tycker jag, körde ett par roliga fajter igår, en skill challenge och en fractal level 1. Mycket mer fluid nu, eller inbillar jag mig bara? Jag trivs fortfarande i alla fall, men så är jag bara level 66 ännu på min main

PS. Jag vet inte om de har gjort någon reklam för sig men jag är med i en jätteaktiv och störtskön GW2 guild, Svenska Arbetarklassen [SEAK] Sök upp dom om ni vill ha kul igen

Visa signatur

Spel: Intel i5 9600K@4,8GHz | Hydro H100i Pro | 32GB Vengeance RGB Pro 3000MHz | Z390 Gaming X | HX750 | GTX1060 6GB | MSI Optix G273QF | Corsair Obsidian 500D RGB | EVO 970 Pro 500GB + EVO 980 1TB
Barnens: Intel i7 920 | 16GB Corsair | GA-X58A-UD7 | HX520 | GTX460 SLI | P182 | EVO 840 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Tera online om du vill ha ett som är skill baserat, det sagt finns mycket annat skit och irritations moment i spelet, Speciellt Gear Progression som är horribelt irriterande skit, förvisso bättre nu än vad det var men ändå.

Men spelets dungeons och combat utklassar resten, men kan ta sig igenom massvis med dungeons utan healer eller tank om man är duktig på spelet, det sagt det är långt ifrån lätt att göra det Du behöver vara enormt vaksam och kunna din klass ut och in, Nu är det långt ifrån lätt att göra. Har t.ex. tagit mig igenom ett par av end game dungeons som duo utan varken tank eller healer. Riktigt utmanande och roligt men ja funkar dock inte på alla instanser då vissa kräver fullt team dock spelet är ändå rejält skillbaserat även där.

Tyvärr faller spelet på så got som alla andra punkter men aja vart underhållande det halvåret man spelade i Kora samt ett par månader här. Dock spelet är inte för alla men men.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Sötast
Skrivet av MugiMugi:

Tera online om du vill ha ett som är skill baserat, det sagt finns mycket annat skit och irritations moment i spelet, Speciellt Gear Progression som är horribelt irriterande skit, förvisso bättre nu än vad det var men ändå.

Men spelets dungeons och combat utklassar resten, men kan ta sig igenom massvis med dungeons utan healer eller tank om man är duktig på spelet, det sagt det är långt ifrån lätt att göra det Du behöver vara enormt vaksam och kunna din klass ut och in, Nu är det långt ifrån lätt att göra. Har t.ex. tagit mig igenom ett par av end game dungeons som duo utan varken tank eller healer. Riktigt utmanande och roligt men ja funkar dock inte på alla instanser då vissa kräver fullt team dock spelet är ändå rejält skillbaserat även där.

Tyvärr faller spelet på så got som alla andra punkter men aja vart underhållande det halvåret man spelade i Kora samt ett par månader här. Dock spelet är inte för alla men men.

Tack för tipset, tyvärr var Tera inget för mig, jag var trött på det långt innan jag ens kom fram till den första instansen :C

Tack ändå!

Permalänk
Medlem

MMORPG släppte precis en artikeln som passar den här tråden perfekt. http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/473/feature/6934/Leve...

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Medlem

Open world PVPn kan fortfarande vara rätt skoj!
Om man sen kunde få bättre skills från PVP so vore det pricken över i.
Det är dock lite sisådär att vapnen "hårdkodar" 5 abilities.

Instanser och övrig PVE är roligt ibland men inte så viktigt.

Visa signatur

|[●▪▪●]| #Monster Battle Station(tm)#: Ryzen 3700X >-< GB-X570-AE >-< 32GB RAM >-< RTX 4070S >-< Crucial 2TB SSD |[●▪▪●]|

Permalänk
Medlem

Om man slutat gilla GW2 för att det finns för lite content, så bör man vänta lite.. Är redan sagt att det skall komma mycket ny WvW content bland annat.. Personligen väntar jag på den och kunde inte bry mig mindre om dungeons..

Ett stort fel A-net gjort dock: Ascended gear.. gear progression skulle komma i form av stil och utseende, inte stats.. Så där kom mer grind in i bilden.. men är ju även det sagt att det skall komma till WvW så får se när bara.. Innan dess finns ingen andledning för det om man inte gillar dungeons eller verkligen känner att man inte klarar sig med vanliga exotics..

Visa signatur

Acer Predator G6-710-70013 - tower - Core i7 6700K 4 GHz - 16 GB - SSD 256 GB, HDD 2 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Helt ärligt talat så skulle jag vilja spela ett mmo som t.ex WoW fast med vuxen svårighetsgrad (något i stil med vanilla/cata) fast det kommer aldrig hända igen då det är 100% kiddystyle nu, dungeons man somnar i t.ex

5man challenge modes och heroic raids är ju svårare än något som fanns i både vanilla och tbc (varför du skriver cata övergår mitt förstånd dock om du inte syftar på heroic raids och isf finns ju de även i MOP).

Skrivet av Hjulstad:

Om man slutat gilla GW2 för att det finns för lite content, så bör man vänta lite.. Är redan sagt att det skall komma mycket ny WvW content bland annat.. Personligen väntar jag på den och kunde inte bry mig mindre om dungeons..

Ett stort fel A-net gjort dock: Ascended gear.. gear progression skulle komma i form av stil och utseende, inte stats.. Så där kom mer grind in i bilden.. men är ju även det sagt att det skall komma till WvW så får se när bara.. Innan dess finns ingen andledning för det om man inte gillar dungeons eller verkligen känner att man inte klarar sig med vanliga exotics..

Beror väl på vad man är ute efter i ett MMO, personligen kunde jag inte bry mig mindre om PvP och utseendet på min gear. Men som sagt, vägen till 80 var skoj även om den var väldigt kort.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Sötast
Skrivet av TiasE:

5man challenge modes och heroic raids är ju svårare än något som fanns i både vanilla och tbc (varför du skriver cata övergår mitt förstånd dock om du inte syftar på heroic raids och isf finns ju de även i MOP).

Challenge modes är inte min sak då jag gillar att progressa, vilket är hela idén med MMO. Att sitta och sova hela vägen fram till 90 och sedan utmana sig själv utan reward är bara så baklänges att jag får huvudvärk av att tänka på det.

Heroic raids är inget jag har tid med längre, och jag älskar utmanande 5man dungeons. Alltså är svåra dungeons perfekta för mig.

Cataclysm hade just detta, väldigt utmanande dungeons, från den första till den sista så hade man en konstant utmaning och de dagar man hade tid så kunde man köra dungeons 10 timmar i sträck utan att tröttna då det var så pass roligt att hela tiden behöva vara i sitt essé för för att få bättre loot och kunna progressa.

Jag och polaren köpte MOP i hopp om att det skulle vara ungefär som cata fastän folk sa det var lättare, vi trodde bara inte att det var SÅ mycket lättare. Vi körde healer och tank tillsammans och det var inga problem för oss att gå AFK, gå till köket, toaletten och likande under bossfighter oO då man det inte fanns någon competition för aggro och skada tog man inte heller.

Permalänk
Medlem

Om du försöker vara en wowdödare kommer du ha en dålig dag, inget mer med det. Jag tror inte Guild Wars 2 dödade sig själv, det var spelarna från början. Innan spelet ens släppts ropade folk glatt och högt "WOWDÖDARE", och där dog spelet tyvärr.

Det är rent faktum att ju mer ett spel försöker vara en wowkiller ju mer det misslyckas. Känns just nu som att Rift är det spelet som klarat sig bäst? Det annonserades inte som en wowkiller utan mer som en wowkopia med varianter

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 13700K 3.4 GHz 54MB Grafikkort: Gigabyte GeForce RTX 4080 16GB EAGLE OC
Moderkort: MSI MAG Z690 Tomahawk WIFI Minne: Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 4800MHz CL38 FURY
Chassi: Fractal Design Meshify 2 Svart Mörk TG Nätdel: Corsair RM1000X 1000W v3 Bildskärm: LG Ultragear 34

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Challenge modes är inte min sak då jag gillar att progressa, vilket är hela idén med MMO. Att sitta och sova hela vägen fram till 90 och sedan utmana sig själv utan reward är bara så baklänges att jag får huvudvärk av att tänka på det.

Du är komsik, du är säkert en som gnäller på att du saknar gamla goda vanilla där epic spelade någon roll. Challenge mode gearet är det som var gamla epics, har du det har du klarat av något svårt. Och säg inte att challenge mode är lätt för du har inte gjort det, och att få mounts + galet snyggt gear som inte många kommer få HUR kan inte det vara morot nog? Eller är du en sån som vill ha fullt 502 ilvl gear till alla dina gubbar för att du klarar en dungeon?

Liksom seriöst vakna upp, sluta spela spelet och sluta gnälla. Spelet ÄR bra annars skulle inte så många spela det, visst det har sina fel men i det stora hela blir det inte lika farligt som för andra spel.

Och NÄR ska folk fatta heroic 5 manna idag är som gamla dungeons....liksom att folk gnäller flera månader efter realease om att heroics är lätta är ju bara löjligt. Prova Challenge modes och kom tillbaka sen, gör det med 4 polare eller guildies du tycker är bra spelare. Det är precis som ett miniraid, huvudet är precis lika slut som efter ett vanligt raid.

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 13700K 3.4 GHz 54MB Grafikkort: Gigabyte GeForce RTX 4080 16GB EAGLE OC
Moderkort: MSI MAG Z690 Tomahawk WIFI Minne: Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 4800MHz CL38 FURY
Chassi: Fractal Design Meshify 2 Svart Mörk TG Nätdel: Corsair RM1000X 1000W v3 Bildskärm: LG Ultragear 34

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThePreToriaN:

Beror på vad man jämför med. I wow finns ju inte ett skit att göra efter ett par veckor, end-gamet blir total end bara. SWTOR -skittråkigt allmänt. Sen resten av mmos:arna håller väl en eller två kvällar max. I gw2 finns ju hur mycket och göra som helst i alla fall, sen kan man levla nya karaktärer med. Det kan man inte i wow tex. Allt är ju bara samma om och om igen med samma quests och sen händer ingenting.

Skulle du kunna utveckla när du säger att efter ett par veckor så finns det inget mer i wow att göra?

Jag har lirat sen dag 1, raidar 3 gånger i veckan sådär skönt casual och får ner massa bossar.

Raidar du inte alls eller är det därför du känner att det inte finns något att göra?

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

för lätt.
bra spel men för lätt.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem
Skrivet av DenSammeSamme:

det skulle jag med hemskt gärna vilja veta.

Det finns, heter Challenge Modes i Wow. Lycka till

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Dingade upp en Ranger, fy fan så in åt helvette så dålig dmg man gör, longbow är för seg och conditiondamage är ju helt överdrivet dålig med shortbow, detta gjorde att jag la ner...

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem

PvPn var skälet till att jag tröttnade iaf. World vs World är en riktigt kul idé, men behövde massa finputsning. Stängde av varje gång jag dog då jag inte hade någon som helst lust att springa i 10 min för att komma tillbaka till striden.

Permalänk
Sötast
Skrivet av adrii:

Du är komsik, du är säkert en som gnäller på att du saknar gamla goda vanilla där epic spelade någon roll. Challenge mode gearet är det som var gamla epics, har du det har du klarat av något svårt. Och säg inte att challenge mode är lätt för du har inte gjort det, och att få mounts + galet snyggt gear som inte många kommer få HUR kan inte det vara morot nog? Eller är du en sån som vill ha fullt 502 ilvl gear till alla dina gubbar för att du klarar en dungeon?

Liksom seriöst vakna upp, sluta spela spelet och sluta gnälla. Spelet ÄR bra annars skulle inte så många spela det, visst det har sina fel men i det stora hela blir det inte lika farligt som för andra spel.

Och NÄR ska folk fatta heroic 5 manna idag är som gamla dungeons....liksom att folk gnäller flera månader efter realease om att heroics är lätta är ju bara löjligt. Prova Challenge modes och kom tillbaka sen, gör det med 4 polare eller guildies du tycker är bra spelare. Det är precis som ett miniraid, huvudet är precis lika slut som efter ett vanligt raid.

Jaha?

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag har en personlig preferens och jag ska försöka... ändra min åsikt så att den passar dig bättre?
Samtidigt tackar jag för påhoppen och att du berättar för mig om vem jag är och vad jag saknar?!

Om vi sätter sinnesrubbningen åt sidan så har jag redan berättat vad jag gillade vilket var dungeons, specifikt de och den svårighetsgraden i cata och i vanilla wow. Faktumet är att jag aldrig ens kört över level 40 i vanilla har antagligen inget med verkligheten att göra då du ändå redan bestämt vem jag är, vad min åsikt är och redan gett mig en utskällning för detta.

Kort och enkelt:
Jag var/är en stor fan av hur cata var vid release, förlåt mig, hoppas att du kan acceptera!