Far cry 3 Uplay "not responding"

Permalänk
Medlem

Far cry 3 Uplay "not responding"

Tjenare , min första tråd på Sweclockers.
Jag undrar om någon kan hjälpa mig med ett problem jag har in Far cry 3.
Efter att ha spelat 5 timmar så kan jag inte spara längre , Varje gång jag sparar så kraschar Uplay och jag måste starta om allt.
Jag har testat med allt. Jag vill helst inte avinstallera Farcry 3 och förlora min save

Permalänk
Avstängd

Har du testat att starta spelet med växeln -offline? Annars gör du det genom att högerklicka på genvägen och gå till rutan mål, där ska sökvägen till programmet stå typ "C:\Program\Ubisoft\FC3.exe" eller liknande och du lägger bara till ett mellanslag följt av -offline på slutet, utanför citationstecknen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av axel310:

Tjenare , min första tråd på Sweclockers.
Jag undrar om någon kan hjälpa mig med ett problem jag har in Far cry 3.
Efter att ha spelat 5 timmar så kan jag inte spara längre , Varje gång jag sparar så kraschar Uplay och jag måste starta om allt.
Jag har testat med allt. Jag vill helst inte avinstallera Farcry 3 och förlora min save

Har inte en aning om problemet. Men välkommen till SweClockers!

Visa signatur

Intel inside ✔ Intel i5 14400F | Intel Arc B580 12GB Steel Legend OC | Corsair Vengeance LPX 32GB 3600MHz | Kingston KC3000 2TB NVME | Windows 11 + Fedora

Permalänk
Medlem

Man får lite visdom när man är ute och promenerar.
Helt plötsligt kom jag på att jag kan installera om Uplay efter en hel dag med att försöka fixa problemet.
Nu fungerar det att spara
Tack för all hjälp och förlåt för jag bröt en regel , ska läsa igenom reglerna så jag inte gör det igen!

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Crackning är att bryta mot reglerna, se §7.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.