Vilken mobil ska man önska sig till jul?

Permalänk
Medlem
Skrivet av henkiii:

Är det du som är med i telenor reklamerna?

Hehe, nej, men det är jag som köper telefonerna i familjen. Ingen Telenor

Visa signatur

|| R9 7950X MSI PRO X670-P WIFI 32GB-DDR5-6400c32 MSI RTX4080 Ventus 3X OC || CORE i9 12900KF MSI Z690 Tomahawk WIFI DDR4 32GB-3600c16 Gear1 TUF RTX3080 OC V2 || R7 5800X3D X570S CH8 Extreme 32GB-3800c18 Gigabyte RTX3080 GAMING OC || R9 5900X(B2) B550-F 32GB-3800c18 EVGA RTX3070 FTW Ultra || R9 3900X X470-Prime Pro 32GB-3200c16 MSI RTX2070 Super ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av the squonk:

Hehe, nej, men det är jag som köper telefonerna i familjen. Ingen Telenor

Hehe ok, såg bara denna film framför mig: http://www.youtube.com/watch?v=fmzpHEz0W1k - "jag kan sluta NÄÄR jag vill"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Defeat^:

Jo det har den om ca 2 veckor. Sveriges operatörer öppnar upp nya 4G band som har stöd för iPhone 5 vid årskiftet.

Vart har du hittat den informationen ifrån?

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Defeat^:

Jo det har den om ca 2 veckor. Sveriges operatörer öppnar upp nya 4G band som har stöd för iPhone 5 vid årskiftet.

Jag tror nog att du menar att flera operatörer har rättighet att börja använda de olika band som iPhone 5 använder för 4G efter årsskiftet. Det är däremot inte samma sak som att det börjar fungera i samma stund som det blir nytt år.

"Telia, Tele2 och Telenor, men inte Tre, har dock tillstånd i ett av de aktuella banden, 1800 MHz-bandet. Och från den 1 januari 2013 får de använda 4G på 1800 MHz, men först krävs en omflyttning av gsm-trafiken som till stor del fyller bandet idag." - Nyteknik.se

Och här är förklaringen till varför 4G för iPhone inte kommer att fungera omgående genom en knapptryckning från operatörernas sida:
"Masterna funkar. Sannolikt också många av antennerna som sitter på masterna. 1800 MHz har använts för 2G sedan slutet av 90-talet. Däremot behövs ny aktiv utrustning - prylarna som står i den lilla boden nedanför masten." - mobil.se

Däremot förväntas operatörerna bygga ut sitt stöd för 4G till iPhone under 2013, men hur länge det kan ta verkar det inte vara någon som har koll på.

Visa signatur

TypeMatrix | MacBook Air 11"

Använd Gilla om ni får det svar ni söker!

Permalänk

Det finns appar från IOS och Android på WP8. Men visst det är lite begränsat men det är ständigt under utveckling. Om du ska spela så är egentligen IOS, IPhone ditt alternativ. Dock så lanserar Microsoft lite extra spel till WP8 telefonerna. Jag skulle faktiskt rekommendera dig en Nokia Lumia 920 då den är rejält solid byggd. Här kommer det lite framtida spel till WP8 : http://www.wpcentral.com/upcoming-lineup-xbox-windows-phone-8

Visa signatur

l CPU: X3 440 @ 3.6GHZ l Grafikkort: XFX 5850 1GB l Ram-minne: Corsair XMS3 4gb 1600MHZ DDR3 l Ljudkort: Creative X-Fi Xtreme Gamer l Moderkort: Gigabyte 880GA-UD3H l Bildskärm: 21,5'' LG FLATRON IPS226 l Ljudsystem: Proson Event 6+ JVC SP-EI + Sherwood förstärkare l Mobil: LG Optimus 7 + Nokia Lumia 920 l Spelkonsoler: l PS1 l NES-WII U l

Permalänk
Medlem
Skrivet av kr0k0dil:

Jag tror nog att du menar att flera operatörer har rättighet att börja använda de olika band som iPhone 5 använder för 4G efter årsskiftet. Det är däremot inte samma sak som att det börjar fungera i samma stund som det blir nytt år.

"Telia, Tele2 och Telenor, men inte Tre, har dock tillstånd i ett av de aktuella banden, 1800 MHz-bandet. Och från den 1 januari 2013 får de använda 4G på 1800 MHz, men först krävs en omflyttning av gsm-trafiken som till stor del fyller bandet idag." - Nyteknik.se

Och här är förklaringen till varför 4G för iPhone inte kommer att fungera omgående genom en knapptryckning från operatörernas sida:
"Masterna funkar. Sannolikt också många av antennerna som sitter på masterna. 1800 MHz har använts för 2G sedan slutet av 90-talet. Däremot behövs ny aktiv utrustning - prylarna som står i den lilla boden nedanför masten." - mobil.se

Däremot förväntas operatörerna bygga ut sitt stöd för 4G till iPhone under 2013, men hur länge det kan ta verkar det inte vara någon som har koll på.

Värt att notera är att även om 1800 Mhz bandet byggs ut så ger det ju iPhonen endast stöd för ett frekvensband för 4G i Sverige medan andra telefoner t.ex. kan ha stöd för 2 i dagsläget och eventuellt även ha stöd för 1800 Mhz bandet.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Defeat^:

Tycker inte man ska betala flera tusen kronor för lite Kinesisk leksaksplast. Bara Apple och i viss mån HTC som fattat att en sak för 5000kr+ inte bör vara gjord i samma material som ett Kinderägg.

IPhone 5 eller Htc One S då alltså. Eftersom Htc inte har koll på att 4G kommit ut eller vad det är för något så finns det bara en telefon tyvärr, iPhone 5.

Det de sket i dock var hårdvaran på insidan och ett kinderägg tål vanlig användning vilket bevisligen i5 inte gör...

Till TS, väljer du en i-lur tar du ju givetvis 4:an som är i stort sätt samma lur, inget på 5:an du inte kan göra med 4:an och Youtube fungerar lika illa på bägge i upplösning.

EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=4721lNCuteQ Inte nexus 4 som det står utan den jag har, GN men du ser nackdelarna med iOS iaf.

Visa signatur

Drag and drop är uppfunnet, varför komplicera med mjukvara???
Dubbelmoral? Bättre att tiga och se dum ut än att öppna munnen och bevisa det. ;)

Permalänk
Skrivet av S_Z:

Och på vilket sätt skulle den "klå" iPhone 5 menar du om jag får fråga?...

Nexus.har en 4 kärnig proccesor och 2048 MB ram?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel core i3-2100 CPU @ 3.10ghz[]Crucial DDR3 1333MHz 8GB KIT CL9[] Sapphire radeon HD 7750 1 GB[] 500GB HDD[] Cooler master elite 310[] Windows 8 Pro N - 64 bit)[]Silver power 500w PSU[] Crucial MX100 256 GB SSD[]
TELEFON: [Samsung Galaxy S3]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av FreakinOAL:

Nexus.har en 4 kärnig proccesor och 2048 MB ram?

Skickades från m.sweclockers.com

Ja det har den och denna conf kommer bli standard på premium-lurar, ja, utom i5 förstås som är en trimmad i4...

Iaf, dessa lurar drar ungefär lika i dagsläget med en knapp fördel till i5 men Android är inte alls bra optimerat för 4 kärnor så i framtiden efter optimering så kommer N4:an att ånga förbi segelbåten...

Visa signatur

Drag and drop är uppfunnet, varför komplicera med mjukvara???
Dubbelmoral? Bättre att tiga och se dum ut än att öppna munnen och bevisa det. ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av FreakinOAL:

Nexus.har en 4 kärnig proccesor och 2048 MB ram?

Skickades från m.sweclockers.com

Qualcomms S4 Pro är inte bättre än Apples A6:an. Läs anandtech djupgående test av iPhone 5 och Nexus 4.

De är dock mycket jämnbördiga SoC. Båda använder CPU:er som är mer kraftfulla än standard Cortex A9 som de flesta andra SoC tillverkare använder och även GPU:erna i dessa SoC är klassen bättre än det man hittar i Tegra 3 eller Samsungs egna (för mobiler).

Så på punkten SoC är de jämna. Kameran är bättre på iPhone 5, batteritiden likaså. Skärmen är bra på Nexusen men färgerna är dåligt kalibrerade jämfört med den på iPhone 5.

Så sett till helheten så nej, håller inte alls med om att den "klår" iPhone 5. Det är dock inte på något sett en dålig mobil.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FreakinOAL:

Nexus.har en 4 kärnig proccesor och 2048 MB ram?

Skickades från m.sweclockers.com

du märker inte mycket.skillnad

Permalänk
Medlem

S3 FTW, I hate Apple ;D

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Skrivet av shawn882:

du märker inte mycket.skillnad

....

Visa signatur

Intel core i3-2100 CPU @ 3.10ghz[]Crucial DDR3 1333MHz 8GB KIT CL9[] Sapphire radeon HD 7750 1 GB[] 500GB HDD[] Cooler master elite 310[] Windows 8 Pro N - 64 bit)[]Silver power 500w PSU[] Crucial MX100 256 GB SSD[]
TELEFON: [Samsung Galaxy S3]

Permalänk

Vart en S3 utan 4G

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel I5 7600K @ 4.8Ghz undervolt, Hyper 212 Evo | 16GB ddr4 | Kingston m2 1TB | Msi 1060 6GB

Legion 5 Pro: Intel 12500H | 16GB ram | Samsung 980 Pro 1TB | RTX 3060 mobile

Permalänk

Klickade på S3 men ångrat mig, Lumia 920.
S3an är tråkig, ev Galaxy Note 2, S4 eller Note 3

Visa signatur

I5 2500K | 16GB DDR3 "1600" | CORSAIR FORCE GT 128GB | 38TB WD | |ASUS P8P67 DELUXE REV 3 | XFX 7970 | OCZ ZX 1000W | LG 27" | 6.0 STEREO

Permalänk
Avstängd
Skrivet av FreakinOAL:

Nexus.har en 4 kärnig proccesor och 2048 MB ram?

Skickades från m.sweclockers.com

Ingen mening... Jag tror S_Z jobbar för apple, det enda han gör är ju att skriva hur bra dom är.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Entusiast
Skrivet av S_Z:

Qualcomms S4 Pro är inte bättre än Apples A6:an. Läs anandtech djupgående test av iPhone 5 och Nexus 4.

De är dock mycket jämnbördiga SoC. Båda använder CPU:er som är mer kraftfulla än standard Cortex A9 som de flesta andra SoC tillverkare använder och även GPU:erna i dessa SoC är klassen bättre än det man hittar i Tegra 3 eller Samsungs egna (för mobiler).

Så på punkten SoC är de jämna. Kameran är bättre på iPhone 5, batteritiden likaså. Skärmen är bra på Nexusen men färgerna är dåligt kalibrerade jämfört med den på iPhone 5.

Så sett till helheten så nej, håller inte alls med om att den "klår" iPhone 5. Det är dock inte på något sett en dålig mobil.

Bra skrivet, skönt att någon iallafall kan lite fakta och kan sprida den bland alla tokiga android jönsar här på forumet som oftast inte vet ett skit.

Skrivet av kaya:

Ingen mening... Jag tror S_Z jobbar för apple, det enda han gör är ju att skriva hur bra dom är.

Eller så vet han faktiskt vad han snackar om? Du kanske skulle lära dig något om du faktiskt begrundade det han skrivit.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Skrivet av kaya:

Ingen mening... Jag tror S_Z jobbar för apple, det enda han gör är ju att skriva hur bra dom är.

Till skillnad från majoriteten i detta underforumet vid namn mobiltelefoner så kan S_Z argumentera för varför h'n tycker som h'n tycker, vilket många här verkar ha stora problem med. Det är verkligen dags att höja nivån på diskussionen när någon postar dynga som "Det är ingen idé att svara på det där, du jobbar ändå för Apple".

Skrivet av FreakinOAL:

Nexus.har en 4 kärnig proccesor och 2048 MB ram?

Skickades från m.sweclockers.com

Tungt argument. Det säger väldigt mycket du...

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MrAdde:

Bra skrivet, skönt att någon iallafall kan lite fakta och kan sprida den bland alla tokiga android jönsar här på forumet som oftast inte vet ett skit.

Eller så vet han faktiskt vad han snackar om? Du kanske skulle lära dig något om du faktiskt begrundade det han skrivit.

Vet vad han snackar om? jag ser bara propaganda för apple, vet man vad man snackar om så har man även gott att säga om Android och W8? Nee i mina ögon så är han en fan boy.

Skrivet av Rickard11:

Till skillnad från majoriteten i detta underforumet vid namn mobiltelefoner så kan S_Z argumentera för varför h'n tycker som h'n tycker, vilket många här verkar ha stora problem med. Det är verkligen dags att höja nivån på diskussionen när någon postar dynga som "Det är ingen idé att svara på det där, du jobbar ändå för Apple".

Tungt argument. Det säger väldigt mycket du...

Fick du slut på A eller vad menar du med h'n?

Och hur sänkte du FreakinOAL argument? kanske dags att skaffa en spegel så du ser vad du gör innan du börjar anklaga folk för att posta dynga?

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Ingen mening... Jag tror S_Z jobbar för apple, det enda han gör är ju att skriva hur bra dom är.

Skrivet av kaya:

Vet vad han snackar om? jag ser bara propaganda för apple, vet man vad man snackar om så har man även gott att säga om Android och W8? Nee i mina ögon så är han en fan boy.

Fick du slut på A eller vad menar du med h'n?

Och hur sänkte du FreakinOAL argument? kanske dags att skaffa en spegel så du ser vad du gör innan du börjar anklaga folk för att posta dynga?

Om du har läst mina inlägg på detta forum så vet du att jag aldrig påstår att iPhone är "bästa mobilen". Jag har alltid varit tydlig med att säga att det inte finns någon mobil som är bäst för alla eftersom de olika tillverkarna ekosystem passar oss olika bra. Jag tycker samtliga ekosystem har sina för och nackdelar men Apples är det som har passat mig personligen bäst hittills.

Dock är jag väldigt teknisk intresserad och diskuterar mer än gärna den biten så när någon säger att Nexus 4 "klår" iPhone 5 så vill jag gärna veta vad han baserar det på. Jag kan länka till flertalet tester som visar att SoC:en i Nexus 4 inte är snabbare än den i iPhone 5 (återigen läs anandtechs tester) så jag anser inte att det är ett argument för att Nexus skulle "klå" iPhone 4. Jag gav sedan flera andra punkter där iPhone 5 hårdvarumässigt är bättre än Nexus 4. Håller inte folk med kom då med sakliga motargument, jag diskuterar som sagt gärna, det är därför jag hänger här

Men återigen, påstår inte att iPhone 5 är bättre än Nexus 4 som smartphone (sett till helheten, OS och allt). Gillar man inte Apples mer kontrollerade ekosystem och vill vara mer fri att personifierar sin smartphone så är ju självklart Nexusen bättre för den personen.

Edit:
Kan tillägga att Nexus 4 är den smartphone jag skulle välja om jag skulle köpa en Android-mobil i dagsläget. Bra hårdvara, "rent" Android (slippa vänta på att tillverkarna skall få arslet ut vagnen och uppdatera) samt att jag gillar designen på den. Glas på båda sidor likt iPhone 4 må inte vara det allra bästa ut hållbarhetssynpunkt men personligen är det inget jag bryr mig om. Mycket heller glas än plast som på S3:an, ger en mycket högre kvalitetskänsla enligt mig.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av kaya:

Vet vad han snackar om? jag ser bara propaganda för apple, vet man vad man snackar om så har man även gott att säga om Android och W8? Nee i mina ögon så är han en fan boy.

Fick du slut på A eller vad menar du med h'n?

Och hur sänkte du FreakinOAL argument? kanske dags att skaffa en spegel så du ser vad du gör innan du börjar anklaga folk för att posta dynga?

Det han presenterade var fakta ifrån en seriös sida kallad anandtech, men jag antar att de är lite väl oberoende för dig eftersom de inte höjer Android och dess hårdvara till skyarna bara att för att. De genomför ju bara riktiga tester på produkterna så att vi konsumenter ska hitta den bästa produkten, men sådant intresserar nog inte dig eftersom att android uppenbarligen är bäst.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem

Tycker det i dagsläget är alldeles för svårt att välja haha. Känns som konsumenter är tvingade att kompromissa lite för mycket. Skulle vilja att någon tillverkare stack ifrån konkurrenterna liiiite mer...på alla punkter.

Permalänk
Medlem

S_Z har rätt, Nexus 4an är inte bättre än Iphone5 faktiskt. Bara att kolla in youtube där de testar mobilerna mot varandra. Android har en stor svaghet och det är att den inte är lika smoth som Ios. Så är det bara. MEN, till Androids fördel så är skillnaden väldigt liten och möjligheterna med Android är så mycket större. Mer användarvänligt, i min värld är det användarvänligt när man har mer möjligheter att påverka utseende, funktioner och så vidare, tekniskt mer användbart (anslutning av USB, HDMI osv osv). Mer kompatibelt med olika format, enklare att sköta filöverföringar osv, man kan skicka filer mellan mobiler enkelt osv.
Det är synd att LG fick uppdraget att tillverka Nexus 4. MicroSD eller MER inbyggt minne (32,64 gig) och utbytbart batteri hade satt telefonen på no 1 för mig. Tyvärr blev det inte så denna gången heller. Samsungs svaghet är att de är plastiga på utsidan, men har hög kvalitet på insidan. Hoppas de släpper en mobil som andas kvalitet bara man håller i den.

EDIT: Såg just på youtube att Nexus 4 har glasbaksida vilket gör den ännu mer ointressant. De har redan haft problem med sprucket glas på baksidan hur fasen kan dom göra samma misstag som Iphone gjorde med 4an???? Med alla de trådar som skrivits och förbannade kunder med sprucket glas på baksidan borde LG och Google satt stopp för denna vansinniga iden direkt. Nä den här telefonen skulle jag inte rekomendera till någon.

#13018598

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av raidarn:

Det de sket i dock var hårdvaran på insidan och ett kinderägg tål vanlig användning vilket bevisligen i5 inte gör...

Till TS, väljer du en i-lur tar du ju givetvis 4:an som är i stort sätt samma lur, inget på 5:an du inte kan göra med 4:an och Youtube fungerar lika illa på bägge i upplösning.

4:an har en i jämförelse blek påtagligt mindre skärm, i ett tjockare och tyngre paket. Prestandan i 4s är det är väl dock inget fel på, om priset är avgörande.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

S_Z har rätt, Nexus 4an är inte bättre än Iphone5 faktiskt. Bara att kolla in youtube där de testar mobilerna mot varandra. Android har en stor svaghet och det är att den inte är lika smoth som Ios. Så är det bara. MEN, till Androids fördel så är skillnaden väldigt liten och möjligheterna med Android är så mycket större. Mer användarvänligt, i min värld är det användarvänligt när man har mer möjligheter att påverka utseende, funktioner och så vidare, tekniskt mer användbart (anslutning av USB, HDMI osv osv). Mer kompatibelt med olika format, enklare att sköta filöverföringar osv, man kan skicka filer mellan mobiler enkelt osv.
Det är synd att LG fick uppdraget att tillverka Nexus 4. MicroSD eller MER inbyggt minne (32,64 gig) och utbytbart batteri hade satt telefonen på no 1 för mig. Tyvärr blev det inte så denna gången heller. Samsungs svaghet är att de är plastiga på utsidan, men har hög kvalitet på insidan. Hoppas de släpper en mobil som andas kvalitet bara man håller i den.

EDIT: Såg just på youtube att Nexus 4 har glasbaksida vilket gör den ännu mer ointressant. De har redan haft problem med sprucket glas på baksidan hur fasen kan dom göra samma misstag som Iphone gjorde med 4an???? Med alla de trådar som skrivits och förbannade kunder med sprucket glas på baksidan borde LG och Google satt stopp för denna vansinniga iden direkt. Nä den här telefonen skulle jag inte rekomendera till någon.

#13018598

LG har knappast något med inbyggda minnet och batteriet att göra. Förmodligen Google som ville ha den så. Nexus 10 har också inbyggt minne och dem har Samsung gjort.

Jag har Nexus 4 och är verkligen helnöjd med telefonen. Glas på baksidan är lite sisådär, glider lätt och går nog lättare sönder än plast. Men är man rädd om telefonen bör det inte vara några problem. Inbyggt minne och batteri är också en smaksak, hade 4Gb på min förra telefon, hade 2Gb ledigt, 16Gb kommer jag aldrig att använda upp. Som sagt, behöver man mer så är det dock synd att det inte finns kortplats, så en nackdel är det väl hur som helst.

Jag har också alltid tyckt att Android varit otroligt efter iOS vad gäller flyt. Men när jag använt denna telefon några dagar så skulle jag vilja säga att vi är på samma plan nu. Den är verkligen otroligt snabb och jag tror inte någon skulle vara missnöjd med flytet. Multitaska är också en dröm, går riktigt fort att hoppa mellan appar via multitaskknappen.

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Jag skulle ha tagit iPhone 5 på grund av att jag har haft en ipod touch och har köpt en massa apar. Jag har också en ipad och är mycket nöjd med ios. Jag har nu en Sony Ericsson Xperia Play och jag gillar ios mycket mer (ska köpa iphone 5 pga att jag gillar ios mer). Vist det finns bra android-lurar också men jag gillar iphone pga byggkvaliten och att den synkar bra med anndra enheter från apple.

Permalänk

Köpte S3an och är extremt nöjd!
God jul!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel I5 7600K @ 4.8Ghz undervolt, Hyper 212 Evo | 16GB ddr4 | Kingston m2 1TB | Msi 1060 6GB

Legion 5 Pro: Intel 12500H | 16GB ram | Samsung 980 Pro 1TB | RTX 3060 mobile

Permalänk
Skrivet av juniorjesper:

Köpte S3an och är extremt nöjd!
God jul!

Skickades från m.sweclockers.com

Bra att det blev Android iaf!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk

Men jag har problem med laddningen! Den drar med batteri än vad som laddas när jag har använder den med laddare i..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel I5 7600K @ 4.8Ghz undervolt, Hyper 212 Evo | 16GB ddr4 | Kingston m2 1TB | Msi 1060 6GB

Legion 5 Pro: Intel 12500H | 16GB ram | Samsung 980 Pro 1TB | RTX 3060 mobile

Permalänk
Medlem
Skrivet av juniorjesper:

Men jag har problem med laddningen! Den drar med batteri än vad som laddas när jag har använder den med laddare i..

Skickades från m.sweclockers.com

Det var konstigt, 4G-versionen då eller? Hört fler klaga på att "standard"-S3 (köpte en sån för övrigt då Telenor inte har 4G-versionen än) ska ha bättre batteri ^^

Drar den så mycket att du inte kan använda den ska du självklart lämna in/tillbaka den och få ny.

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]