Bilder på ditt senaste inköp (2013)

Permalänk
Medlem
Skrivet av devdel:

Jag funderar på att införskaffa mig en likadan. Är du nöjd med den resursmässigt?

Än så länge har jag inget att klaga på. Har inte så mycket att jämföra med, den enda andra jag testat är en iPad gen 1, men jag upplever den som snabb. Lagom skärmstorlek, skönt att kunna hålla i den med en hand. Batteritiden verkar också riktigt bra. Känns solitt byggd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tompa1122:

Jaha, så du köpte den av morsan alltså?

Bara väntade på att någon skulle kommentera

Inte mycket till "inköp" indeed men det är iaf vad jag fick som är nu min senaste ägodel ^^

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Gigabyte Radeon 9070XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk

Fick precis hem detta Stort steg från mitt nuvarande.

Visa signatur

i73820 | P9X79 PRO| Intel 330 120gb | 16gb Corsair 1600 | GTX680OC | Antec P280 |

Permalänk
Medlem

Blev en ny parfym.
Riktigt god, en som inte är så kraftig i lukten.

Finns inget värre än folk som luktar som om dom duschat i parfym trots dom använt en mindre dos.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Blev en ny parfym.

Finns inget värre än folk som luktar som om dom duschat i parfym trots dom använt en mindre dos.

http://i144.photobucket.com/albums/r173/shadowmoon83/bild-14_...

Eller blir slagen i ansiktet av deras parfymmoln dem avger när man går förbi dem.

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Blev en ny parfym.

http://i144.photobucket.com/albums/r173/shadowmoon83/bild-14_...

Kör också på den, tjejen älskar den också. Håller med om att den sticker inte i näsan så som många andra gör

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

Eller blir slagen i ansiktet av deras parfymmoln dem avger när man går förbi dem.

precis, många gör felet att dom öser på tills dom själva känner lukten, då har man tagit redigt för mycket.
Du ska själv knappt känna lukten när du tar på dig, då är det precis lagom.

Skrivet av Eptk:

Kör också på den, tjejen älskar den också. Håller med om att den sticker inte i näsan så som många andra gör

japp, frugan uppskattar denna riktigt mycket faktiskt.
Lättare när någon annan kan döma lite med, en annan gillar det mesta, men det är omgivningen som får lida om det stinker

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

precis, många gör felet att dom öser på tills dom själva känner lukten, då har man tagit redigt för mycket.
Du ska själv knappt känna lukten när du tar på dig, då är det precis lagom.

japp, frugan uppskattar denna riktigt mycket faktiskt.
Lättare när någon annan kan döma lite med, en annan gillar det mesta, men det är omgivningen som får lida om det stinker

True

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Lite inköp jag gjort de senaste dagarna. Inget spännande direkt men saker som är bra att ha när man ska vara utomlands 5-7 månader. Klockan är dock inte inköpt nu utan bara inlämnad för byte av batteri.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Rökelse

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hawkeyee:

redig mängd.
Driva ut andar någonstans ?

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

redig mängd.
Driva ut andar någonstans ?

Haha nejdå
Luktar gott, man blir lättare avstressad och så blev det ju så mycket billigare om man köpte storpack.

Permalänk
Medlem

Köpte lite skal till tjejen via en bekant i Thailand, 150:- för dessa tre, skulle tydligen vara avsevärt mycket dyrare i Sverige.

Permalänk
Medlem

6st kondensatorer för reparation av en HD-box.
Elfa lilla, ser detta ut som kondensatorer?

Visa signatur

[ Corsair 3500X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 9800X3D ] [ Asus 4080 Super OC ] [ Asus TUF X870-Wifi ]
[ 32GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000Mhz DDR5 ] [ Samsung 990 Pro 2TB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av SirMacke:

http://img715.imageshack.us/img715/1849/dsc0331ju.jpg

Kanske är dags för ett mail till Elfa och fråga vad de håller på med och om de varit trötta på lagret?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SirMacke:

Haha inte ensam om den. Fick hem 10st reläer.. har ju beställt 10st motstånd. Stod dessutom på påsen de kom i "10st motstånd 1kohm"

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Medlem
Skrivet av devdel:

Kanske är dags för ett mail till Elfa och fråga vad de håller på med och om de varit trötta på lagret?

Skrivet av RetarDeD:

Haha inte ensam om den. Fick hem 10st reläer.. har ju beställt 10st motstånd. Stod dessutom på påsen de kom i "10st motstånd 1kohm"

Ringde dem precis, de ska skicka kondensatorerna.
Men de var inte ett dugg förvånade över tängerna, tråka de är.

Visa signatur

[ Corsair 3500X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 9800X3D ] [ Asus 4080 Super OC ] [ Asus TUF X870-Wifi ]
[ 32GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000Mhz DDR5 ] [ Samsung 990 Pro 2TB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ]

Permalänk
Medlem

Samsung disken ligger i den istället för WD disken, DVD spelaren ligger i ICY BOX lådan som extern läsare.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Nytt kök, men jävlar i min låda. Aldrig mer ett Epoq-kök om jag ska renovera framtida kök.

Har en handfulll med saker som det är fel på eller saknas! Som man kan se till höger på bilden är bänkskivan t.ex 155mm för kort!
Men det blir nog bra när det är klart, men just nu vill jag bara kräkas på skiten

Permalänk
Medlem

Det blev en Google Nexus 7 32Gb 3G, väntar nu bara på sim kortet till den

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 9800X3D | Gigabyte X870 Aorus Elite Wifi7 ICE | NZXT Kraken Elite RGB V2 240mm | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte GeForce RTX 5080 16GB Aero OC | Fractal Design North Chalk White TG | LG C4 42" | Razer Naga Pro | Logitech G915 TKL | Razer Nommo Chroma | Astro A50 | MSI GS65 Stealth Thin GTX 1070 MQ

Permalänk
Medlem

Nu blir det att jobba en hel del

Visa signatur

"They took my stain!"
Anonyma Jonas

Permalänk
Medlem

Ny framvagn till skotern.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | Aorus Xtreme WB 3080 | Samsung 970 EVO Plus | Corsair HX1000i | Windows 10

Permalänk
Medlem

Tänkte jag skulle komma igång med träningen igen. Så det fick bli ett par nya löparskor och lite passande kläder till det som fick följa med hem.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 samt en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
• GreeniX 800 G4 SFF i5 | Intel Core i5-8500 | 16GB | GeForce RTX 3050 6GB | 500 GB NVMe SSD | Windows 11 Home
• ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gavelinus:

Lite inköp jag gjort de senaste dagarna. Inget spännande direkt men saker som är bra att ha när man ska vara utomlands 5-7 månader. Klockan är dock inte inköpt nu utan bara inlämnad för byte av batteri.
http://i.imgur.com/sJ0U7.jpg

Byt ut det där låset, jag har jobbat på Clas Ohlson och det kom in _många_ reklamationer på det.
Nästan alla var att låset inte gick att låsa upp när man låst det.

Så om du skall utomlands och använda det, byt.

KÖp ett lite dyrare med lite mer kvalitet, tex ABUS.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SirMacke:

De där tängerna ligger på ca 450:- /st...

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hejhopp123:

http://i47.tinypic.com/25qd751.jpg

Nu blir det att jobba en hel del

Gokartdäck?

Själv fick jag denna i tisdags

Visa signatur

Chassi: NZXT H200 MoBo: Asus X470 Strix CPU: Ryzen 2600X GPU: MSI RTX 2070 RAM: Corsair Vengeance 16 GB PSU: EVGA Supernova G3 550W SSD: Samsung 970 Evo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cequence:

Det blev en Google Nexus 7 32Gb 3G, väntar nu bara på sim kortet till den

http://dl.dropbox.com/u/38588623/20130117_124932.jpg

Vad är det för 3g abo du kör? tips på billigt?

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oetzi:

Gokartdäck?

Själv fick jag denna i tisdags

http://s8.postimage.org/xtbhzre41/201301171100.jpg

Yes! Samt småsaker. Kommer inte bli roligt att byta stolen dock...

Vad för fordon har du oljan till?

Visa signatur

"They took my stain!"
Anonyma Jonas

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holic:

Vad är det för 3g abo du kör? tips på billigt?

Efter mycket letande så blev det bredbandsbolaget mobilt 3G 16mbit med fri surf (50Gb/mån om man läser det finstilta)
199kr/mån, 0mån bindning men 3mån uppsägning.

Skall testa och se om det är något att ha, visst skulle man vilja ha lite snabbare men inte faan vill ja betala det dubbla för lite mer hastighet inte.

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 9800X3D | Gigabyte X870 Aorus Elite Wifi7 ICE | NZXT Kraken Elite RGB V2 240mm | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte GeForce RTX 5080 16GB Aero OC | Fractal Design North Chalk White TG | LG C4 42" | Razer Naga Pro | Logitech G915 TKL | Razer Nommo Chroma | Astro A50 | MSI GS65 Stealth Thin GTX 1070 MQ

Permalänk

Inflyttningspresent åt mig själv, Neato XV-25.

Torde anlända på tisdag. Vroom, brum!

Visa signatur

That's just my opinion, I could be wrong...
> C2Q Q6700 > 8GB PC6400 > Gigabyte 965P-DQ6 > HD4870X2 & HD4650
> Lian Li PC-201B > Corsair HX620 > 10.46TB > HP LP3065 & 2x HP LP2065