Ändra mobilnummer, blir galen!

Permalänk
Medlem

Ändra mobilnummer, blir galen!

Hur tusan kontaktar man blizzard via mail?

Tycker detta dyker upp hela tiden

Due to suspicious activity, this account has been locked. A message has been sent to this account’s email address containing details on how to resolve this issue. Visit http://eu.battle.net/account/locked.html for more information.

Detta verkar komma hela tiden man loggar in via ett nytt IPnummer, sen måste man få en kod via mobilen, problemet är att jag inte har kvar det nummer som är registrerat på mitt account. Så jag får ju inga "sms" så jag kan aktivera kontot igen.

Måste jag ringa? Vad kostar det och är det köer?
Att skicka mail går ju inte.

Permalänk
Inaktiv

det kostar typ gratis, finns ett svenskt nummer

Permalänk

Tips är att byta telefon nummer på kontot såfort du får tebax det

Permalänk
Medlem

Tack, kommer man till en svensk efter att man har gått igenom den engelska talmenyn? Blir ju osäker..

NR jag ringde var : 020 1605820

Vill inte prata engelska, men gör det om jag måste.

Permalänk
Medlem

Du måste nog prata engelska. tror dem svarar i Irland eller nåt så. Har du tur e det en svensk som svarar. =P
Men det e gratis iaf. O Värt mödan för att få tillbaka kontot.

Visa signatur

ASUS X570-F, AMD Ryzen 9 3900x, 16Gb RAM, Gigabyte 2070Super auros

Permalänk
Medlem

När jag ringde vart det Irland de svarade i... Och 020 nummer är indeed gratis så bara att försöka hanka sig fram på engelska. De är ganska ok att göra med. men lite roligt när de ber en att stava och man har åäö i namnet xD

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Musikälskare

Prata engelska fungerar bra, de talar klart så man förstår

De gångerna jag har ringt iaf

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?