Officiella Battlefield 4-tråden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hattifnatten:

Förstår vad du menar med vapenljuden. Skillnaden mellan MOH 2010 och BF3 är att de flesta av BF3s vapenljud kommer ifrån inspelningar från riktiga vapen.

joda det har jag koll på men jag tycker att det låter så.... ehm plastigt, om du förstår. Tar hellre bort den realismen med vapenljudet och byter ut den mot custom med mer bas och känsla

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlyfftPotatis:

Skulle ju inte precis lipa om dom satte in lite mer destruction. Även fast många anser att det är mycket så är det fortfarande inte lika mycket som i betan. Sen får vi inte glömma ljudet!! Vad hände med ljudet från bf3 betan när man låste upp saker? Det bastanta ljudet med bra bas så man verkligen kände '' gutt'' när man låste upp någonting. Nu är det total skit.
Kommer säkert bli hatat för detta (men jag spelar faktiskt bf3 och har gjort sen release till och från), ljudet på vapnerna är helt värdelöst. Fattar inte hur folk kan gilla det. Har ni spelat MOH 2010? Där jävlar har ni fint vapenljud med bra bas och vapnerna låter och känns inte lika dana heller, vilket de gör i bf3

Nu ska jag bara fråga dig angående om vapen ljud. Har du gjort värnplikt?
Jag trodde när jag ryckte in att det skulle smälla som fan när 10 pers stod på rad och smattrade. Inga basljud som du vill ha.
Enda man hör är metalljud från laddaren. Inga hollywood ljud. Vart först lite besviken men sen är det verklig ljud. Dice har varit på Kungsängen och spelat in ljud. Dom visade någon film om detta när bf3 skulle släppas.

Såklart när man är van med Hollywood ljud när en MP5 låter som en 50 cal. Klart man kan bli lite missnöjd. Jag har dock inga problem med vapen ljudet.

Lägger man in basljud så hör du inte det visentliga. När motståndarnas steg, röster. Viktigare att höra sådana ljud än PANG PANG ljud

Edit. Var inte först.

Visa signatur

- Its all about the game

Permalänk
Medlem

Kollar man releasedatum på föregående titlar så ser man att DICE oftast släpper mer än ett Battlefield-spel varje år, alltså är det är fullt möjligt att spelet släpps i slutet av 2013.

Spelmotorn är ju dessutom redan utvecklad, så DICE behöver inte lägga ner en massa tid på den.

Releasedaturm på föregående spel:

Battlefield 1942 - 2002
Battlefield 1942: The Road to Rome - 2003
Battlefield 1942: Secret Weapons of WWI - 2003
Battlefield Vietnam - 2004
Battlefield 2 - 2005
Battlefield 2: Special Forces - 2005
Battlefield 2: Modern Combat - 2005
Battlefield 2: Euro Force - 2006
Battlefield 2: Armored Fury - 2006
Battlefield 2142 - 2006
Battlefield 2142: Northern Strike - 2007
Battlefield: Bad Company - 2008
Battlefield Heroes - 2009
Battlefield 1943 - 2009
Battlefield: Bad Company 2 - 2010
Battlefield: Bad Company 2: Vietnam - 2010
Battlefield Online - 2010
Battlefield 3 - 2011
Battlefield 3: Back to Karkand - 2011
Battlefield 3: Close Quarters - 2012
Battlefield 3: Armored Kill - 2012
Battlefield 3: Aftermath - 2012
Battlefield 3: End Game - 2013

Visa signatur

5800X3D|Aorus Elite|32GB 3600MHz|6750 XT|Air 540|RM750X
PG279Q|VG259QM

Permalänk
Medlem

Hoppas på att det blir mer som gamla hederliga bf2 där det var en stor gaming scen. ngt det aldrig blev av bf3. (inte så långvarigt iaf.. ). Det största misstaget var att det aldrig släpptes ngn battlerecorder... Hoppas på förbättringar av detta i BF4 så det blir mer som gaming scenen engång var i BF2.

Visa signatur

|Mobo: Asus P8Z77-I DELUXE mITX |CPU: INTEL CORE I7 2600K 3.40GHZ|RAM: Corsair 16GB (2x8192MB) CL9 VENGEANCE |PSU:Corsair HX 750W 80+ Gold |GPU:EVGA GeForce GTX 670 4GB Superclocked|Chassi: BitFenix Prodigy Svart mITX

Permalänk
Medlem

Jag måste uppgradera mitt gfx kort så jag kan testa BF3. Har kört en del BF2 men ingen BF3 alls. har jag missat något?
Har försökt köra BF3 med mitt GTX 460 men jag vägrar kompromissa med inställningarna i 1920x1200.

Visa signatur

I5-9600k | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Corsair Vengeance LPX 2x8GB 3200Mhz | Asus ROG Strix RTX2080 OC | Samsung 970 EVO M.2 NVMe 500GB | Corsair RM650i | Windows 10

Permalänk
Medlem

Här är filmen som larssa87 talar om: http://bf3blog.com/tag/bf3-audio/
Håller f.ö. helt med om att det inte är något fel på ljuden i spelet. Tillhör det gamla gardet som både gjort värnplikt och varit med i hemvärnet. Har man någon gång avlossat en automatsalva med en riktig AK4 känner man omedelbart igen ljudet från G3:an i spelet.

Permalänk
Medlem

Tycker personligen att det är idiotiskt att släppa ett till nutids-Battlefield så snart inpå 3:an. Hade det dock varit en uppfäljare på 2142 så hade jag förbokat omedelbart.

Sen så får dom faktiskt ta och göra något åt den här jävla "client-side hit detection", vilket nog är det värsta jag varit med om i något FPS... någonsin.

Visa signatur

Si vis pacem, para bellum.

Permalänk
Medlem

Hoppas det dröjer ett år eller två innan uppföljaren kommer.

Skulle gärna se ett Special Forces till bf3 på samma sätt som det var till 2an. En remake på Warlord vore kul!
Dom hade ju en del extragrejer som det inte blev något av wom kanske går att göra nu. Eller om det bara var när banorna var tänkta för 128 spelare...

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Medlem

Dom måste fixa mod tools , mod tools, mod tools och hmmm mod tools. Om dom vill att de ska överleva längre än 1 år. Men såklart alla vet ju varför dom inte säpper de.

Project Reality I frostbite 2.0 hade ju inte varit helt fel.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D | ASUS GeForce RTX 5090 ROG Astral OC White | ASUS ROG Strix X870-A Gaming | Kingston Fury Beast RGB 32GB 6000MHz CL30| Seasonic Prime TX 1300W | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Beyond Dynamic DT 770 PRO / Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Zowie EC2-DW | KEYCHRON Q5 QMK 96% + Cherry MX2A Brown

Permalänk

Här skrivs det för fulla muggar ser jag! Tog det inte mer än en ynka liten post för att få liv i denna tråden hahah

Visa signatur

Citera för svar!
| Mobo: Gigabyte GA-P67A-D3-B3 | CPU: i5-2500k @ 4,2 GHz | GPU: Asus Matrix HD-7970 @ 3GB Vram | RAM: 16GB 4x4 @ 1600MHz | PSU: Fractal Design 650W | Chassi: Fractal Design Define R4 Black Window | SSD: Corsair 120GB | Hybrid: Seagate laptop 2.5" SSHD 1TB SATA/600 | HDD: Samsung 500GB |

Permalänk

En sak jag mer hoppas på är att dom lägger in svenska försvarsmakten, eller varför inte lite fler länder? Det är ju ändå svenskt utvecklat

En uppdaterad spelmotor hade ju inte vart helt fel heller, frostbite 3 eller frostbite 2.5 kanske? Hur ballt vore det inte att kunna spränga berg och andra byggnader som man inte kan förstöra i bf3. Eller vad tycker ni?

Visa signatur

Citera för svar!
| Mobo: Gigabyte GA-P67A-D3-B3 | CPU: i5-2500k @ 4,2 GHz | GPU: Asus Matrix HD-7970 @ 3GB Vram | RAM: 16GB 4x4 @ 1600MHz | PSU: Fractal Design 650W | Chassi: Fractal Design Define R4 Black Window | SSD: Corsair 120GB | Hybrid: Seagate laptop 2.5" SSHD 1TB SATA/600 | HDD: Samsung 500GB |

Permalänk
Medlem

Ge mig Commander och Battlerecorder!

Visa signatur

SSUPD Meshlicious Black, Arctic Liquid Freezer III 280 RGB, i7-14700K, ASrock z790 mITX Lightning, 32GB DDR5 6000mHz, Kingston KC3000 M.2 SSD 2TB, WD BLACK M.2 SSD 1TB, PNY CS900 SATA 2TB, Gigabyte GeForce RTX 5070 12GB Windforce OC SFF, Corsair SF750 Platinum ATX 3.0, 750w, Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Avstängd

Map rotation bör dom ändra så att man bara kan välja vilka expansioner som ska köras, och inte specifika mapps. Så slipper spelet förstöras i längden.
Sedan bör det bara finnas ETT mode, inte två (normal/hc)
Spelet borde även kosta minst det dubbla, alternativt att man betalar en viss summa per månad. På så vis blir man nog av med en hel del av dom som inte har i BF att göra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av coolbreezad:

En sak jag mer hoppas på är att dom lägger in svenska försvarsmakten, eller varför inte lite fler länder? Det är ju ändå svenskt utvecklat

En uppdaterad spelmotor hade ju inte vart helt fel heller, frostbite 3 eller frostbite 2.5 kanske? Hur ballt vore det inte att kunna spränga berg och andra byggnader som man inte kan förstöra i bf3. Eller vad tycker ni?

"Lasgana: bf4 will use 80% of power of frostbite 2, wheras bf3 only 30-40%"

Om de han säger nu är sant finns de ingen anledning att uppdatera frostbite då dom inte ens använder 100% av den nu.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D | ASUS GeForce RTX 5090 ROG Astral OC White | ASUS ROG Strix X870-A Gaming | Kingston Fury Beast RGB 32GB 6000MHz CL30| Seasonic Prime TX 1300W | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Beyond Dynamic DT 770 PRO / Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Zowie EC2-DW | KEYCHRON Q5 QMK 96% + Cherry MX2A Brown

Permalänk
Medlem

> commander system comes back
SOLD

Nej men det är bra att dom fokuserar på inte bara köra vidare exakt på BF3 utan faktiskt tar feedback(OM DETTA NU ÄR SANT, BADKAR UTAV SALT) vad spelare vill ha från äldre titlar, vill fortfarande ha ett mode liknade Titan för 2142

Avsaknaden av att styra båtar från 1942 kan jag köpa men hade ändå varit kul ^^

Som sagt badkar med salt men ibland stämmer dessa tidiga ryktena bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 93Clocker:

Dom måste fixa mod tools , mod tools, mod tools och hmmm mod tools. Om dom vill att de ska överleva längre än 1 år. Men såklart alla vet ju varför dom inte säpper de.

Project Reality I frostbite 2.0 hade ju inte varit helt fel.

Precis. Med mod verktyg så kommer spelet blir bra, spelar ingen roll hur jävla värdelöst spelet kommer vara när det släpps.

Nä, kommer prova Betan, och släpper dom inte modverktyg så köper jag fan inte skiten.

Edit: Sen skiter jag fan i destruction, dom kan lika gärna ta bort skiten, eller iaf låta server ägaren bestämma sånt.

Visa signatur

LULE HOCKEY
PC: Gigabyte G1.Sniper 2, Intel i7 2600K@4.5, Noctua NH-D14, ASUS GTX580 DirectCUII@925/1850/2100, OCZ Agility SSD + 1Tb HDD, G.Skill Sniper 8Gb 1866Mhz. Allt sitter i ett HAF X Chassi. Sennheiser PC360, Qpad 5k samt 6Gv2
Piguah @battlelog (CliQue.bf3 8v8, 5v5: Mix)

Permalänk
Medlem

bara hoppas de släpper ett färdigt spel denna gång dem kan gärna släppa det i mitten på 2014 om det nu är som med bf3 att det var knappt halv klart då det släpptes

Visa signatur

4070 super - amd ryssen 5700x -
3070ti - intel 12700KF
laptop 3070ti

Permalänk
Medlem

så länge dom inte failar med "network smoothing" factor igen, så att man dör av den man dödar (undantag för RPG och m320) är jag glad. Folk gnäller för mycket. Vi ska vara glada över att vi får spel gjorda åt oss av folk som kan. BF3 är det roligaste spelet jag spelat sen CS kom, och jag tror inget mindre om BF4

Visa signatur

Den dagen, den sorgen

Permalänk
Medlem
Skrivet av flipp3n:

så länge dom inte failar med "network smoothing" factor igen, så att man dör av den man dödar (undantag för RPG och m320) är jag glad. Folk gnäller för mycket. Vi ska vara glada över att vi får spel gjorda åt oss av folk som kan. BF3 är det roligaste spelet jag spelat sen CS kom, och jag tror inget mindre om BF4

Är bf3 det första bf du spelar?

Visa signatur

Permalänk

Spännande tider vi lever i nu. Crysis 3, GTX Titan och PS4 och så antyds det att BF4 ska visas inom en snar framtid, kanske i samband med offentliggörandet av PS4?

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=514272

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 870 EVO 1TB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Ge mig 6-manna squads igen!

Permalänk
Medlem

Fler soldater i squads! 6 Man helst, precis som i Battlefield 2.

Visa signatur

Jag förstår, men vad menar du?
Instagram

Permalänk
Medlem

Jag förbeställde MoH warfighter men fick ingen BF4 beta nyckel

Visa signatur

i7 3770K @4.5 Ghz | MSI Z77-S01 | Radeon HD 6850 | Sandisk 120GB SSD | 8GB 1866Mhz Corsair Vengeance

Permalänk
Medlem

Eftersom bf3 var en stor flopp inom eSport, och många brutna löften så ser jag inte alls framemot bf4. Och alla dessa jävla DLC och permium hit och premium dit. Dice/EA får nog arbeta jävla mycket före jag köper BF4.

Visa signatur

CPU : AMD Phenom | X6 1055T GPU : NVIDIA Gtx 560ti Nätaggregat: Corsair TX850 Chassi: Fractal Design R4 Minne: Corsair 8GB Moderkort: Gigabyte GA-990FXA-UD3 Kylare: Zalman CNPS9900A Tangentbord : Key Tronic Mus : Razer DeathAdder 3500dpi

Permalänk
Medlem
Skrivet av coolbreezad:

Ska Försvarsmakten vara representerat i Battlefield? Vi som inte ens besitter logistiken eller manskapet för att försvara gränsen mot ens första bästa T90 som kommer över gränsen som det ser ut idag. Nej, bespara oss pinsamheterna.

Fler representerade länder är inte fel. Att bara ha Amerikaner mot Ryssar, speciellt när ryssarna ser ut som skit, är för dåligt. Är det verkligen så kontroversiellt att dra in Arabländerna in i multiplayer igen?

Själv uppskattade jag kampanjen i trean väldigt mycket. Visst, det är inte mer än en förfining utav Call of Duty-stuket med lite respekt till verkligheten och med enormt fint produktionsvärde. Men jag vill gärna se fler välgjorda kampanjbitar från ryska sidan. Dice försökte rita upp de ryska karaktärerna ur GRU i Battlefield 3 på ett rätt ärligt sätt, om än med en lite underminerande roll då de aldrig lyckades med sina uppdrag...

Ge mig HIND-helikoptrar och Ekroplan med en rysk marininfanteritvist!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gwaniiz:

Releasedaturm på föregående spel:

Battlefield 1942 - 2002
Battlefield 1942: The Road to Rome - 2003
Battlefield 1942: Secret Weapons of WWI - 2003
Battlefield Vietnam - 2004
Battlefield 2 - 2005
Battlefield 2: Special Forces - 2005
Battlefield 2: Modern Combat - 2005
Battlefield 2: Euro Force - 2006
Battlefield 2: Armored Fury - 2006
Battlefield 2142 - 2006
Battlefield 2142: Northern Strike - 2007
Battlefield: Bad Company - 2008
Battlefield Heroes - 2009
Battlefield 1943 - 2009
Battlefield: Bad Company 2 - 2010
Battlefield: Bad Company 2: Vietnam - 2010
Battlefield Online - 2010
Battlefield 3 - 2011
Battlefield 3: Back to Karkand - 2011
Battlefield 3: Close Quarters - 2012
Battlefield 3: Armored Kill - 2012
Battlefield 3: Aftermath - 2012
Battlefield 3: End Game - 2013

Bara jag som tycker det är tjatigt med modernare krig och vill tillbaka till rötterna?

Jag är inte intresserad sålänge inte nästa Battlefield innehåller Tigertanks, Slagskepp och Spitfires!

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlyfftPotatis:

Skulle ju inte precis lipa om dom satte in lite mer destruction. Även fast många anser att det är mycket så är det fortfarande inte lika mycket som i betan. Sen får vi inte glömma ljudet!! Vad hände med ljudet från bf3 betan när man låste upp saker? Det bastanta ljudet med bra bas så man verkligen kände '' gutt'' när man låste upp någonting. Nu är det total skit.
Kommer säkert bli hatat för detta (men jag spelar faktiskt bf3 och har gjort sen release till och från), ljudet på vapnerna är helt värdelöst. Fattar inte hur folk kan gilla det. Har ni spelat MOH 2010? Där jävlar har ni fint vapenljud med bra bas och vapnerna låter och känns inte lika dana heller, vilket de gör i bf3

Du vill alltså ha något som stör dig när du spelar istället för något subtilt? Neh du, den grejen kan CoD gott ha för sig självt.

Permalänk
Medlem

Önskelista!

- Battleships
- Kryssare
- Ubåtar
- Bombplan typ B-1, B-2
- UAV av roligare sort, Predators och andra stealth formade skapelser.
- Artelleri av olika sorter
- Mer massdestruction vapen och större kartor.
- Lägg inte så mycket fokus på pisotler som dagens 30 st + 30 st med ljuddämpare. Vem fan använder pistol??!?!?!?!?!?!?!?

Enkelt, kopiera USAs militär och in i spelet med det.

Typ..

Permalänk
Skribent

1. Fixa netcode!
Ingen lust att tömma ett halvt klipp i en snubbe som hoppar över något och sedan teleporteras 5 meter fram medan han fortfarande är på "hindret" i animation för mig, eller dör när jag rundat ett hörn och sprungit 1 meter för att sedan bli träffad ändå av snubben på andra sidan hörnet.

2. Försök få tillbaka "vapenkänslan" BC2 hade, där kändes det otroligt jävla BRA när man tröck av den där SV98.an i huvudet på någon, i BF3 känns alla vapen så stela och likadana, och ljudet för varje vapen ska jag inte ens gå in på... helt kännslokallt.

3. Snälla gör mapsen mer "free roaming" som i BC2, där det känns som att du har val på väger du vill ta och strategier du kan köra, så allt inte är så förbannat linjärt oavsett vilket mode du kör. I BC2 hade du stor variation på mappsen och alla byggnader var förstörbara, vilket ändrade mapp-förutsättningarna hela tiden ju längre ett game pågick, vilket jag inte kan säga om BF3.

4. bring back frost bite 1 destruction plox!

5. LÄGG TILL COMMANDER OCH 6-MAN SQUADS IGEN! Samma sak med 2 man jets... ta även bort stingers och gör dem stationära istället som i BF2, öka även lock-on range på dem, för det är löjligt i BF3 just nu när 2 plan dogfightar, omöjligt att försöka hjälpa sin jet kompis från marken.

6. Fixa den där jävla battleloggen och Origin! Spenderar mer tid på att försöka få igång spelet än vad jag faktiskt spelar spelet.. och detta är jag garanterat inte ensam om.

7. Mindre unlocks. Vem ärligt talat orkar fixa 5 multikills mm. för att låsa upp ett vapen som är sämre/likvärdigt med första vapnet ur klassen man låser upp? Känns som ett ruggigt dåligt sätt att fylla ut folks tid på i spelet, finns säkert en massa roligare saker man skulle kunna sätta som mål istället (om man måste ha en massa unlocks), tex. spräng 5 helis med C4 och få minst 1 kill varje gång, eller något.

8. Battlerecorder och spec mode, yes plox!

9. VIOP in-game för alla plattformer, med mute funktioner, såklart.

10. Mindre 3D notifications i mitt ansikte... behöver inte se A, B och C site mitt på skärmen, har svårt nog att se om det är en kompis eller fiende som kommer genom öppningen då jag kan se nameplaten på min squad mate genom 124 väggar och en halv km bort. Minimappen duger fin fint för detta ändanmål redan.

11. Mer varierande kartor, tex. någon vintermapp, jungle bana, en liten by i en dal som är helt utan "heavy vehicle´s" med endast 1 jeep per lag eller så och massa hus som är förstörbara.

Visa signatur

< R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | RTX 3090 Ti >

< R5 7600X | 32GB 6400 MT/s | RX 9070 XT >

Permalänk
Medlem
Skrivet av phoenixdisciple:

1. Fixa netcode!
Ingen lust att tömma ett halvt klipp i en snubbe som hoppar över något och sedan teleporteras 5 meter fram medan han fortfarande är på "hindret" i animation för mig, eller dör när jag rundat ett hörn och sprungit 1 meter för att sedan bli träffad ändå av snubben på andra sidan hörnet.

2. Försök få tillbaka "vapenkänslan" BC2 hade, där kändes det otroligt jävla BRA när man tröck av den där SV98.an i huvudet på någon, i BF3 känns alla vapen så stela och likadana, och ljudet för varje vapen ska jag inte ens gå in på... helt kännslokallt.

3. Snälla gör mapsen mer "free roaming" som i BC2, där det känns som att du har val på väger du vill ta och strategier du kan köra, så allt inte är så förbannat linjärt oavsett vilket mode du kör. I BC2 hade du stor variation på mappsen och alla byggnader var förstörbara, vilket ändrade mapp-förutsättningarna hela tiden ju längre ett game pågick, vilket jag inte kan säga om BF3.

4. bring back frost bite 1 destruction plox!

5. LÄGG TILL COMMANDER OCH 6-MAN SQUADS IGEN! Samma sak med 2 man jets... ta även bort stingers och gör dem stationära istället som i BF2, öka även lock-on range på dem, för det är löjligt i BF3 just nu när 2 plan dogfightar, omöjligt att försöka hjälpa sin jet kompis från marken.

6. Fixa den där jävla battleloggen och Origin! Spenderar mer tid på att försöka få igång spelet än vad jag faktiskt spelar spelet.. och detta är jag garanterat inte ensam om.

7. Mindre unlocks. Vem ärligt talat orkar fixa 5 multikills mm. för att låsa upp ett vapen som är sämre/likvärdigt med första vapnet ur klassen man låser upp? Känns som ett ruggigt dåligt sätt att fylla ut folks tid på i spelet, finns säkert en massa roligare saker man skulle kunna sätta som mål istället (om man måste ha en massa unlocks), tex. spräng 5 helis med C4 och få minst 1 kill varje gång, eller något.

8. Battlerecorder och spec mode, yes plox!

9. VIOP in-game för alla plattformer, med mute funktioner, såklart.

10. Mindre 3D notifications i mitt ansikte... behöver inte se A, B och C site mitt på skärmen, har svårt nog att se om det är en kompis eller fiende som kommer genom öppningen då jag kan se nameplaten på min squad mate genom 124 väggar och en halv km bort. Minimappen duger fin fint för detta ändanmål redan.

11. Mer varierande kartor, tex. någon vintermapp, jungle bana, en liten by i en dal som är helt utan "heavy vehicle´s" med endast 1 jeep per lag eller så och massa hus som är förstörbara.

1. Jag håller med dig.

2. Det finns ungefär 87 vapen på bf3. Förstår du själv hur lång tid det tar för dom att få fram den rätta rekylen, känslan, animationen, siktet etc. Jag är grymt imponerad att vapnen är så olika som de är.

7. Mindre unlocks? Nej, tack.

8. Det här känner jag skulle vara grymt om det fanns. Tävlingar kan då köras osv.

10. Jag tror att du kan göra så att det blir 2D.

11. Variationen duger för mig, om man har premium så finns det inget att klaga på.