Tänkte bara kolla om det fanns något folk här på SweClockers som ska söka webbprogrammering på Linneuniversitetet detta året? Hade varit kul att veta om det fanns några mer än mig själv De som redan pluggar eller pluggat får gärna bidra med sina åsikter om det!
Tänkte bara kolla om det fanns något folk här på SweClockers som ska söka webbprogrammering på Linneuniversitetet detta året? Hade varit kul att veta om det fanns några mer än mig själv De som redan pluggar eller pluggat får gärna bidra med sina åsikter om det!
Kul att höra, blir bara mer taggad på att börja nu! Känns som en evighet tills dess (om man nu kommer in dvs). Ja absolut, har inga just nu, men det lär dyka upp
Jag har en fråga, eftersom kursen går parallelt på campus och distans, betyder det att man kan välja tillexempel om man är trött en dag och vill istället kolla på kursen senare på kvällen via datorn eller kan man inte blanda?
Jag har en fråga, eftersom kursen går parallelt på campus och distans, betyder det att man kan välja tillexempel om man är trött en dag och vill istället kolla på kursen senare på kvällen via datorn eller kan man inte blanda?
Du kan göra det men campusstudenterna skall vara på campus om dom kan. Intagningspoängen till distans är väldigt mycket högre än vad den är till campus. Så du ska inte tro att du kan söka till campus och sen läsa på distans, inte populärt.
Men att kolla föreläsningar i efterhand kan man göra och får man göra, både som campus och distansstudent