Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

Saxat från er januari-rea: "Grafikkortet är den mest centrala biten i en gamingdator, är du redo för LAN. Är du rustad för att fragga i maximal FPS?"
Produkten är ett HD 7850.

Snyggt, Komplett, snyggt...

En fråga bara:
Är det här nya Komplet.se; av p12: or för p12: or?

Edit:
Taget från er gear-up kampanj:
"Överdimenstionerade komponenter, militant precision och krav på det bästa av det bästa för de fetaste processorerna som finns på konsumentmarknaden!"
Produkten är ett ASUS Sabertooth-kort

Överdimensionerade?? Militant precision?? Feta processorer??

Har ni ingen som korrekturläser detta?

Orsaken till att jag bekymras över denna kassa nivå av språket i er marknadsföring är för att jag gillar Komplett och har alltid gjort det! Jag som kund motsvaras inte alls av det här direkt omogna och slarviga språkbruket. Vet inte hur länge det har sett ut på det här sättet men har retat mig på detta ett tag. Eftersom jag antar att er representation här på SweC är ett sätt att komma närmare entusiasterna och därigenom flera potentiella storkunder, förmodar jag att det är sådan här feeback ni vill ha. Det här är min ärliga och kritiska åsikt om vart ni är på väg i er profilering.

En sista sak:
Har utbildats i affärsmässig kommunikation och tänker följande: Okej för extravaganser i reklam men håll åtminstone koll på synonymerna. Feta och överdimensionerade komponenter har väl ändå inget att göra i moderna datordelar, som moderkort...eller??

Visa signatur
Permalänk
Medlem

DOA

Edit: fick prata med en väldigt hjälpsam kille på supporten och det hela löste sig mycket smidigt.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av MP-Jan:

Saxat från er januari-rea: "Grafikkortet är den mest centrala biten i en gamingdator, är du redo för LAN. Är du rustad för att fragga i maximal FPS?"
Produkten är ett HD 7850.

Snyggt, Komplett, snyggt...

En fråga bara:
Är det här nya Komplet.se; av p12: or för p12: or?

Edit:
Taget från er gear-up kampanj:
"Överdimenstionerade komponenter, militant precision och krav på det bästa av det bästa för de fetaste processorerna som finns på konsumentmarknaden!"
Produkten är ett ASUS Sabertooth-kort

Överdimensionerade?? Militant precision?? Feta processorer??

Har ni ingen som korrekturläser detta?

Orsaken till att jag bekymras över denna kassa nivå av språket i er marknadsföring är för att jag gillar Komplett och har alltid gjort det! Jag som kund motsvaras inte alls av det här direkt omogna och slarviga språkbruket. Vet inte hur länge det har sett ut på det här sättet men har retat mig på detta ett tag. Eftersom jag antar att er representation här på SweC är ett sätt att komma närmare entusiasterna och därigenom flera potentiella storkunder, förmodar jag att det är sådan här feeback ni vill ha. Det här är min ärliga och kritiska åsikt om vart ni är på väg i er profilering.

En sista sak:
Har utbildats i affärsmässig kommunikation och tänker följande: Okej för extravaganser i reklam men håll åtminstone koll på synonymerna. Feta och överdimensionerade komponenter har väl ändå inget att göra i moderna datordelar, som moderkort...eller??

Hej,

Tack för att tagit dig tid att skriva till oss. Vi skriver många olika texter dagligen till kampanjer riktade till olika kundgrupper. Vårt mål är att ha så bra texter som möjligt på alla våra produkter men tyvärr händer det att vi missar i korrektur som i fallet du påpekar. Tack för att du uppmärksammat oss på detta!
Vi är alltid öppna för feedback och kritik så att vi kan förbättra oss.

Gällande just moderkortet och texten där så är andemeningen att komponenterna på moderkortet är överdimensionerade i förhållande till normalt bruk och i många fall uppnår militära kvar på kvalitet och precision.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Måste faktiskt ge både lite ris och ros till komplett.

Var så att för ett tag sedan köpte jag ett grafikkort, (HIS 7950)
I produkt beskrivningen står det klart och tydligt att en aktiv mini DP - DVI adapter ingår.
Nu när jag beställt 2 skärmar till o ska köra eyefinity så öppnar jag kartongen och inser att det inte alls finns någon adapter.
(dålig produkt kännedom) detta är då deras RIS från mig.

Dock kommer här då deras ROS.

Ringer supporten och får prata med en VÄLDIGT trevlig kundmotagare.
Förklarar läget för honom. Han kollar upp vad deras spec säger, och där står det INGEN medföljande adapter.
Ber honom checka produktens beskrivning på eran hemsida, och mycket riktigt står det att det ska följa med en.
Tar honom 2 minuter att leta reda på en adapter och lägga en order helt gratis. så bara att vänta tills på torsdag då den bör anlända.

MYCKET bra komplett. detta gillas starkt.

Visa signatur

Dator 1: Chassie: Phanteks Enthoo Evolv X Moderkort: Asus Rog Strix B650E-F Gaming Cpu: AMD Ryzen 7800x3d Gpu: Rtx 4090 Minne: 32gb Corsair VengeanceKylning:Custom loop, Ekwb med 2x 360 radiator Lagring:För mycket ssd´s PSU: Corsair hx 1200

Dator 2: Chassie: Lian li O11 Dynamic mini Moderkort: Asus Prime B660 Cpu: Intel 12600k Gpu: Radeon 7900GRE Minne: 64 Corsair VengeanceKylning:Custom loopLagring:2tb Samsung 990pro PSU: Corsair SF750W

Permalänk

Undrar hur lång tid det ska ta att få svar på mail support denna veckan. Skickade en frågan i lördags och en annan/ny frågan igår. Har inte sett spåret av ett svar än =(
Ni brukar alltid svara snabbt och smidigt så är lite besviken just nu Hade ju tänkt beställa från er

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk
Medlem
Skrivet av Christoffer1989:

Undrar hur lång tid det ska ta att få svar på mail support denna veckan. Skickade en frågan i lördags och en annan/ny frågan igår. Har inte sett spåret av ett svar än =(
Ni brukar alltid svara snabbt och smidigt så är lite besviken just nu Hade ju tänkt beställa från er

ring dom om du kan eller så kan du kontakta dom via facebook! väldigt snabbt och smidigt + att det går snabbare än att få svar på mail har jag märkt.

Visa signatur

Case: Fractal R5 | Cpu:6600k 4.3ghz | Gpu: GTX 980 | Ram: 16gb crucial Ballistix| Heatsink: Bequiet pure rock
PSU: Evga supernova G2 | MoBo: Asus Z170-Pro

Permalänk
Skrivet av Seetela:

ring dom om du kan eller så kan du kontakta dom via facebook! väldigt snabbt och smidigt + att det går snabbare än att få svar på mail har jag märkt.

Hade tänkt att göra det. Men dom har alltid svarat mig väldigt fort på mail, kanske jag som haft tur dom andra gångerna

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Gloremir:

Måste faktiskt ge både lite ris och ros till komplett.

Var så att för ett tag sedan köpte jag ett grafikkort, (HIS 7950)
I produkt beskrivningen står det klart och tydligt att en aktiv mini DP - DVI adapter ingår.
Nu när jag beställt 2 skärmar till o ska köra eyefinity så öppnar jag kartongen och inser att det inte alls finns någon adapter.
(dålig produkt kännedom) detta är då deras RIS från mig.

Dock kommer här då deras ROS.

Ringer supporten och får prata med en VÄLDIGT trevlig kundmotagare.
Förklarar läget för honom. Han kollar upp vad deras spec säger, och där står det INGEN medföljande adapter.
Ber honom checka produktens beskrivning på eran hemsida, och mycket riktigt står det att det ska följa med en.
Tar honom 2 minuter att leta reda på en adapter och lägga en order helt gratis. så bara att vänta tills på torsdag då den bör anlända.

MYCKET bra komplett. detta gillas starkt.

Hej,
Vi beklagar att vi haft felaktig produktinformation på hemsidan. Bra att det löste sig till slut och tack för att du hörde av dig med både ros och ris så att vi kan förbättra oss.

Hej,
Tyvärr har vi haft många sjuka den senaste tiden vilket gjort att vi tyvärr kommit lite efter med vår mejlkorg. Nu är vi dock tillbaka med full styrka och besvarar alla mejl så fort vi kan. Om du ditt ärende är brådskande - ring oss gärna på 031-710 20 00.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Skrivet av Komplett:

Hej,
Tyvärr har vi haft många sjuka den senaste tiden vilket gjort att vi tyvärr kommit lite efter med vår mejlkorg. Nu är vi dock tillbaka med full styrka och besvarar alla mejl så fort vi kan. Om du ditt ärende är brådskande - ring oss gärna på 031-710 20 00.

Vänligen

/Mikael

Ja men det förklarar allt Då hoppas jag att jag får svar imorgon förmiddagn. Annars tror jag att jag ringer. FÖr är sugen på att beställa lite delar till burken Och vill ju så klart ha dom NU! så beställa fortare är en mer nöjd mig

Tack för svaret.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Hej. Jag hade verkligen velat se fler träningsartiklar på era kampanjer. Ni har såklart bilden som "datorbutiken för geeksen" men jag vet inte vad den generella bilden av en "geek" är.

Upp med lite pulsklockor och svetttåliga hörlurar, motivera era kunder till träning och inte bara gaming!

Vore skoj att se tex en Garmin 110, 210. En budget och en lite dyrare.

Hoppas ni tar till er förslaget

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Michaelscott:

Hej. Jag hade verkligen velat se fler träningsartiklar på era kampanjer. Ni har såklart bilden som "datorbutiken för geeksen" men jag vet inte vad den generella bilden av en "geek" är.

Upp med lite pulsklockor och svetttåliga hörlurar, motivera era kunder till träning och inte bara gaming!

Vore skoj att se tex en Garmin 110, 210. En budget och en lite dyrare.

Hoppas ni tar till er förslaget

Hej,

För oss så kan man vara geek inom vilket område som helst, datorer, gaming, träning, grillning eller vad du vill.
Det kommer kampanjer som är fokuserade på träning längre fram på våren när löpar- och träningssäsongen sätter igång på riktigt. Tack för ditt förslag och trevlig helg!

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Komplett:

Hej,

För oss så kan man vara geek inom vilket område som helst, datorer, gaming, träning, grillning eller vad du vill.
Det kommer kampanjer som är fokuserade på träning längre fram på våren när löpar- och träningssäsongen sätter igång på riktigt. Tack för ditt förslag och trevlig helg!

Vänligen

/Mikael

Tack för att ni lyssnar

Permalänk
Medlem

Hej, jag köpte en Corsair H100i cpukylare för någon vecka sedan och ena ledfärgen har redan lagt av. Jag vet att det låter som ett mindre märkvärdigt problem men jag tycker ändå det är väldigt tråkigt då hela min dator går i rött och svart och det är just röd som har lagt av. Den reagerar inte ens när jag ändrar på den röda färgen oavsett vad jag har för inställningar och jag har gjort allt. Provat i en annan dator, flyttat runt alla sladdar, uppdaterat firmware, installerat om link2 osv. Visst måste väl detta gå på garantin? Den är helt ny nämligen. Ordernummer: 19823496.

Tack på förhand.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hej,
Kampanjen är slut sedan ett par veckor tillbaka tyvärr även om kampanjsidan har legat kvar (som vi inte länkat till på länge). Tyvärr finns det inga fler spel kvar i lager men jag har ordnat varsitt Far Cry 3 till er. Skicka gärna ett PM med era ordernummer så skickar jag ut dessa.

/Mikael

Hur många PM måste man skicka ?

Permalänk

En enkel fråga till komplett. Igår när jag tittade på min order så var allt "reserverad på lager" förutom Corsair H100i (som hade preliminärt datum till 2013-02-05.

Idag när jag går in och tittar så har H100i bytt till "reserverad på lager" men då har Uppgraderingspaketet bytt till "Förväntat sänddatum 2013-02-09"

Hur kunde det vara reserverat på lagret igår men inte idag?... Blir lite sur om detta är sant för då får jag inte min order denna veckan heller!

Visa signatur

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av careface:

Hej, jag köpte en Corsair H100i cpukylare för någon vecka sedan och ena ledfärgen har redan lagt av. Jag vet att det låter som ett mindre märkvärdigt problem men jag tycker ändå det är väldigt tråkigt då hela min dator går i rött och svart och det är just röd som har lagt av. Den reagerar inte ens när jag ändrar på den röda färgen oavsett vad jag har för inställningar och jag har gjort allt. Provat i en annan dator, flyttat runt alla sladdar, uppdaterat firmware, installerat om link2 osv. Visst måste väl detta gå på garantin? Den är helt ny nämligen. Ordernummer: 19823496.

Tack på förhand.

Hej,
Tråkigt att LEDen slutat fungera - så ska det naturligtvis inte vara. Hör av dig till oss så hjälper vi dig att sätta upp en retur. 031-710 20 00

Skrivet av micke7406:

Hur många PM måste man skicka ?

Hej,
Kan inte se att vi fått något PM från dig - märkligt. Testa gärna att skicka igen.

En enkel fråga till komplett. Igår när jag tittade på min order så var allt "reserverad på lager" förutom Corsair H100i (som hade preliminärt datum till 2013-02-05.

Idag när jag går in och tittar så har H100i bytt till "reserverad på lager" men då har Uppgraderingspaketet bytt till "Förväntat sänddatum 2013-02-09"

Hur kunde det vara reserverat på lagret igår men inte idag?... Blir lite sur om detta är sant för då får jag inte min order denna veckan heller!

Hej,
Tyvärr är det minnena i uppgraderingspaketet som är slut. Om du vill kan vi ändra på ordern till dessa utan extra kostnad så skickas din order direkt?
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=755450

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Komplett:

Hej,
Hej,
Tyvärr är det minnena i uppgraderingspaketet som är slut. Om du vill kan vi ändra på ordern till dessa utan extra kostnad så skickas din order direkt?
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=755450

Vänligen

/Mikael

Om det är möjligt så går det jätte bra. Skulle vara trevligt att få min beställning tills på torsdag då jag kommer ha extremt mycket tid över torsdag -> lördag/söndag
Satt själv och funderade om man skulle ringa till supporten och fråga om det var möjligt att byta till andra ram-minnen istället så man skulle få ordern.

Jag tar gärna Corsair Dominator DDR3 1866MHz 16GB som ersättare om det är möjligt *tackar och bugar först svaret*

Fast jag undrar hur det kunde vara "reserverad på lagret" igår på just uppgraderingspaket, men inte idag. Har det blivit något fel i statusen då antar jag?

Mvh

*edit* kom på, kanske ska lägga till mitt ordernummer - "Ordernummer: 19894704"

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hej Komplett! Jag inhandlade ett "Corsair Vengeance 2000" av er den 2012-12-23.
Jättenöjd med headsetet, men nu har båda sidorna av det spruckit på insidan. Detta verkar vara ett vanligt problem med headsetet om man kollar forumet: http://forum.corsair.com/v3/forumdisplay.php?f=207
Jag har även problem med att headsetet gör ett mullrigt och "basigt" ljud när man använder micen och laddar det samtidigt. Samma problem som denna snubbe: http://forum.corsair.com/v3/showthread.php?t=112943
Jag fick svar av Corsairs support att jag skulle kontakta er och se om ni kunde ersätta varan. Så nu kontaktar jag er! Här kommer bilder på sprickorna.
Högersidan: http://i.imgur.com/zmtOuzg.jpg
Vänstersidan: http://i.imgur.com/jSLy0Eo.jpg
Ber om ursäkt för kvaliten, men hoppas att du kan se att den högra hörluren nästan släppt helt. Tack på förhand! / Oliver Nilsson
Här är ordernumret till ordern med headsetet: 19725732

Visa signatur

Processor: AMD Ryzen 5 5600 @3.5 GHz
Grafikkort: PowerColor Radeon RX 6700 XT 12GB
PSU: NZXT C650 650W v2
Moderkort: Gigabyte B550M Aorus Elite / Ram:32GB
Chassi: ASUS Prime AP201 Svart

Permalänk
Medlem
Skrivet av olivern3:

Jättenöjd med headsetet, men nu har båda sidorna av det spruckit på insidan. Detta verkar vara ett vanligt problem med headsetet om man kollar forumet: http://forum.corsair.com/v3/forumdisplay.php?f=207
Jag har även problem med att headsetet gör ett mullrigt och "basigt" ljud när man använder micen och laddar det samtidigt. Samma problem som denna snubbe: http://forum.corsair.com/v3/showthread.php?t=112943
Jag fick svar av Corsairs support att jag skulle kontakta er och se om ni kunde ersätta varan. Så nu kontaktar jag er! Här kommer bilder på sprickorna.
Ber om ursäkt för kvaliten, men hoppas att du kan se att den högra hörluren nästan släppt helt. Tack på förhand! / Oliver Nilsson

Detta är inte kompletts support.
Du skall kontakta Kompletts support via mail eller telefon.

http://www.komplett.se/k/k.aspx?action=custserv&topic=contact...

Permalänk
Medlem

I senaste nyhetsbrevet, "Gear Up Tajm" gör ni reklam för följande moderkort:

"ASUS Sabertooth X79, Socket-2011
Råstyrka
Militant överdimensionerat moderkort för marknadens mest kraftfulla processorer!"

Jag tänkte bara höra inom vilket område kortet är militant. Är det feminism eller kanske vegan-varianten?

Skämt åsido, använd inte google translate när ni skriver dessa beskrivningar och tona gärna ner det lite också, eventuellt skulle en tolvåring bli imponerad av att läsa sånt här men de brukar ha ganska låg budget.

Permalänk
Komplett.se

Om det är möjligt så går det jätte bra. Skulle vara trevligt att få min beställning tills på torsdag då jag kommer ha extremt mycket tid över torsdag -> lördag/söndag
Satt själv och funderade om man skulle ringa till supporten och fråga om det var möjligt att byta till andra ram-minnen istället så man skulle få ordern.

Jag tar gärna Corsair Dominator DDR3 1866MHz 16GB som ersättare om det är möjligt *tackar och bugar först svaret*

Fast jag undrar hur det kunde vara "reserverad på lagret" igår på just uppgraderingspaket, men inte idag. Har det blivit något fel i statusen då antar jag?

Mvh

*edit* kom på, kanske ska lägga till mitt ordernummer - "Ordernummer: 19894704"

Då har vi bytt minnen på din order som skickas inom kort.

Skrivet av olivern3:

Hej,
Tråkigt att du fått problem med ditt headset. Kontakta oss på 031-710 20 00 så hjälper vi dig att sätta upp en retur.

Skrivet av Perb:

I senaste nyhetsbrevet, "Gear Up Tajm" gör ni reklam för följande moderkort:

"ASUS Sabertooth X79, Socket-2011
Råstyrka
Militant överdimensionerat moderkort för marknadens mest kraftfulla processorer!"

Jag tänkte bara höra inom vilket område kortet är militant. Är det feminism eller kanske vegan-varianten?

Skämt åsido, använd inte google translate när ni skriver dessa beskrivningar och tona gärna ner det lite också, eventuellt skulle en tolvåring bli imponerad av att läsa sånt här men de brukar ha ganska låg budget.

Tack för att du uppmärksammade detta! Ibland går det lite för fort när vi skriver våra texter.
Enligt National Encyklopedins definition "beredd att ta strid (för att genomdriva vissa krav)." så stämmer det ju faktiskt hyfsat på moderkortet ändå.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Komplett:

Då har vi bytt minnen på din order som skickas inom kort.

Vänligen

/Mikael

Oh men perfekt! Man tackar för den underbara supporten man får från många på komplett (tyvärr verkar det som enstaka personer inte kan svara eller inte orkar, då 1/10 mail man skickar ungefär får helt olik respons mot vad man får i telefon/här eller dom flesta mailen)

*Tackar och bugar* då blir det data meckande i helgen

Visa signatur

Permalänk
Entusiast

Tjena, ni kanske borde kolla era konkurrenters prissättning på Asus Padfone 2 och justera era egna priser därefter

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem

vad hånde med sidan..varje gång jag skriver adressen kommer en sån sida..Fake kanske?
http://www.komplett.ie/site/default.aspx

Visa signatur

------------------------------

Permalänk
Medlem

Tjena! Mestadels av mina datorkomponenter jag kör med inhandlades på skottårsrean förra året. Mitt moderkort som står i sign verkar inte vilja samarbeta särskilt bra med usb 3.0 produkter. Undrar nu ifall man har någon garanti mot detta? Hur ställer ni er till det?

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av MrAdde:

Tjena, ni kanske borde kolla era konkurrenters prissättning på Asus Padfone 2 och justera era egna priser därefter

Hej,
Jag skickar detta vidare till killen som är ansvarig för mobiltelefoner så tittar han närmare på detta.

Skrivet av Getto:

vad hånde med sidan..varje gång jag skriver adressen kommer en sån sida..Fake kanske?

Det där är Komplett på Irland - ingen fejksida med andra ord.
Menar du att du kommer dit när du skriver Komplett.se? Det låter väldigt märkligt.

Skrivet av mapo:

Tjena! Mestadels av mina datorkomponenter jag kör med inhandlades på skottårsrean förra året. Mitt moderkort som står i sign verkar inte vilja samarbeta särskilt bra med usb 3.0 produkter. Undrar nu ifall man har någon garanti mot detta? Hur ställer ni er till det?

Hej,
Om du letar upp ditt moderkort på Komplett.se så står det hur lång garanti du har. I de allra flesta fall så är det mer än 12 månader. Hör gärna av dig till oss så hjälper vi dig att undersöka felet och sätta upp en retur av ditt moderkort om det skulle behövas. Du når oss på 031-710 20 00

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Getto:

Skriver du bara komplett heller komplett.se?
Är det bara komplett så kanske google,bing (vad du nu har som adressbars sökningsmotor) får för sig att din ip är från irland (heller du kanske är där?).
Geografi bestämmning genom ip nummer är ju långt ifrån träffsäker.
Heller kör du någon vpn,proxy,tor,onion,darknet,anontjänst,etc som har utgången till nätet i irland för tillfället?

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Jag har skickat mail till er och har inte fått något svar hela veckan (söndag den 17:e och framåt). Nu blir jag sur eftersom det är en ganska viktigt sak. Hur snäll jag än må vara så tycker jag att sådan här väntetid är oacceptabel.

Visa signatur

Chassi: En stor bakpotatis
CPU: En körsbärstomat (OC 4.5 tomater) som kyls av ketchup
Modertkort: En extra-allt pizza
Nätagg: En modulär kålrot
Grafikkort: En fet biff (standardklock 987mHeinz)

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Deatlev:

Jag har skickat mail till er och har inte fått något svar hela veckan (söndag den 17:e och framåt). Nu blir jag sur eftersom det är en ganska viktigt sak. Hur snäll jag än må vara så tycker jag att sådan här väntetid är oacceptabel.

Hej,
Tyvärr har vi haft längre svarstider än normalt på mejl under veckan. Vi jobbar hårt för att komma i kapp och besvarar alla mejl så fort som möjligt. Om ditt ärende är brådskande så ring oss gärna på 031-710 20 00

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Helt otroligt vilken support, och att ni har öppet till 20:00 är också underbart för folk som måste jobba till 17 och ibland inte kan ringa under arbetstimmarna!

Jag skulle beställa ett grafikkort som var demo, eftersom man inte kunde vara säker på att det innehöll vouchers till crysis 3 och bioshock så fick vi göra en specialare där och det gick hur snabbt som helst och hur smidigt som helst. Fick specialaren för att jag var en trogen kund och handlade mycket... gissa hur dåligt samvete jag har för att jag har beställt från Inet dom sista åren :).

Det enda man kan anmärka på är väl att fraktkostnaderna hos Komplett är dyrare. Jag klagar inte, jag kan gärna betala 50-100kr extra för att få den sort supporten som jag fick idag, men om ni konkurerade med Inet på frakt så tror jag nog att en hel del folk hade gått över.

Hur som haver, om grejjerna kommer in i frakt-loopen fort nu så kommer jag nog att bli 100% komplett-kund igen, och det är till 100% tack vare eran supportavdelning!