Permalänk
Medlem
Skrivet av jojje81:

ja jag vart erbjuden ett kontrakt av ett åkeri men när jag åkte dit så fanns inget kontrakt

När du ser vilka jobb som finns att ta så ser du sammtidigt hur lång tid kvar tills det jobbet försvnner.

Visa signatur

[img]http://i6.photobucket.com/albums/y227/Deagle-66/Sort-2.jpg[/img]

I worshipped him, that's why my own helmet is blue and yellow.

Permalänk

e skyltarna km eller mph? brukar alltid få fortkörningsböter xD
och hur tjanar dom anstallda mera cash ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av AngelFromAbove:

e skyltarna km eller mph? brukar alltid få fortkörningsböter xD
och hur tjanar dom anstallda mera cash ?

I England är skyltarna i mph, resten av europa har km/h.

Dina anställda drar in mer pengar ju mer dom går upp i grad.

Permalänk

aha tackar, men finns de ngt mod så man inte kan få fortkörningsböter?

Permalänk
Medlem

haha, hittade mina gamla GTA vice city radio stationer på en utav min HDDs, körningen blev genast 200% roligare:D

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av AngelFromAbove:

aha tackar, men finns de ngt mod så man inte kan få fortkörningsböter?

Du kan inte se en sida bakåt eller två?

redigera en av konfig filerna så blir du av med polis.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jojje81:

ja jag vart erbjuden ett kontrakt av ett åkeri men när jag åkte dit så fanns inget kontrakt

Tiden gick antagligen ut innan du hann fram

Permalänk
Medlem

Min nya bil! http://imageshack.us/photo/my-images/259/ets200007k.png/ Vart less att bara köra Volvo o Scania. Måste säga att det går otroligt segt att lvla o tjäna pengar utan en ekonomi mod. Har kört 55,812 km nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Obduro:

Min nya bil! http://imageshack.us/photo/my-images/259/ets200007k.png/ Vart less att bara köra Volvo o Scania. Måste säga att det går otroligt segt att lvla o tjäna pengar utan en ekonomi mod. Har kört 55,812 km nu.

Jag ligger bara på 40 000km :C

Visa signatur

AMD 6100FX 3.8Ghz | Asus Sabertooth 990FX | Corsair Vengeance 8gb 1600MHz | A-data SP900 128GB | Seagate Barracuda 2TB | Samsung spinPoint 500GB | Samsung spinPoint 320GB | Nvidia XFX Geforce GTS 450 1GB | Corsair 550W |

Permalänk
Medlem

Ska bli kul och testa spelet, laddar ner demot nu

Visa signatur

Citera så svarar jag!

Permalänk

Någon här som vet hur jag ska bära mig åt om jag vill pilla i "color.dds" men vill samtidigt att vad jag ändrar där inte gäller för NPC bilarna. Alternativ hur jag gör för att stänga av ett visst märke från trafiken, exempelvis hur jag gör för att det inte ska finnas några Volvo lastbilar utöver min egen.

Visa signatur

Grundare av www.TruckSims.se - Ett Nordiskt community för lastbilssimulatorer

Permalänk
Medlem

Tror nog det blir att jag köper det. Har säkert redan nämts i tråden, men går det att flytta över sparfilerna från demot till det riktiga spelet? Vore tråkigt om några timmars spelande gick åt skogen....
Tack i förväg för svar

Visa signatur

Citera så svarar jag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av icx98:

Tror nog det blir att jag köper det. Har säkert redan nämts i tråden, men går det att flytta över sparfilerna från demot till det riktiga spelet? Vore tråkigt om några timmars spelande gick åt skogen....
Tack i förväg för svar

När du köper spelet får du en produktkod. Du skriver in det sen har du hela spelet. Det fortsätter på din spaning som vanligt. Du behöver alltså inte flytta över sparfilerna eller nåt

Permalänk
Medlem
Skrivet av avm:

När du köper spelet får du en produktkod. Du skriver in det sen har du hela spelet. Det fortsätter på din spaning som vanligt. Du behöver alltså inte flytta över sparfilerna eller nåt

Okej, laddade ner demot på steam, det finns ingenstans att skriva in produktkoden, det står bara "om du gillar spelet köp det på steam" men antar väl att det ändå funkar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera så svarar jag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av icx98:

Okej, laddade ner demot på steam, det finns ingenstans att skriva in produktkoden, det står bara "om du gillar spelet köp det på steam" men antar väl att det ändå funkar

Det går att skriva in koden på steam ochså. Om du öppnar butiken och kollar i det vänstra sidan av programmet och längst ner så står det faktiskt: aktivera en produkt här" eller något.

Permalänk
Medlem

Hmm, min sparfil har försvunnit :(, blir att lägga detta spelet på hyllan nu hade kört runt 180 000 km

Permalänk

Någon vänlig själ med en Volvo som skulle kunna ladda upp sin profil åt mig? Har ingen lust att skapa en ny profil och fuska mig till en Volvo bara för att färdigställa ett skin

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Computerguy:

Hmm, min sparfil har försvunnit :(, blir att lägga detta spelet på hyllan nu hade kört runt 180 000 km

Har du kollat i "Documents\Euro Truck Simulator 2\profiles(1.3.1).bak"? Jag har ett par profiler där även om jag tagit bort många från min profil mapp.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mattias P:

Någon vänlig själ med en Volvo som skulle kunna ladda upp sin profil åt mig? Har ingen lust att skapa en ny profil och fuska mig till en Volvo bara för att färdigställa ett skin

Jag kan göra det snart
Om du vill

Permalänk
Skrivet av Extror3:

Jag kan göra det snart
Om du vill

Vore super om du kunde ladda upp din profil!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ska allt testa mig på detta då man hört från vänner det ska vara underhållande

( Euro Truck Simulator 2 )

Kör lastbil till vardags!.. men kanske även nu på helger haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mattias P:

Vore super om du kunde ladda upp din profil!

Kommer imorgon kl 7:00-7-30
Då jag har haft problem hemma

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Extror3:

Tackar så hemskt mycket, nu kunde jag få se hur skinnet såg ut in-game ^^

Börjar med att säga att jag inte har gjort trailern så det är därför färgerna inte matchar. Får väl ta och fixa det när jag ändå ska göra om fälgarna

Bilen jag försökte efterlikna så gott det gick

Visa signatur

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Mattias P:

Börjar med att säga att jag inte har gjort trailern så det är därför färgerna inte matchar. Får väl ta och fixa det när jag ändå ska göra om fälgarna

Jävligt snyggt gjort

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mattias P:

Det där var sjukt snyggt gjort.

Visa signatur

AMD 6100FX 3.8Ghz | Asus Sabertooth 990FX | Corsair Vengeance 8gb 1600MHz | A-data SP900 128GB | Seagate Barracuda 2TB | Samsung spinPoint 500GB | Samsung spinPoint 320GB | Nvidia XFX Geforce GTS 450 1GB | Corsair 550W |

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Jo, synd att det är DHL bara

Permalänk
Skrivet av Totteasp:

Det där var sjukt snyggt gjort.

Skrivet av tcntad:

Jävligt snyggt gjort

Hehe, tackar så mycket ^^ Har dock fälgar, solskydd och galler till fronten kvar att göra innan jag är helt nöjd... Ja sen var det ju Scanians tur att bli "DHL'ad"!

Skrivet av tcntad:

Jo, synd att det är DHL bara

Jaaassssååååå, vad ska man ha för "tema" då? ^^

Visa signatur

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Mattias P:

Hehe, tackar så mycket ^^ Har dock fälgar, solskydd och galler till fronten kvar att göra innan jag är helt nöjd... Ja sen var det ju Scanians tur att bli "DHL'ad"!

Jaaassssååååå, vad ska man ha för "tema" då? ^^

Jaadu det är en bra fråga:p Arvid nordquist klimatkompensation? Haha
Http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRtTzAzfho4Ac7H4-3FrO...
HTTP://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSneF64Hd37fQoAa35W-s...

DB schenker vettefasen.. carrier går inte. Men sweclockers rekommendersr logotypen funkar utmärkt

Permalänk

Kör lite burk när löstrailer delen går trögt... http://i.imgur.com/yGeT9Yq.jpg