Permalänk
Medlem

Lille Hörnan

Hallåja, Tänkte att jag lägger upp lite bilder på min hörna även om det inte är något avancerat. Lite tråkigt att ljuset också tog fram hur damig datorn var men men.

Datorn

Corsair 650d
Intel i5 2500k, Corsair h100i
Asus asus 570 directcu ii
8GB corsair vengeance
Corsair GS600
ssd ocz agility 120gb

Lille Hörnan

Permalänk

bästa på hörnan är klart Corsair SP2500

Permalänk

Snyggt!

Lite rättstavning för att vara lite snäll..
"Hallåja, Tänkte att jag lägger upp lite bilder på min hörna även om det inte är något avancerat. Lite tråkigt att ljuset också tog fram hur damig datorn var men men.

Datorn

Corsair 650d
Intel i5 2500k, Corsair h100i
Asus asus 570 directcu ii
8GB corsair vengeance
Corsair GS600
ssd ocz agility 120gb"

Tror det va ett slarvfel Men din dator är la inte damig(tjejig) du menar väl dammig?

Visa signatur

Jag har Dyslexi! Det innebär att jag har läs- och skrivsvårigheter.
Fractal Design Define R3 | Phenom II 1090T (6 kärnor) 3,2GHz | Zalman CNPS-8700 NT Slim | Gigabyte GA-880GM-D2H (AM3) |
10GB ram G-skill (1333MHz) | Asus EAH 6870 DC | A-data SX900 128 GB | AXP agg.

Permalänk
Medlem

Tack ska ni ha!

haha oj, bra att du uppmärksammade det! nej så värst damig är den nog inte så jag får nog ändra det.

Permalänk
Medlem

Du är nog första personen på länge som lägger upp en datorhörna med bra bilder. 5/5

Visa signatur

Dator: chassi: Fractal Design define r3 CPU: i5 760 @2.8ghz GPU: XFX 6950 2gbNätagg: Corsair cx500 Ram: Corsair 4gb 1600mhz Tillbehör: Skärm: Samsung s24a850dw Mus: Steelseries Rival Tangentbord: CM Storm Quickfire Rapid Red Musmatta: Steelseries qck+ Högtalare: JBL SpyroHörlurar: Sony MDR-XB700 Mic: Logitech desktop microphone

Permalänk

Är du nöjd med högtalarna? har haft ögonen på ett par sådana ett tag nu

Visa signatur

----

Permalänk
Medlem

tack så mycket!

Ohja, jag tycker dem är kanon bra.