Hur gammal är du och vad spelar du?

Permalänk

Ålder: 24
Plattform: PC
Spelar: Ingenting för alla spel suger. 99.99% av alla spel är för barnsliga och orealistiska shooters ämnade för kiddies.

Permalänk
Medlem

Ålder: 51
Plattform: PC
Favoritspel: Mass Effect

youtube converter

Visa signatur

Är det inte redan gjort är det försent.

Permalänk
Medlem

Ålder: 16
Plattform: Pc, Xbox
Spelar: Sleeping Dogs, GTA, Saints Row, Red Dead och Far Cry.

Permalänk
Medlem

Ålder: 17
Plattform: PC
Spelar: Starcraft 2 ( Gold, siktar på platinum inom kort), BF3, Dota 2

Visa signatur

Mannagrynsgröt är nog det bästa som finns.

Permalänk

Ålder: 21
Plattform: PC
Favoritspel: FPS, strategi, Crysis 3, BF3,

Permalänk
Medlem

Ålder: 25
Plattform: PC
Spelar: Främst FPS-spel som CS:GO/1.6. Gillar racingspel också (på de flesta plattformar).

Permalänk

Ålder: 18
Plattform: Xbox/PC
Spelar: FIFA, NHL, FM, en del Call of Duty.

Permalänk

Ålder: 15
Plattform: xbox360, pc
Favoritspel: tf2, alla TES spel, bf3. Men spelar det mesta.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

I'm dreaming of a technical christmas, just like the ones at webhallen. I'm dreaming of the good christmas, when sweclockers will come byyy.

Permalänk
Medlem

Ålder: 20
Plattform: PC
Spelar: Inget speciellt, Clash of Clans på mobilen och det är allt. Tröttnat på spelandet, dock så är det alltid kul med en timma av Diablo eller Warcraft

Visa signatur

Mac Studio M1 Max + Studio Display

Permalänk
Medlem

Ålder: 22
Plattform: PC/Xbox 360/PS3
Spelar nu: Nästan uteslutande League of Legends på PC, stundtals Fifa 12 på PS3:an och Rocksmith på 360.

Visa signatur

MSI Z97-S02 | i5-4670K @4.0Ghz |Noctua NH-U14S | MSI Geforce GTX 980 4GB | Corsair 16GB 1600Mhz VENGEANCE LP | Systemdisk: Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB | Sekundära diskar: Apple 500GB, Samsung 1TB intern, Samsung 1TB extern, 2 x Seagate Expansion 2TB | Corsair RM 750W 80+ Gold Modulärt | Fractal Design Arc Midi R2 |

Permalänk

Ålder: 24
Plattform: PS3 och PC
Spelar: ALLT! Men tröttnar snabbt... just nu Aion och Dark Souls...

Permalänk
Medlem

Ålder: 38
Plattform: PC
Genre: FPS-RPG
Favoritspel: FireFall (mmo), Borderlands, Borderlands2, FarCry 3, FallOut, FallOut NV etc..

Visa signatur

De som inte bryr sig om att "storebror ser dig" för att de "inte har något att dölja", lämnar de även ut sin dörrnyckel till värden så denne kan läsa deras post och rota i skåp och lådor?

Permalänk

Ålder: 33
Plattform: PC och konsol
Genre: FPS
Favoritspel: BC2, BF3, PL2 (MP läge enbart)

Visa signatur

|Carbide Air 540|AX1200|ROG RIVE|3930K|32GB|GTX 1080 Classified|850Pro|ROG Swift|

Permalänk
Medlem

Ålder: 13

Plattform: Pc och X360

Spel: Bf3, Mw2, Halo 4, LoL, Skyrim, många fler:)

Permalänk
Medlem

Ålder: 23
Plattform: PC, Ps3
Favoritspel: Spelar mkt BF3, WoW på Pc, CoD spelen på Ps3

Permalänk
Medlem

Ålder: 24

Postat tidigare men mina spelval ändras över tiden Detta spelar jag för tillfället;

PC: Dota 2, World of Tanks, och BF3 men väldigt, väldigt sällan numera.

Xbox360: Fifa 13 (inte spelat fotboll spel sen '90 talet så har mycket att lära. Kör ultimate team och har problem med att lära mig dribbla, och squads, spelare osv men jag försöker iaf Följer inte sporten annars så jag får börja läsa på, men jag köpte spelet förra veckan.
Forza 4/Horizon
Halo 4 spelade jag en del för några månader sedan men jag slutade pga att annat kom i vägen.

Adda mig gärna på Xbox; nickar snukN där. Dock helst mogna folk, 18+ helst.

Vita: Wipeout 2048, Mortal Kombat, Virtue's Last Reward, Monster Hunter Freedom unite (PSP port. Har PSP med men kontrollerna är mycket bättre på Vitan som ni nog kan lista ut som har spelat Monster Hunter), och, SÅKLART Persona 4 Golden!

PS. Ni med Vita och/eller PS3, skaffa PS+! Ni får så extremt mycket för pengarna. Men det vet ni säkert redan :). DS

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk

Ålder: 22 år
Plattform: PC, Xbox 360
Spelar Halo 4 och Ultima Online

Permalänk

Ålder: 22
Plattform: PC
Spel: BF3 all the way baby (:

Permalänk
Medlem

20 år gammal.
Aliens: Colonial Marines på PC.

Permalänk
Medlem

20 år gammal spelar på pc
mass effect 1-3,crysis, crysiswarhead, crysis2, crysis3, gta4,Bf3,Tombraider2013,Homefront,deadspace,Rage,Dragonage,Fear2-3.Stalker.
Och ibland lite ratchet and clank på ps3

Visa signatur

ProcessorIntel core i7 3770 3,40ghz.Moderkort P8z77-V.Grafikort Gtx 1080 FTW.Ram 8gb.Strömkälla 630watt nexus.Hårdskivor 2tb hdd. Samsung 500gb ssd. Adx tangentbord.Box NZXT guardian 921.SkärmmonitorMus Adx

Permalänk
Inaktiv

Ålder: 23
Plattformar: PC, Xbox360
Genre & Spel är dom flesta FPS(BF3, MW2 osv) och Sleeping dogs på PC, rally/racing på Xbox360 (Forza osv).

Permalänk

Ålder: 24
Plattform: PC
Spel: EVE för det mesta, Bf3 med brorsan (28) Flatout med klasskamrater, önskar det kom ut något find RTS med basbyggande.. men allt ska ju ha microtransactions idag?!!?!?! Jävla skit påhitt..

Saknar dagarna då utvecklarna släppte ordentliga expansioner.. inte DLC på DLC på DLC på DLC på DLC på DLC som i slutet kostar 500 gånger mer än vad spelet gjorde men ger hälften så mycket content..

Visa signatur

R I P
PSU:XFX PRO750W (tog sitt egna liv tillsammans med moderkortet)
Chassi:Obsidian 550D Moderkort:Asus P8Z68 PRO/GEN3 Processor:Intel i5 2500K 4,3Ghz (kyld av Noctua U12P) Ramminne:16Gb Kingston Hyperx 1600Mhz Grafikkort:MSI Twin Frozr V GTX 970

Permalänk
Medlem

17 år, spelar lite minecraft och enstaka matcher LoL med klasskompisarna. Fram tills förra veckan spelade jag också lite nfsu2 och gta liberty city stories på ps2 men handkontrollen gick sönder efter nästan 10 års tjänst.

Permalänk

ålder: 19
platform: PC, Gamecube och Mega Drive 2
spelar WoW, LoL, D3, SC2, CoDBO2, Skyrim, ibland Dungeon Defenders och Borderlands 2 och Minecraft... på pc..
på gamecube och mega drive spelar jag Sonic The Hedgehog 1 & 2, Super Smash Bros. Melee och NHL, om jag vill spela något riktigt svårt så kör jag Ghouls'n'Ghosts på mega drivet

Visa signatur

Stationär: i7 4930k @4.4ghz, GTX 780ti @1219mhz boost, 64GB DDR3 1687mhz, P9X79 Pro
Lan: Asus M VI Impact, i7 4770k, Msi R9 290x gaming, 16GB DDR3 1600mhz, 512gb Crucial m550 m.2
Utrustning:Steelseries Rival 700, Corsair K65 RGB, Sennheiser RS175, Qpad QC-90

Permalänk
Medlem

Ålder: 21
Plattform: PC/PS2
Favoritspel: Gran Turismo serien. Spelar just nu NFS:MW (det nya) samt CS:GO när jag känner suget.

Permalänk
Medlem

Ålder: 37
Plattform: PC
Favoritspel: FPS, MMO m.m, spelar nästan allt, just nu mest rift

Permalänk

Ålder: 19
Plattform: PC
Spelar: Framförallt RPG och strategi. Mass Effect är nog min absoluta favoritserie och något jag hela tiden går till baka till. De tre och Skyrim är nog det som jag bara kan fortsätta spela hur länge som helst. Jag sitter med +130 timmar i Skyrim utan att ha klarat main quest.

Jag blev relativt nyligen klar med Deus Ex:HR och har istället gett mig på Witcher 2. På strategifronten blir det en del CIV (2 & 5) och Victoria, men inte så mycket som man skulle önska. Över huvudtaget så blir det inte allt för många timmar nu för tiden... måste bli bättring på det.

Visa signatur

Desktop) Chassi: Fractal Design Define R3, GPU: 2xGTX 560ti @1000mhz, CPU: Phenom II X4 965, HDD: Seagate 1TB , PSU: Corsair TX 850W, Mobo: Gigabyte GA-990FXA-UD3, RAM: Corsair Vengeance 8GB, Ljud: Asus Xonar Essence STX + Sennheiser PC360.
Laptop) MacBook ~ 2010

Permalänk
Medlem

17 år
PC
Spelar just nu: Tomb Raider, Sim City, BF3, Black Ops 2 och Max Payne 3

Visa signatur

Gigabyte 7970 GHz Intel i5 2500K Corsair H80i Gigabyte Z68X-UD3H-B3 Rev Corsair 8Gb RAM 1333Mhz Corsair SSD 120 GB Corsair TX 750W

Grym house-lista http://open.spotify.com/user/mysteriz/playlist/6w1DWfFwJbIvdF...

Permalänk

Ålder:24
Plattform: PC
Spelar: Ska precis till att utforska Sim City för första gången. Spelar egentligen allt möjligt, men vanligtvis så smyger jag rund på diverse conquestbanor i BF3.

Permalänk
Medlem

Ålder: 23
Plattform: PC
Spelar just nu: LoL, GTA IV
Mindre ofta: D3, PlanetSide2, BF2

Visa signatur

Just NODL it! #NODL
-------------------------------- Fösta Bygget (´= Galleri Album-----------------------------
Hodban@YTube