hd 7970 matrix tillgänglighet?

Permalänk
Medlem

hd 7970 matrix tillgänglighet?

För en tid nu har jag tänkt på att köpa ett radeon hd 7970 matrix. Det jag undrar är om detta kort är limited för en viss tid eller om det kommer finnas kvar ett tag på marknaden. Skulle gärna vilja veta detta.

Permalänk

Finns inga nya att köpa länge testa att skicka ett epost och fråga där du hade tänkt på det fast när ingen har det så brukar det vara att kortet är ut produktion fast komplett hade 13 st 6 mars

Visa signatur

fractal 804 | Intel 4790k | Corsair 8GB | MSI Z97m Gaming | Samsung 830| Gigabyte 970 SLI | NZTX Hale90 650 | Asus PB278Q

Permalänk
Medlem

Jag tackar för ditt svar och om allt skiter sig får jag kolla på något annat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fredrik433:

Finns inga nya att köpa länge testa att skicka ett epost och fråga där du hade tänkt på det fast när ingen har det så brukar det vara att kortet är ut produktion fast komplett hade 13 st 6 mars

Håller själv på att jaga ett till kort av ovan och jag kan hålla med om att det är svårt att få tag i ett. Har även mailat med Asus och enligt dom har det inte slutat tillverka detta kort dock görs dom i en liten upplaga, så det är bara vänta tills dom dyker upp.

Visa signatur

Chassi: CM Scout II & Nzxt senty lx PSU: Evga 750W 80+ Gold Moderkort: ASROCK Z77-Extreme 4 CPU: i7-3770K @4.5Ghz CPU Kylare:Corsair H80i Ram: Corsair Vengeance 1600MHz 2x8GB GPU: ASUS Radeon 7970 Matrix Platinum SSD: Samsung 840 120GB HDD: 2xSeagate Barracuda 1TB Skärm: Asus VG248QE 24

Permalänk
Medlem

Inlägget gäller "Platinum". Är du ute efter Matrix kortet finns dom i ett par butiker.

Visa signatur

Chassi: CM Scout II & Nzxt senty lx PSU: Evga 750W 80+ Gold Moderkort: ASROCK Z77-Extreme 4 CPU: i7-3770K @4.5Ghz CPU Kylare:Corsair H80i Ram: Corsair Vengeance 1600MHz 2x8GB GPU: ASUS Radeon 7970 Matrix Platinum SSD: Samsung 840 120GB HDD: 2xSeagate Barracuda 1TB Skärm: Asus VG248QE 24

Permalänk
Inaktiv

Jag har ett Asus Matrix Platinum 7970 skräpandes hemma, men eftersom det krävs Wywallet går det inte att lägga ut det på annons här.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Fjudde:

Inlägget gäller "Platinum". Är du ute efter Matrix kortet finns dom i ett par butiker.

Funderar faktiskt på att köpa ett icke platinum, även om det vore fint att ha två platinum så är skillnaden i praktiken säkert lika med noll.

Flera butiker har platinum som beställningsvara, kanske går den vägen.

Permalänk
Skrivet av Segas:

Jag har ett Asus Matrix Platinum 7970 skräpandes hemma, men eftersom det krävs Wywallet går det inte att lägga ut det på annons här.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag kan ta hand om skräpet helt gratis!!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av thereal_twisted:

Jag kan ta hand om skräpet helt gratis!!

Ja, det skulle vara det va? Eller så kan man lägga annonsen i skänkes, fast mot pengar? Haha

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Segas:

Ja, det skulle vara det va? Eller så kan man lägga annonsen i skänkes, fast mot pengar? Haha

Skickades från m.sweclockers.com

Har ett Maximus V Extreme som ligger och skräpar, byta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av hammerTH:

För en tid nu har jag tänkt på att köpa ett radeon hd 7970 matrix. Det jag undrar är om detta kort är limited för en viss tid eller om det kommer finnas kvar ett tag på marknaden. Skulle gärna vilja veta detta.

Köpte ett denna veckan hos webhallen för 3670:-

Matrix Platinum dock.

Fyndvara förvisso, så fick bara kartong och kort

Sjukt nöjd nu när jag fått rätt på kortet

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel i5 12600K | 128 GB DDR4 3600 Mhz
ASUS TUF Z690-PLUS D4 | ASUS TUF VG32VQ 32" 1440p
XFX 6900 XT Merc 319 Black Limited
HP ProLiant DL380p Gen8 | HP MicroServer Gen 8 |
Mikrotik 10 GbE Networking

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segas:

Jag har ett Asus Matrix Platinum 7970 skräpandes hemma, men eftersom det krävs Wywallet går det inte att lägga ut det på annons här.

Skickades från m.sweclockers.com

Om du ska sälja kortet är jag ev. intresserad.

Visa signatur

Chassi: CM Scout II & Nzxt senty lx PSU: Evga 750W 80+ Gold Moderkort: ASROCK Z77-Extreme 4 CPU: i7-3770K @4.5Ghz CPU Kylare:Corsair H80i Ram: Corsair Vengeance 1600MHz 2x8GB GPU: ASUS Radeon 7970 Matrix Platinum SSD: Samsung 840 120GB HDD: 2xSeagate Barracuda 1TB Skärm: Asus VG248QE 24

Permalänk
Skrivet av IceKey:

Köpte ett denna veckan hos webhallen för 3670:-

Matrix Platinum dock.

Fyndvara förvisso, så fick bara kartong och kort

Sjukt nöjd nu när jag fått rätt på kortet

Skickades från m.sweclockers.com

FAN! Att jag missade det!!

Grattis till ett grymt kort till ett bra pris!

Permalänk
Medlem

Segas, är intresserad ifall du vill sälja kortet så pma mig.

Permalänk

gött att man har ett då

Permalänk
Skrivet av sebbe_1996:

gött att man har ett då

Jo, jag med. Men jag vill ha fler!!

Permalänk
Skrivet av thereal_twisted:

Jo, jag med. Men jag vill ha fler!!

Men den kommer in på Komplett 20 mars

Permalänk

Jasså, ringt å frågat?

På hemsidan står det preliminärt 30 april :/

Permalänk
Skrivet av Segas:

Jag har ett Asus Matrix Platinum 7970 skräpandes hemma, men eftersom det krävs Wywallet går det inte att lägga ut det på annons här.

Skickades från m.sweclockers.com

hur mycket vill du ha för det?

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5900X MB: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT AORUS Ultimate Xtreme WaterForce WB RAM: 32GB 3200 MT/s CL 16 Trident Z RGB SSD: WD Black SN750 1 TB PSU: ASUS ROG Loki 1000W SFX-L Skärm: Alienware AW3423DW

Permalänk
Skrivet av Schackmannen:

hur mycket vill du ha för det?

Redan sålt :/

Permalänk
Skrivet av thereal_twisted:

Redan sålt :/

ok

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5900X MB: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT AORUS Ultimate Xtreme WaterForce WB RAM: 32GB 3200 MT/s CL 16 Trident Z RGB SSD: WD Black SN750 1 TB PSU: ASUS ROG Loki 1000W SFX-L Skärm: Alienware AW3423DW