Vart skaffa extension door till gopro?

Permalänk
Medlem

Vart skaffa extension door till gopro?

Som titel, letat massor men inte hittat där någon säljer sådan separat.
Har ingen lust att punga ut 900kr för LCD pac när jag bara är intresserad utav dörren.

Eller är man tvungen att köpa en LCD/Battery pac?

Visa signatur

"They took my stain!"
Anonyma Jonas

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saxn:

Som titel, letat massor men inte hittat där någon säljer sådan separat.
Har ingen lust att punga ut 900kr för LCD pac när jag bara är intresserad utav dörren.

Eller är man tvungen att köpa en LCD/Battery pac?

Prova i Tråden om GoPro och citera lite G P folk så får du säkert svar snabbare.

Jag vet inte, men det hade kanske varit en bra idé att klistra "Tråden om gopro" då det trillar in väldigt många frågor/trådar varje vecka. Det hade kanske varit bäst att samla alla på ett ställe.
Jag skickar vidare frågan till Mod, så får vi se vad dom säger.

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem
Skrivet av skog1s:

Prova i Tråden om GoPro och citera lite G P folk så får du säkert svar snabbare.

Jag vet inte, men det hade kanske varit en bra idé att klistra "Tråden om gopro" då det trillar in väldigt många frågor/trådar varje vecka. Det hade kanske varit bäst att samla alla på ett ställe.
Jag skickar vidare frågan till Mod, så får vi se vad dom säger.

Dum man känner sig att man inte letade ordentligt efter en gopro tråd. Mitt misstag!
Tack för länken!

Visa signatur

"They took my stain!"
Anonyma Jonas

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saxn:

Som titel, letat massor men inte hittat där någon säljer sådan separat.
Har ingen lust att punga ut 900kr för LCD pac när jag bara är intresserad utav dörren.

Eller är man tvungen att köpa en LCD/Battery pac?

Om du är ute efter en "öppen" dörr så har du en här för 10kr http://www.camflow.se/gopro-skeleton-backdoor/80-0

Och vill du ha en stängd så kan du köpa en Floaty Backdoor http://www.dustinhome.se/product/5010621982/gopro-floaty-backdoor/

Visa signatur

/Benny