Permalänk
Medlem

NZXT Phantom Blue, black and silver

Hade tråkigt, kollade på mitt gamla svarta NZXT Phantom och fick en idé. Hur snyggt skulle de inte vara med silvrigt galler, blåa lister ovanpå det trista annars svarta?
Svart och blå går bra ihop och silver passar de flesta kombinationer.

Så why not?

NZXT Phantom Blue, black and silver

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär

Permalänk

solen förstörde dina foton lite, men bra jobbat iaf!

Permalänk
Medlem

Jag gissar att det bara är på bilderna som det ser lila ut?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mickesven:

solen förstörde dina foton lite, men bra jobbat iaf!

Jo, ska låta chassit torka helt nån dag, sen torka av det ordentligt med, och förhoppningsvis få det lite snyggare

Skrivet av SuperBerra:

Jag gissar att det bara är på bilderna som det ser lila ut?

På min skärm ser dom blåa ut, men ser dom lila ut så är det bilderna ja. Halvtaskigt ljus, och mobilkamera a´la S3

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär

Permalänk
Medlem

Bara bilder på chassit?

Permalänk
Medlem

snyggt, ser gärna lite mer invändiga bilder

Permalänk
Medlem
Skrivet av AddeezZ:

Bara bilder på chassit?

Vad menar du? Duger inte bilderna? Fler kommer när mer färg finns och den är helt plar!

Skrivet av Dejvlol:

snyggt, ser gärna lite mer invändiga bilder

När silvret kommer ska jag ta lite invändiga. Just nu är det kaos inuti, planerar att uppgradera datorn också

Visa signatur

Permalänk

nu ser jag dess potential, mycket bättre utan solljuset!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mickesven:

nu ser jag dess potential, mycket bättre utan solljuset!

Tror de blir bra med bättre bakgrund och ljus. Och när man torkat av chassit så det inte är skitigt

Visa signatur