Tips på plattforms-spel

Permalänk
Medlem

Tips på plattforms-spel

Tjenare!
Jag har på senaste taget varit väldigt sugen på att spela plattforms-spel igen. Tänker då främst på spel som "Jak and Daxter", "Spyro"(Till PS1) och "Crash Bandicoot". Men det jag undrar då över är om det finns några nya spel i samma anda som dessa som jag kanske inte märkt?

Det jag letar efter ska helst finnas på PS3 men PC funkar det med.
Förlåt om det är dåligt med information om vad jag söker men om ni tycker att ett spel som ni tyckt passar in på beskrivning så skriv gärna en kommentar om varför det är bra och posta gärna en trailer eller gameplay från det.

Kan passa på att länka min Steam profil bara för att om ni är intresserade att se om det av någon chans redan finns där. http://steamcommunity.com/id/JDybeck/games?tab=all

Tack på förhand och jag ser fram emot era svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av JDybeck:

Tjenare!
Jag har på senaste taget varit väldigt sugen på att spela plattforms-spel igen. Tänker då främst på spel som "Jak and Daxter", "Spyro"(Till PS1) och "Crash Bandicoot". Men det jag undrar då över är om det finns några nya spel i samma anda som dessa som jag kanske inte märkt?

Det jag letar efter ska helst finnas på PS3 men PC funkar det med.
Förlåt om det är dåligt med information om vad jag söker men om ni tycker att ett spel som ni tyckt passar in på beskrivning så skriv gärna en kommentar om varför det är bra och posta gärna en trailer eller gameplay från det.

Kan passa på att länka min Steam profil bara för att om ni är intresserade att se om det av någon chans redan finns där. http://steamcommunity.com/id/JDybeck/games?tab=all

Tack på förhand och jag ser fram emot era svar!

Rayman Origins kanske vore nått

Permalänk
Medlem

Giana Sisters Twisted Dreams
Trine 1 och 2
Earthworm Jim HD
Outland
Cave Story+
Rochard
Super Meat Boy

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | MB: MSI MAG B650 Tomahawk WIFI | CPU: AMD Ryzen 5 7600X | Internminne: Corsair Vengence 64GB (2x32GB) DDR5 5600MHz CL40 | CPU-kylare: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | GPU: Nvidia GeForce RTX 4070 Super | SDD: Samsung 990 Pro 2TB - Intel 600p 480GB | HDD: 2x Toshiba Enterprise MG09 Series 18TB - WD Elements Desktop 12TB - 2x WD Elements Desktop 5TB - 2x WD 5TB - 3x WD 3TB (70TB total) | Skärm: Dell 2715H | Dell S2721QSA | BenQ G2420DHBL | Philips 233V | Projektor: Optoma HD65 on 120" | PSU: Corsair RM750x