Jag köpte Max Payne 3 Igår och har försökt köra multiplayer och har kunnat göra det typ 2 games men annars så står det att jag har problem med mitt internet. Så jag frågade en spelare och han sa att jag skulle portforwarda och jag kan typ inget om det och är väldigt dålig på att följa instruktioner.
du ska inte behövs göra några port forwards alls, jag tror det är något annat som är fel. Jag har exakt samma router från telia och har inte öppnat några portar.
Har du ingen kunnig som kan hjälpa dig med konfigurera på plats så kan det gå att snacka med Telia betalsupport.
Dom kan nog kan fixa det på distans. Visst det kostar men är du förberedd med info angående portarna som
tidigare länkar refererar till borde det gå hyggligt snabbt. Förutsatt att det inte är något mer fel och det inte är
ett stolpskott som svarar.
Första hand så rekommenderar jag att någon du känner, med lite kunskap på just detta hjälper dig på plats,
om det finns möjlighet.
Jag förstår inte vad du menar med att låsa upp en adress?
Jag trodde tråden handlade om att göra en port forward - vad har det med att "låsa upp" adresser att göra?
Och på vilket sätt är adresserna låsta menar du?
Jag förstår inte vad du menar med att låsa upp en adress?
Jag trodde tråden handlade om att göra en port forward - vad har det med att "låsa upp" adresser att göra?
Och på vilket sätt är adresserna låsta menar du?