Hur mycket kan man få för mitt nätagg?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Demonoidz:

Bara att kasta ut den på blocket :> Hade köpt den själv om inte fraktkostnaden hade tagit överhand.

Ska göra det när jag har några hundralappar till ett annat nätagg

Skrivet av Lexius:

Det kan väl inte stämma? Men om det gör det så tackar jag mycket för infon!

Visa signatur

i7 3930K - Noctua NH-D14 - MSI 1080 - Asus Sabertooth x79 - Corsair Vengeance DDR3 LP 4x4GB - Crucial MX100 256GB - AOC q2770Pqu 1440p - Corsair RM650x - Fractal Design R5 - Logitech G403 - Filco Majestouch-2 - Denon AVR-2113 - Dali Zensor 1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Justin91:

Ska göra det när jag har några hundralappar till ett annat nätagg

Det kan väl inte stämma? Men om det gör det så tackar jag mycket för infon!

Kan mycket väll stämma på blocket om man vill lura folk. Jag sålde ett 400w för 300w viserligen corsair första cx serie som var byggt av seasonic och bra mycket bättre än axp

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem

AXP agg på 630w har jag sett gå för ca 300kr nya från butik. Så 150kr kan du säkert få.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Demonoidz:

Bara att kasta ut den på blocket :> Hade köpt den själv om inte fraktkostnaden hade tagit överhand.

Inte till datorn i din skylt antar jag för även med bara ett av grafikkorten så skulle du med 100% säkerhet bli arg och kräva pengarna tillbaka för att datorn fick typiska budget agg + bra grafikkort = fel direkt eller efter några månader.

Skrivet av Justin91:

Nej det gör inte det. Kanske gör det på den sidan som inte syns dock för jag använder den just nu.
Detta är den enda text jag kan se änsålänge.
http://i40.tinypic.com/lza0g.jpg

Du vet att du kan stäng av datorn och ta ut nätagg så att du ser ordentligt att det verkligen är AXP agg. Du har antagligen papper och penna nånstans om du inte kommer ihåg namnet efteråt.

Du får hoppas att AXP (Xion) agget inte hinner gå sönder under de kommande månaderna. Har man den minsta ambition på att skaffa ett bättre grafikkort så ska man inte har budget agg. Problemet blir då INTE antal watt utan för låg kvalite.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av panpo98:

Inte till datorn i din skylt antar jag för även med bara ett av grafikkorten så skulle du med 100% säkerhet bli arg och kräva pengarna tillbaka för att datorn fick typiska budget agg + bra grafikkort = fel direkt eller efter några månader.

Du vet att du kan stäng av datorn och ta ut nätagg så att du ser ordentligt att det verkligen är AXP agg. Du har antagligen papper och penna nånstans om du inte kommer ihåg namnet efteråt.

Du får hoppas att AXP (Xion) agget inte hinner gå sönder under de kommande månaderna. Har man den minsta ambition på att skaffa ett bättre grafikkort så ska man inte har budget agg. Problemet blir då INTE antal watt utan för låg kvalite.

Nejnej. Kör FD-agg i ena, och XFX i de andra. Använder AXP till HTPC (:

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP