Bilder på ditt senaste inköp (2013)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Fick frågan hur många spel med kartong, så finns svaret här:

Ja, det var ju några stycken. Har du spelat samtliga ?

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Sadelstople, sadel, sadelstolpsklämma, pedaler, handtag, headsetspacers.

Slangar, växelöra, bromsolja, bromsskivor. tshirten var gratis

är såpass galet badass att jag smugglade/importerade en livsfarlig dödskniv å la Benchmade Infidel-kopia från Aliexpress, för 1/10-del inkl frakt av vad en original kostar får den duga till att sprätta brev, rätt mycket spel på bladet och låsningarna funkar inte varje gång

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liv&helvete:

Ja, det var ju några stycken. Har du spelat samtliga ?

faktiskt har jag startat upp och lirat, men spelat igenom? nix.
test-kör allt jag köper, ibland kan det bli att man slår några timmar utan problem.

sen har jag iaf tre gånger kassetter liggandes
dessa är bara dom jag har med kartong som sagt.

har två byrålådor och en kartong med resterande av samlingen.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Fick frågan hur många spel med kartong, så finns svaret här:

Är alla svensksålda SCN?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Är alla svensksålda SCN?

Yepp, samlar enbart på svensksålda grejer, finns lite annan godis i länken i sign för den som vill.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Yepp, samlar enbart på svensksålda grejer, finns lite annan godis i länken i sign för den som vill.

Fan, då är det riktigt imponerande

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

och nu anlände ett till paket från Tartybikes.
en uppsättning Hope Trial Zone tjejen får låna till hennes street/trial jag köpte åt henne när den kommer

Permalänk
Medlem
Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

fläkten är ljudlös till 60% och ett platinum nätaggregat är aldrig fel.
Orkade inte laga någon mat efter jag hade gjort rent köket och disken.

Visa signatur

Nikon Z8 - Nikon 14-24 - Nikon 24-120 - Nikon 180-600
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

http://img29.imageshack.us/img29/1447/img0971sq.jpg

fläkten är ljudlös till 60% och ett platinum nätaggregat är aldrig fel.
Orkade inte laga någon mat efter jag hade gjort rent köket och disken.

Grymt sugen på det agget och byta ut mitt ax850. Det tyar ju inte gå en sekund utan att det tjuter >.<

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av RainesX:

Grymt sugen på det agget och byta ut mitt ax850. Det tyar ju inte gå en sekund utan att det tjuter >.<

Bara reklamera väl? Kontakta butiken där du har köpt agget, du har ju 5 års garanti.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Bara reklamera väl? Kontakta butiken där du har köpt agget, du har ju 5 års garanti.

true.
Skall nog ge mig på och testa det. Tack för tipset, hade helt gått mig förbi.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Vad är det för växt? ser väldigt fin ut

Permalänk
Medlem
Skrivet av RainesX:

8 pins kabeln är lite för kort i mitt p280 chassi (fick köpa en förlängare) och det kommer ett litet brummande ifrån det (jag tänker faktiskt inte längre på när jag startade datorn nyss), men inget jag stör mig på. Jag blev väldigt förvånad hur litet det faktiskt är, gick ifrån ett ax1200 till detta
Du kommer bli helt enkelt väldigt nöjd.
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Nikon Z8 - Nikon 14-24 - Nikon 24-120 - Nikon 180-600
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fors_89:

Ser ut som en Japansk Lönn.

Visa signatur

A midget fortune-teller who escapes from prison is a small medium at large.
Canon 6D, Sigma 24-70/2.8, Canon EF 100/2.8 Macro, Canon EF 70-200/4L IS, Samyang 14/2.8 Canon EF 28/2.8, Tamron 150-600/5-6.3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fors_89:

Acer palmatum "Atropurpureum". Japansk Lönn. Vill ha sol men även skugga.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Köpte denna plåtlåda på loppis för en 50lapp,allt verkar ok,linsen lite skitig men ingen fara,slutaren och T-läget funkar som det ska och ett plus den tar vanlig 120 film så då är det lätt att få tag på film

Permalänk
Skrivet av hoz:

Sadelstople, sadel, sadelstolpsklämma, pedaler, handtag, headsetspacers.
http://farm6.staticflickr.com/5344/8999219149_1bfa256042_z.jp...

Hoz a la MacAskill? Skye är bra fin, får man superkrafter på köpet?

Kolla vad jag "råka" köpa När självaste Jon Bokrantz använder Xtools så kunde jag inte låta bli å testa! Kommer endast användas på min XChojj

Fick även bli en till kolfiberkruka: 661 Evo Carbon Camber (fick den för 1000 spänn på crc!). Slipper jag köra sönder min d3

Visa signatur

5900X | RTX 3090 | NR200P

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Nikkop:

Var första gången på bakluckeloppis idag (jag älskar marknader och stånd) i jakt på något retro tangentbord, t.ex. IBM Model M.

Efter en timmes letande hittade jag ett tangentbord och fråga om priset, hon ville ha 20kr för det och jag kände inte ens behovet av att pruta.
Det blev alltså ett Dell AT102W, mekaniskt med svarta Alps-brytare. Ska tvätta det och dylikt innan jag använder det.

http://imageshack.us/a/img209/9631/tangentbord.jpg

Gul-färgade knappar (solblekta) men det ska gå att ordna!
Fullt fungerande för 20kr är det ett jädra kap!

Varför vill så många ha sån här ful "skit" ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon170340:

Varför vill så många ha sån här ful "skit" ?

Tydligen ska brytarna vara hållbara och ha en riktigt bra känsla. Det är vad jag hört iaf.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av baguette_2:

Hoz a la MacAskill? Skye är bra fin, får man superkrafter på köpet?

Kolla vad jag "råka" köpa När självaste Jon Bokrantz använder Xtools så kunde jag inte låta bli å testa! Kommer endast användas på min XChojj
http://imgur.com/aOzm7Ia.jpg

Fick även bli en till kolfiberkruka: 661 Evo Carbon Camber (fick den för 1000 spänn på crc!). Slipper jag köra sönder min d3
http://imgur.com/0TeJJEq.jpg

hehe, lite extra självförtroendeboost får man allt
har den lådan själv, förjävla smidig

Edit: mycket cykel nu, men äre säsong så äre tunnare handtag så man kommer åt att hantera bromsarna ordentligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FlyingFinn:

Ser ut som en Japansk Lönn.

Skrivet av Leafo:

Acer palmatum "Atropurpureum". Japansk Lönn. Vill ha sol men även skugga.

Tack! Ska ut och leta efter en sådan idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hoz:

hehe, lite extra självförtroendeboost får man allt
har den lådan själv, förjävla smidig

Edit: mycket cykel nu, men äre säsong så äre tunnare handtag så man kommer åt att hantera bromsarna ordentligt.
http://farm4.staticflickr.com/3830/9035142253_74f91bc591_z.jp...

http://farm6.staticflickr.com/5469/9035180437_a8b1801d78_z.jp...

första ja tänker på då jag ser den hojjen är Mr MacAskill Är tartybikes billiga? Skulle behöva lite grejjer till gravityhojjen

Permalänk
Medlem

http://stayhard.se/11134168/adrian-hammond/clark-denim-shirt-ss

Får duga med direkt länk har ingen kamera tillgänglig just nu. Valde att sponsra min lokala butik för en gångs skull .

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Skrivet av Don_W:

http://stayhard.se/11134168/adrian-hammond/clark-denim-shirt-ss

Får duga med direkt länk har ingen kamera tillgänglig just nu. Valde att sponsra min lokala butik för en gångs skull .

Herrljunga? Dom kan helt klart behöva spons..

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem
Skrivet av TroNi:

Herrljunga? Dom kan helt klart behöva spons..

Haha ja det kan dom väl. Jobbar ju här så smidigt att bara smyga in och handla lite och slippa postgången som jag ändå inte skulle ha tid med då jag var tvungen att ha det tills imorgon.

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheFlyingFin:

första ja tänker på då jag ser den hojjen är Mr MacAskill Är tartybikes billiga? Skulle behöva lite grejjer till gravityhojjen

tarty sysslar med trials/street så testa superstarcomponents eller chainreaction istället

OnTopic: ännu mer cykelprylar, oväntat va?

däckjärn, skivjärn, headsetspacers, flytande skivor i reserv, framdrev i reserv

och en inspired fourplay pro åt flickvännen/sambon så att hon inte kan klaga på att det är trist att trampa i stan med DH-hojen när jag vill ha med mig nån ut

Permalänk
Medlem
Skrivet av hoz:

tarty sysslar med trials/street så testa superstarcomponents eller chainreaction istället

OnTopic: ännu mer cykelprylar, oväntat va?

däckjärn, skivjärn, headsetspacers, flytande skivor i reserv, framdrev i reserv
http://farm4.staticflickr.com/3760/9042733535_e579dbff5e_z.jp...

och en inspired fourplay pro åt flickvännen/sambon så att hon inte kan klaga på att det är trist att trampa i stan med DH-hojen när jag vill ha med mig nån ut
http://farm6.staticflickr.com/5481/9044954790_64944e2df2_z.jp...

Korta ben din tjej har.

Permalänk
Medlem

Ny lur och nytt abonnemang. Förmånligt erbjudande via Mecenat för oss studenter.