rss reader för galaxy s4

Permalänk

rss reader för galaxy s4

som rubriken säger, lite tips behövs.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

gReader (Google Reader | RSS), Feedly. Google Reader News RSS och Press (RSS Reader).

Lär dig söka på Google Play nästa gång.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth, Serenum & Enc.

Permalänk
Skrivet av Airikr:

självklart kan jag söka själv, men jag ville ha lite tips vad folk anser vara en bra reader som de själva kan rekommendera. jag förutsatte att det framgick av frågan. men som vanligt var det någon som var tvungen att ge ett spydigt svar. tack ändå!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boombastic:

självklart kan jag söka själv, men jag ville ha lite tips vad folk anser vara en bra reader som de själva kan rekommendera. jag förutsatte att det framgick av frågan. men som vanligt var det någon som var tvungen att ge ett spydigt svar. tack ändå!

Ibland är inte mitt huvud med i vad jag håller på med, så jag ber om ursäkt för min spydighet. Jag trodde inte du kunde hitta någon applikation själv

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth, Serenum & Enc.

Permalänk

gReader använder jag, extremt bra tycker jag.

Permalänk
Medlem

Filpboard har jag använt i över ett år nu, väldigt bra.

Permalänk
Medlem

Jag använder mig av Feedly

Permalänk
Medlem

Feedly är ganska överlägset imo, iaf sen Google Reader släcktes ned.

Permalänk
Medlem

+1 för Feedly

Visa signatur

Desktop Fractal Design Define 7 Compact | Asus ROG Strix X870-F Gaming | AMD Ryzen 9800X3D | Kingston Beast 64GB 6000Mhz | Sapphire AMD Radeon 9070xt Nitro+ | Kingston KC3000 2TB| Corsair RM750E Skärm Asus ROG XG43UQ NAS X-Case Extra Value 424 | Supermicro X10DRL-i | 2xIntel Xeon E5-2640 v3 | Samsung 4x16GB ECC | EVGA Supernova G2 1300W | WD Red 8x3TB 8x6TB | Seagate Ironwolf 8x8TB | Samsung 840 Evo 2x256GB | Freenas 11.1 | UPS Eaton Powerware 3S 700 DIN