Spel till PS4 vid release?

Permalänk
Inaktiv

Spel till PS4 vid release?

Någon här som har koll på vilka spel som garanterat kommer vara tillgängliga vid release? Tänkte passa på och beställa när man ändå har förhandsbokat konsolen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har väntat på förbeställa förbudet kommer gsranterat en bundle närmare mot release.

Vilka spel som kommer vet man inte säkert än.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

PS4 har inget release datum, därmed vet inte de om de kan släppa spelen tillsammans med konsolen när den släpps. Det är bara att invänta ett datum.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Gigabyte GA-990FXA-UD7 - AMD Phenom II 1090T @ 4,4Ghz
Sapphire 6970 @ CrossFire 930/1410Mhz
120Gb OCZ-AGILITY3, 16Gb G.Skill Ripjaws X

Permalänk

Vilka genrer syftar du på?

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Medlem

Driveclub skulle väl släppas som ett "gratisspel" vid release eller hur?

Permalänk
Medlem

På elgigantens hemsida står det att ps4 kommer släppas 13/11 , tror ni det stämmer ?

Vet inte om jag ska boka nu eller vänta på om det kommer någon bundle

Permalänk
Medlem

Watch Dogs och Assassins Creed 4 blir det nog för min del.

Permalänk
Medlem

Det kommer sätta ett datum snarast möjligt enligt Sony. Men Watch Dogs var väl en garanterad release samtidigt som konsollen?

// Noggiman

Visa signatur

Patience is a virtue

Permalänk
Medlem

inFamous blir det för mig

Visa signatur

=)

Permalänk
Medlem

Ska avvakta och se vad det blir för ngt, kluven huruvida det blir PS4 eller Xbox One efter MS alla omsvägningar ser Xbox One lovande ut igen även om jag är totalt ointresserad av Kinnect. Det som lockar mest till Xbox One är Forza Motorsport-serien, bästa bilsimulatorn om du frågar mig, synd PS4 inte har ngt liknande på ingång :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrM3:

Ska avvakta och se vad det blir för ngt, kluven huruvida det blir PS4 eller Xbox One efter MS alla omsvägningar ser Xbox One lovande ut igen även om jag är totalt ointresserad av Kinnect. Det som lockar mest till Xbox One är Forza Motorsport-serien, bästa bilsimulatorn om du frågar mig, synd PS4 inte har ngt liknande på ingång :S

Inget fan av Gran Turismo?

Det går ett rykte att det är planerat för PS4. Kanske är något att hänga i julgran?

Visa signatur

Patience is a virtue

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noggiman:

Inget fan av Gran Turismo?

Det går ett rykte att det är planerat för PS4. Kanske är något att hänga i julgran?

Forza är ljusår bättre än Gran Turismo.

Permalänk
Medlem

Fifa?

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Skribent
Skrivet av MugiMugi:

PS4 har inget release datum, därmed vet inte de om de kan släppa spelen tillsammans med konsolen när den släpps. Det är bara att invänta ett datum.

Dock så har ju gamestop ett release datum när man förhandsbokar konsollen? Oo
Slutet av november (kan kolla kvittot exakt vad det står på det när jag kommer hem).

Enda jag är någorlunda säker på är väl att det skulle släppas innan One.

Visa signatur

< R5 7600X | 32 GB 6000 MT/s | RX 9070 XT >

< Redmi Note 14 Pro | Redmi Pad SE 11" >

Permalänk
Medlem

Slutet på november är en bra gissning. Självmord om de inte får ut den en månad innan jul. Att missa julförsäljningen är ett gigantiskt misstag. Man kan nog räkna med att den släpps i mitten på november eller så. Det lär One också göra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av phoenixdisciple:

Dock så har ju gamestop ett release datum när man förhandsbokar konsollen? Oo
Slutet av november (kan kolla kvittot exakt vad det står på det när jag kommer hem).

Enda jag är någorlunda säker på är väl att det skulle släppas innan One.

Bara för att en butik har valt och sätta ett datum betyder det inte att finns ett officiellt datum, det enda Sony har sagt är "hollidays 2013" dvs November, December 2013.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Skribent
Skrivet av MugiMugi:

Bara för att en butik har valt och sätta ett datum betyder det inte att finns ett officiellt datum, det enda Sony har sagt är "hollidays 2013" dvs November, December 2013.

Dock så som jag fattat det var målet "black friday" i USA som är den 28.e?

Visa signatur

< R5 7600X | 32 GB 6000 MT/s | RX 9070 XT >

< Redmi Note 14 Pro | Redmi Pad SE 11" >