Permalänk

Uppgradering till hemmabio

Har länge vart sugen på att skaffa en projektor till rummet men inte bestämt mig på vilken av väggarna jag ville ha den! Men nu har jag äntligen fått tummen ur röven och köpt en så tänkte visa hur det blev.

Tyckte det skulle bli dyrt att köpa en riktig projektorduk så jag målade mig en egen direkt på väggen vilket visade sig bli helt perfekt.

Högtalarna är inte direkt några värstingar eftersom jag är arbetslös för tillfället så datorhögtalarna fick stativ så länge men ska köpa nya stora fina direkt när jag fått jobb. Har både min stationära och min laptop inkopplade, har även ordnat en app till iPhonen och datorn så jag kan styra hela datorn från mobilen som heter "Mouse lite" , hur gött som helst! Iallafall här kommer lite bilder på hur det ser ut hoppas ni gillar det trots att det inte är något värsting peace out !

[ ] Ta bättre bilder
[ ] Fixa kablarna
[ ] Nya högtalare

Uppgradering till hemmabio

Visa signatur

CPU: Intel core i7 4790k | RAM: Corsair Vengeance 16gb | GPU: MSI GeForce GTX 980 4GB | MB: MSI Z97I AC | SSD: Samsung 840 EVO 250gb | HDD: Seagate Barracuda 3T

Battlelog: Vanillaenergy

Permalänk
Medlem

Ser trevligt ut ! Kanske lite väl mycket grejer som "flyter" så att säga. Det ger inte den stilrena känslan man ofta är ute efter.

Snyggt iaf 3/5

Visa signatur

StationärI7-4770k 3.5 @ 4.2, Msi z87 gaming g-45, Corsair Vegence 1600 mhz 16 gb 2x8, Evo 212, Corsair 850 w tx, Samsung 250 gb ssd Operativsystem Windows 7 ultimate 64x

Bärbar Macbook Operativsystem Windows 7 ultimate 64x

Permalänk
Skrivet av Kimpa454:

Ser trevligt ut ! Kanske lite väl mycket grejer som "flyter" så att säga. Det ger inte den stilrena känslan man ofta är ute efter.

Snyggt iaf 3/5

Under ombyggnad som sagt! Kommer bli mycket mycket finare när jag är klar

Visa signatur

CPU: Intel core i7 4790k | RAM: Corsair Vengeance 16gb | GPU: MSI GeForce GTX 980 4GB | MB: MSI Z97I AC | SSD: Samsung 840 EVO 250gb | HDD: Seagate Barracuda 3T

Permalänk
Medlem

Gör en kabel list nedan för så blir det skitfint

Permalänk

Riktigt fint med Projektor men sitter man inte lite ivägen för bilden kan tänkas?! Synd att någon slagit på fel kanal på twitch dessutom hehe

Permalänk
Skrivet av kalaskurt:

Riktigt fint med Projektor men sitter man inte lite ivägen för bilden kan tänkas?! Synd att någon slagit på fel kanal på twitch dessutom hehe

Tackar tackar nej jag två sackosäckar framför och då sitter man såpass lågt så man stör inte bilden annars står sängen precis breve så ligger mest i den och kollar!

Visa signatur

Permalänk

Jorrå, så kan man juh oxå spela LoL

Visa signatur

Moderkort: Asus CG-8350, Intel i7-3770, Asus Nvidia GeForce 660 Ti 3 GB, 1 TB hårddisk, 12 GB DDR3
Skärm: BenQ XL2411T Tangentbord: SteelSeries 6GV2 Mus: SteelSeries Sensei Pro Fnatic Edition Musmatta: SteelSeries 4HD Headset: SteelSeries 7H Fnatic Edition Ratt: Logitech Driving Force GT

Permalänk
Skrivet av Kalle_Finnen:

Jorrå, så kan man juh oxå spela LoL

Spelar inte lol på den, kollar! stor skillnad

Visa signatur