Intressekoll CS:GO Tunering
Tjenare!
EDIT!!
OFFICIELLA TRÅDEN OM TURNERINGEN UPPE!
Jag har gått i tankar om att arrangera en Counterstrike:Global Offensive tunering här på forumet.
Det jag nu vill veta är hur stort intresset är för ett sådant evenemang.
Ifall det är tillräckligt mycket intresse blir det av.
Jag har tänkt följande upplägg:
Tuneringen spelas 5vs5.
EAC är obligatoriskt. För er som inte vet finnner ni information här (www.easyanticheat.net) Detta för er som inte vet är ett anti-fusk program som är väldigt mycket bättre än VAC och gör det väldigt mycket svårare att fuska. Det laddas ned snabbt och är inget krångligt alls. Alla måste också vara registrerade på www.games4u.se för att kunna ta del av detta.
Hade tänkt mig att spela med Winner-Bracket och Loser-Bracket ifall nu det blir tillräckligt med folk.
Kartorna som spelas kommer inte att vara valves egna verision, dvs t.ex mirage_ce.
När?
Tuneringen spelas lördagen den 21 september. Mer information om exakta tider kommer senare.
Priser
Givetvis kommer det vara priser. Ju högre intresse desto bättre priser. Mer information om priser kommer senare.
Laganmälan
Skicka ett pm till mig här på sweclockers som ska innehålla följande:
En lagkapten ur varje lag som ska skriva resultat mm och vara inne på irc kanalen.
Lagnamn.
Nick på alla spelare i laget.
Skicka också i PM:et om ni föredrar valves kartor eller de tävlingsiriktate kartorna dvs t.ex de_mirage_ce. Majoritsröstning kör vi.
Alla får deltaga
Oavsett ifall man är väldigt dålig eller väldigt bra så får man delta. Detta är en tunering för alla och erfarenhet spelar ingen roll.
Frågor
Det går bra att ställa frågor direkt i tråden eller skicka pm här på sweclockers.
Detta är endast en intressekoll. Vid intresse kommer mycket mer information att komma inom kort. Detta är bara en grundlig presentation.
Tråden kan även användas för att hitta andra personer på forumet och dra ihop ett mixlag.
Mvh