Hej,
Jag undrar om det är någon som vet hur man kan få tag på en beta key till Heartstone eller kanske någon som har en över? Är väldigt väldigt sugen på att prova det spelet.
Ni kan ju då skicka iväg ett pm till mig om ni skulle ha nån beta key över eller veta specifik hur jag kan skaffa mig en.
Hoppas nu jag valde rätt trådställe att lägga den på..
Och snälla om ni inte har något vettigt att svara .. låt bli att svara, uppskattar inte massa troll svar.
jo jag vet att de går .. men hela meningen med beta är väl inte att de ska säljas så jag vill ju helst unvika de.. tycker de e fel att där finns en massa personer som får 10-20 st och säljer dem för 20-40 euro st och tjänat pengar på dem istället för att alla får vars en. Men de klart det är inte lätt att motverka, men då behöver inte jag ge in för att köpa en.. ialla fall inte än hehe
Tror inte någon skulle på någon sida som inte är sponsrad (finns inte någon legit) som skulle känna sig manade till att ge bort keys som de skulle kunna tjäna ganska bra med pengar på. Hur som helst så är spelet nog ur closed beta ganska snart då de borde börja "stresstesta" eller whatever inför release
Tror inte någon skulle på någon sida som inte är sponsrad (finns inte någon legit) som skulle känna sig manade till att ge bort keys som de skulle kunna tjäna ganska bra med pengar på. Hur som helst så är spelet nog ur closed beta ganska snart då de borde börja "stresstesta" eller whatever inför release
Alltså du är ju inte tvingad till att köpa en key, men du kan ju heller inte förvänta dig att få en gratis om du inte haft tur i Blizzards utskick. En nyckel idag ligger på 15-25 euro beroende på hur snäll säljare du hittar.
Det finns gott om "legit" sidor som lottar ut dem. Sök och du skall finna!
Hearthstone Beta Key Giveaway-tråden på Reddit är nog den som gett ut flest nycklar. Skriv upp dig där! Har en vän som fick en nyckel via den tråden så sent som igår. Huvudsakligen så är det nu folk som delar ut nycklar de har över i den tråden - helt gratis såklart
Det finns gott om "legit" sidor som lottar ut dem. Sök och du skall finna!
Hearthstone Beta Key Giveaway-tråden på Reddit är nog den som gett ut flest nycklar. Skriv upp dig där! Har en vän som fick en nyckel via den tråden så sent som igår.
Jo fast då hade de varit värt att köpa för mig med tanke på att jag bor längst ner i sverige så den resan för en beta key hade varit rätt dyr.. men tack för tipset