Tävla och vinn datorsystem med Fractal Design och Dustin PC

Permalänk
Medlem

Min Hörna

Gör väll ett försök iaf

Visa signatur

Intel 4790k @ 4400 Mhz - Asus Maximus VII Hero - EVGA GTX 980TI FTW - 16GB DDR3 @ 1600 - FD Kelvin S36 - Corsair Hx 750W
Intel 6600k @ 3500 Mhz - Asus Z170I Pro Gaming - InWin D-Frame Mini
16GB DDR4 @ 2400 Mhz - Corsair H100I V2 - Evga G2 550W

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av tednasadator:

Hehe, fått panik. Sladdar överallt! Saker överallt! Allt är i en jäkla röra! Rosa ponnyhästar på skrivbordet! Soffa intryckt fram till någonting som liknar nåt bord! Mest hade jag fått panik över alla sladdar i alla färger! Nä, jag klarar max av 3 färger på samma yta. Det ska ligga perfekt också. Lite damm stör mig inte, men när det är stökigt, då får jag bara panik...

Det hade du inte haft i min hörna vanligtvis är det ju städat och allt finns tillgängligt men allt skulle ju in i ett och samma kort PS har lite piller om du skulle känna dig lite ledsen ;)! Vi får nog hålla med man kan nog ha roligast i min hörna :)!^^

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk

Mitt bidrag! :)

Här kommer mitt bidrag, bor i källarn så det är svårt att få något bra ljus i rummet.. Men som sagt, här är mitt bidrag!

Permalänk
Medlem

Här har vi min lilla hörna som tillåter mig att spela, äta och få i mig redbull utan att behöva lyfta ett finger under matchens gång!

Visa signatur

Keep the flow

Permalänk

Tre tandläkare svimmade precis.

Skrivet av Chromatic:

Jag har så många frågor men är rädd för svaren jag kommer få...

Permalänk
Inaktiv

AAALRIGHT!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kloker:

Här har vi min lilla hörna som tillåter mig att spela, äta och få i mig redbull utan att behöva lyfta ett finger under matchens gång!

http://i.imgur.com/5EGYPth.jpg

trevligt med sondmat när man inte orkar lyfta på sig

Permalänk
Medlem
Skrivet av k-tuning:

trevligt med sondmat när man inte orkar lyfta på sig

Ett vinnande koncept Sondmat infused with redbull. frukost för en vinnare

Visa signatur

Keep the flow

Permalänk
Medlem

Nybliven student med gamingabitioner, lycka till alla!

Permalänk
Visa signatur

Custom loop - 7950X3D / 7900XTX

Permalänk
Medlem

Tjo!

Permalänk

Ska LANa i helgen men med laptopen blir det inge BF4. Katten fick också vara med på bilden eftersom det var väldigt lite kattbilder på forumet tycker jag. Kul att se lite bilder på riggs!

http://imageshack.us/f/10/5zys.jpg/

Permalänk

Okey mina herrar jag förstår inte hur alla har de så super snyggt.
man har ju dator delar överallt bygger om och pillar.

eller jag har iaf. 5 datorer på bilden en av dem är mitt project Silenzia som står stilla för tillfället.

Fel skrivet.
Visa signatur

|| Intel I7 980x 3.33GHz || MSI GTX 780 || Asus P6X58D-E || Corsair Dominator 2000 MHz || Corsair HX750 || Phantek Enthoo Primo || 480+240+280 Radiator || D5 pump || 2x Corsair SSD 128 Gb || Total 8,5 Tb Lagring + NAS ||

Permalänk
Medlem

Bidraget!

Där har ni min hörna! Faktiskt väldigt mysigt att sitta och lira där

Kanske lite halv stökigt, men så länge ingenting är i vägen för musen så bangas det

Permalänk
Medlem

Bidrag!

En stationär dator vore redigt jäkla nice dock, då jag aldrig ägt en stationär. Rockar så länge med min Acer Aspire 5750G på Low Settings, yeah!

Visa signatur

Monitor Audio GX 300 | Naim Dac V1 | Naim Nap 200 | Nac A5 | Fostex x Massdrop TH-X00 | B&W P7 | iBasso DX90 |

Permalänk

Allt nära till hands^^

Taking gaming seriously.... with style

Visa signatur

Intel® Core™ i7-2600K - ASUS P8Z68-V PRO - Corsair Vengeance 1600MHz 8GB - Asus 7970 DirectCUII - Corsair AX 850W PSU - Fractal Design Arc Midi Tower

Qpad MK 80-Pro - Logitech G400 - Benq XL2420T

Permalänk
Medlem

Nästan alla har bra kameror o ja gud vet allt, Men men, man kan alltid va med ändå, Jag städar på torsdagarna, Så jag kan komma hem på fredag med Chips, Lite lösgodis och Samt något att dricka, Sen är det gaming som gäller! Här är 2 dåliga bilder, Men ser ju fräshare ut i verkligheten, Cleant o så stor skärm som möjligt! Då är jag nöjd! ( och ja jag sitter nära

Taklampa o sånt trams finns inte i rummet, men vart tvungen och tända en bygglampa på 200W så man ser användarnamnet... därav den fruktansvärt gula bilden

Alltid kul att va med i tävlingarna även om man inte har bästa förutsättningarna!

Visa signatur

|| AMD 5900x || ASUS ROG Formula VIII || 2x ASUS GTX 980 SLI || 32GB G-Skill || Vattenkylt || HDD : SSD’er || Skärm : LG42" SL8500 / Acer G24 ||

Permalänk

Tagen med en HTC One, så kanske inte den bästa bilden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Persienner:

Tre tandläkare svimmade precis.

Av vad jag vet så finns ingen direkt studie av att tänderna fräter så mycket av aspartam eller acesulfam. Tänderna fräts ju sönder av vanlig Cola osv osv, det vet jag och känner om inte annat. Därför jag extremt sällan dricker läsk med socker i, äter äpplen osv. Men som du ser på bilden så är runt 90% av all läsk där Zero.

Visa signatur

MSI B450 | Ryzen 7 5800X3D, Hyper 212 EVO | 16GB 3600MHz | GTX 1070 | Seasonic 750w | Asus MG279Q | Sony MDR-1A

Permalänk
Medlem

Keeping it real and simple for those who wants to watch

FPSen är missvisande Har 28-38 konstant

Visa signatur

Playstation 5 | Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV | Razer Blade Laptop / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070

Permalänk
Medlem

Datorhörnan just nu

Visa signatur

Intel i5 2500K @4 Ghz | GTX 780| 12 GB DDR3 | SSDNow 120GB |

Permalänk
Medlem

Min lilla datorhörna!

Permalänk
Medlem

Flickvännen är "förberedd" och ölen är framme, allt klart!

ursäkta bildkvaliteten från tjejens iphone 4s (hon behöver den inte på ett tag ändå... he-he)

OBS! skrev mitt användarnamn med bara stora bokstäver, hoppas det blir godkänt ändå?

Permalänk
Medlem

Hörnan

Här var då hörnan, dottern tar såklart lite plats men de brukar fungera!

http://i.imgur.com/B826wH7.jpg

Permalänk

Tänkte att man kunde passa på att skicka in sin hörna med

Permalänk
Medlem

Min pimpade röra.

Permalänk
Medlem

http://forumbilder.se/CG2UA/20131102-181335]

Det blir en bra julklapp till mig själv det här

Visa signatur

if it sound good, it´s good

Permalänk
Inaktiv

Min ''hörna''

Min lilla hörna, lite trångt kanske men de funkar väl ändå. Julmusten är ett måste vid skrivbordet så här års. Hur ska man annars förbereda sig inför julen?

Permalänk
Medlem

Min Pimpade hörna

Detta var det bästa jag kunde åstakomma med den sunkiga kameran jag måste dras med behöver uppgradera den oxå !

Permalänk
Medlem

Här har vi min stridshörna med rätt känsla.
Ni får ursäkta bilden men äger endast en mobilkamera! Och pickadollerna är endast leksaker och skjuter små plast kulor

Visa signatur

Gigabyte G1.Sniper M3 - Intel I7 3770K @ 4.5Ghz
Corsair Vengeance 32Gb - Asus GTX 1080 Strix
Corsair H100i - EVGA supernova 850W
Intel SSD 180GB & 240GB - 2x WD Caviar Black 1TB - Corsair 350D
Oculus rift