Permalänk

J*VLA LCD-Kit (moddning.tk)

Tja!
Jag börjar bli smått frustrerad nu när jag väntat minst 2 månader på att ett j*vla lcd-kit från moddning.tk skall komma, har gett upp nu när de inte heller svara på mina mail längre...

Så nu är jag på jakt efter ett annat ställe där jag kan köpa lcd:er, nån som vet helst en svensk sida?!

Tack på förhand!
/awai-benda (handlar aldrig från moddning.tk mer)

Visa signatur

Jag har inte längre en Opel..

Permalänk
Avstängd

www.fractalposter.com/fractronics Kolla backens tråd som heter nåt i stilen: Lcd äntligen bilder. Där står precis allt du behöver veta

Visa signatur

I want a lover I don't have to love,
I want a girl who's too sad to give a fuck.

Permalänk

JO jag har sett den, det är den där 2x24 som jag tycker ser mest intressant ut... men den finns inte i lager... aja jag får ta den andra då... Men visst var det nått skumt med bakgrundsbelysningen på de där?! Äh jag får läsa i tråden heltenkelt... tack hehe

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag undrar om någon av er vet hur man kopplar in den lcd displayen, för på sidan är det ju ett kopplingschema hur man ska koppla den till parallelporten. Men på bilderna är det ju en liten kontakt och man ser inte någon parallelportskabel så jag undra om någon av er vet hur man ska man ta av kontakten som är på bilden och löda på en parallelportskontakt eller har jag fattat fel??

Visa signatur

J@nne

Permalänk
Medlem

kolla på deras forum eftersom där står det att de har haft problem med deras webserver.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2500+@2333MHz (11x211) | ABIT NF7-S 2.0 | 2x512MB Mushkin Special@2-2-2-11 | Hercules 3D Prophet 9800@Pro@445.5/364.5 | Creative SB Audigy 2

Permalänk
Medlem

Var ska man kolla forum?

Visa signatur

J@nne

Permalänk

Du kan juh läsa tråden här "Äntligen bilder på LCD 2x24" eller vad tråden heter... där står allt det där, om du orkar läsa

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Okej tack!!

Visa signatur

J@nne

Permalänk
Medlem

awai-benda

Om du hade ställt din fråga i forumet så hade du fått svar direkt..
Vi får ursäkta om det har varit problem.. Butiken har varit nere ett tag av flera anledningar. Butiken har förlorat en hel del pengar på folk som inte hämtar ut sina paket.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

perco: ni får ju ha ett system där om de inte löser ut sina paket så skickar ni räkning på frakt, och andra avgifter, + 10-20% av priset på grejen ...
så ni inte går back... aldrig roligt.

Visa signatur

Don't let the time pass waiting for the answers...
Bättre att se dum ut än att vara dummare än man ser ut!

"Man måste ju fan anstränga sig för att höra ditt mekk" /Martinuz

Permalänk
Medlem

Känns seriöst med en butik där varken mail eller databasen fungerar som den skall...nu får man felmeddelandet "FEL: Kunde inte ansluta till databasen" på alla sidor.

Visa signatur

|Shuttle SN25P|AMD64 3500+|2Gb DDR 400MHz|36Gb 10k rpm SATA + 250Gb 7.5k rpm SATA|ATI Radeon 800XL 256Mb|NEC Dual Layer|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gast
Känns seriöst med en butik där varken mail eller databasen fungerar som den skall...nu får man felmeddelandet "FEL: Kunde inte ansluta till databasen" på alla sidor.

om du ser var jag har skrivit så ser du att butiken har varit nere ett tag.... snart kommer ny design och helt nytt system.

eftersom denna butik är till för alla moddare så kom inte med PROBLEM utan LÖSNINGAR. Var tacksamma ffs.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

utan tillgång till databasen så kan iallafall inte jag hjälpa er...

Visa signatur

|Shuttle SN25P|AMD64 3500+|2Gb DDR 400MHz|36Gb 10k rpm SATA + 250Gb 7.5k rpm SATA|ATI Radeon 800XL 256Mb|NEC Dual Layer|

Permalänk
Medlem

Mailen har fungerat hur bra som helst...
För de som vill skicka mail så går det att skicka till följande adresser
och få svar inom ett par timmar.

toffie@pcdreams.nu - Min egen
tobbe@pcdreams.nu - Tobias (Drone2of8)
perco@pcdreams.nu - Perco som även svarat i denna tråden...

Det finns fler mailadresser och det är bara att gå in på Moddning.tks
forum där det finns mail adresser till alla som är i supporten.

Har du frågor eller anmärkningar på butiken så tar du det där.

Visa signatur

copyright toffie, citera mig om du vill ha ett svar..

Permalänk

http://www.fractalposter.com/fractronics/fm.shtml

E det bara jag som tycker att man e lite våghalsig om man börjar använda såna grejor man får böta fina grejor om man kommer på en och dom scannar lätt inn en....
Men när man endå e igång så kan man ju bygga en sändare som slår ut dator skärmar.

"Frekvensen kan justeras mellan 90-95MHz"
Najs.....

Visa signatur
Permalänk
Medlem

ehh...
vad har det med denna tråden att göra?

Visa signatur

copyright toffie, citera mig om du vill ha ett svar..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av toffie
ehh...
vad har det med denna tråden att göra?

Jag tänkte bara försöka sätta stopp för ungdomsbrottsligheten i sverige.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

www.eksitdata.com
har en plug&play lcd

review på min site se sig

Permalänk
Medlem

Tycker att vi moddare här på Swec ska vara jävligt glada att moddning.tk finns. Det är inte många andra ställen som säljer prylar som vi kan ha användning av till så låga priser.
Men men, vill ni gnälla så gör det, jag tycker iaf att det är lite dålig stil. Dessutom undrar jag vad denna tråd gör här, den passar bättre i köparens guide.