När släpps China Rising för de övriga?

Permalänk
Medlem

När släpps China Rising för de övriga?

Skulle få China Rising eftersom jag förbeställda BF4, men dock ej Premium versionen.

Men hittar inget release datum för oss övriga?

Permalänk
Medlem

17 December.

Permalänk
Medlem

Cool tack, ploppar de upp som nedladdningsbar via Origin-programmet då?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Sämsta jävla expansionen genom tiderna.... Kolla bara banan med en massa berg i mitten som tar ca hundraförtioelva timmar att köra till första flaggan.. Bra bana om man kör sniper. Bara att ta sig upp på ett berg för att sedan lägga dig ner. Motståndare ser dig och skjuter följt av att du inte kommer bli träffad.. Du vänder dig om och skjuter genom 11 mil sten och dödar din motståndare.

Visa signatur

Man lever som man bör. Bör leva som man lever. Ibland blir det torsk men alltid en seger.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Intel3770:

Sämsta jävla expansionen genom tiderna.... Kolla bara banan med en massa berg i mitten som tar ca hundraförtioelva timmar att köra till första flaggan.. Bra bana om man kör sniper. Bara att ta sig upp på ett berg för att sedan lägga dig ner. Motståndare ser dig och skjuter följt av att du inte kommer bli träffad.. Du vänder dig om och skjuter genom 11 mil sten och dödar din motståndare.

Finns ju en anledning till varför dom lagt övriga expansioner på is för att fixa diverse buggar

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce

Permalänk
Medlem

Ja fast att ha en bana som du behöver triljoner tickets för att cappa en flagga känns ju "lite" overkill

Skrivet av pumba-kung:

Finns ju en anledning till varför dom lagt övriga expansioner på is för att fixa diverse buggar

Visa signatur

Man lever som man bör. Bör leva som man lever. Ibland blir det torsk men alltid en seger.

Permalänk
Medlem

Kan inte uttala om dom nya banorna så då jag precis som TS bara förhandsbokat spelet och inte kan spela dom nya banorna än

Med tanke på hur trasigt spelet är redan från start så är jag glad jag väntade med premium

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce

Permalänk
Medlem

nu har jag inte koll på banorna eftersom jag inte kan spela dom än..men en öken bana får mig o bli påmind om Battlefield 1942 där fanns det öken bana som tog evigheter att ta sig fram utan fordon..men satan vad kul den kartan var

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk

Gillar verkligen de nya banorna på allt utom rush. Enlig min mening så är de totalt ospelbara som det ser ut för tillfället. Var in på ökenbanan och bergsbanan (mount doom) och tror att 90% av alla mina deaths var från suav/ucav. Hoppas verkligen att DICE patchar bort elendet så att de inte går att fulla på nya under samma liv, och suaven går sönder vid road kill.