Bara fuskare i det spelet. Jag och en kompis lyckades trada till oss 2st snipers, gearade upp oss till max. Loggade in på en server och vart aimbottade inom 1 minut. Kul. Och på tal om alla andra gånger man har blivit dödad av fuskare. Vi brukar pvp:a i så kallade "hotspots" för pvp. Chansen att springa på hackern är 50/50 av egen erfarenhet. Det går helt enkelt inte att spela det spelet längre, sitta en kväll och bli totalt sönderfuskad av aimbotters och esper händer 5-10ggr per kväll vi satt och spelade pvp. Dom döljer inte det ens, när dom väll aimbottat dig ser man i deathcam hur dom superjumpar över till en och lootar.
lite sent ute kanske men har lirat/nördat iss i ett år och är erfaren på pvp å att loota/tradea. Jag har en clan mest inaktiva spelare men vi e faktiskt riktigt duktiga på att pvpa! å det med hackers e så sjukt surt när man väl möter en sådan. Sen är det periodsvis att det finns hackers för då dem gör patcher så måste å hacket patchas å ibland tar det satans tid kan gå månader ibland. Men om du fortfarande är intresserad så kan du nog joina min clan ! Måste ba veta vad du har för reputation på din main å hur stor din gi ?