The Elder Scrolls Online

Permalänk
Medlem

Otippat att jag inte skulle lyckas få en nyckel, har väntat på det här så förbannat länge nu, fick betakey till Hearthstone som jag inte ens var intresserad av och gav bort den, fin tur man har.

Visa signatur

i7 9700k - Noctua NH-D15 - ASUS Z390 ROG - 16 GB Corsair Vengeance 3200 MHz
ASUS RTX 2080 - NZXT H440 - Rival 600 - Ducky Shine One 2 Mini MX Red - Sennheiser HD 650 - Schiit Modi & Magni 3 - ASUS PG278Q ROG Swift

Permalänk
Skrivet av Zodiam:

Otippat att jag inte skulle lyckas få en nyckel, har väntat på det här så förbannat länge nu, fick betakey till Hearthstone som jag inte ens var intresserad av och gav bort den, fin tur man har.

samma här faktiskt :S lyckades dock va snabb o få en som skänktes här på marknaden

Permalänk
Medlem

Lite bitter blir man när man bytt mailadress och en stor våg av nycklar verkar gått ut. Nåja, dem dyker väl upp i marknaden snart

Skrivet av Zodiam:

Samma här

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

Att folk hypar över detta, man ser ju bara på alla videos att det är diablo 3 med usel jävla combat och dåliga förutsättningar för något rollspel precis som i gamla skyrim som man måste modda sönder för att göra det till ett rollspel.

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Benchmaskin 🍞

*tråd rensad*

Det är inte tillåtet att tigga nycklar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uzor:

Att folk hypar över detta, man ser ju bara på alla videos att det är diablo 3 med usel jävla combat och dåliga förutsättningar för något rollspel precis som i gamla skyrim som man måste modda sönder för att göra det till ett rollspel.

Varför gör du en jämförelse med Diablo 3 av alla spel?
Rollspelande har väl inte varit huvudfokus på MMOn sen ett bra tag.

Permalänk
Medlem

fick också key till stresstest i helgen

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Inaktiv

Fick en nyckel, läste FAQ och aktiverade nyckeln.

...men DÅ fick jag reda på att Mac-klienten inte var klar.

Suck.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Vet någon vilken tid på Fredag som betan öppnas?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Formel117:

Vet någon vilken tid på Fredag som betan öppnas?

Öppnar vid 0:00. Vad jag vet.
Natten till lördagen då.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 32GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk

Fick min key igår

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segas:

Fick en nyckel, läste FAQ och aktiverade nyckeln.

...men DÅ fick jag reda på att Mac-klienten inte var klar.

Suck.

Temporärt bootcamp kanske?

Visa signatur

| MSI B650 Tomahawk | Ryzen 7 9800X3D | ASUS RTX 3070 | 64GB DDR5 6000MHz | MSI MPG A1000G | Samsung 970 Evo M.2 1TB + 2x WD Black SN850X 2TB|

Permalänk

From Friday, January 10th at 6:00PM EST
Until Sunday, January 12th at 11:59PM EST

Permalänk
Skrivet av lillkrull:

January 10th at 6:00PM EST

Är det alltså midnatt mellan Fredag-Lördag?

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk
Skrivet av H4nsson:

Är det alltså midnatt mellan Fredag-Lördag?

Stämmer, 6 PM EST är 11 PM GMT och vi har GMT+1.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Zyriak:

Det är ju en nyhet och kommer att försvinna, det här är en tråd att diskutera spelet..

Jäkligt trist att dom använder samma grafikmotor som till SWTOR, tyckte den var ful och livlös..

Dom hade den bara i början medans dom skrev en helt ny motor just för ESO.

Permalänk
Medlem

Håller på ladda ner betan nu dock iom att jag canslade mitt grafikkort som aldrig kom så kommer jag få köra detta stresstest utan GPU

Visa signatur

BlackJava - Svart bälte i kundkorg ;) :P

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av BrutalSwede:

Temporärt bootcamp kanske?

Jag fick tyvärr aldrig rätt på det, men jag lånade bort mitt konto här till en som ville spela det nu under helgen.

Själv får jag vänta tills en Mac klient är tillgänglig...för spelet känns onekligen intressant.

Permalänk
Medlem

Hur stort är spelet när det är färdig installerat? har 38,7 GB ledigt på min SSD men klienten kan inte installera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stoffe42:

Hur stort är spelet när det är färdig installerat? har 38,7 GB ledigt på min SSD men klienten kan inte installera.

Min mapp är på 29 GB.

Permalänk
Medlem

29 Gb ligger min installerade version på..

Visa signatur

Intel i7 2700k@4.3 | Gigabyte Z68X-UD3H-B3 | Gigabyte R9 280X | Fractal Design Define R3 |
Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Corsair SSD 120GB Force GT | Templarius Imperator 850W | Corsair Hydro H60 |
BenQ XL2410T | BenQ GL2450 | SteelSeries Siberia v2 | Razer BlackWidow | Zowie EC1

Permalänk
Skrivet av Stoffe42:

Någon nämnde i en annan tråd att man måste ha 50GB ledigt, Även om klienten bara tar upp 29GB

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacAtax:

29 Gb ligger min installerade version på..

Kom på att den måste ladda ner filerna och sedan installera. Måste bara komma underfund med hur man ändrar nedladdningsmapp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stoffe42:

Verkar som man behöver nästan 60GB ledigt under installation men betydligt mindre (drygt 20GB) när den är klar. Fruns dator fick bli tillfällig lagrinsplats för en del grejer medan jag laddar ner och installerar. Har även lärt mig den hårda vägen att den tar bort allt som laddats ner om den upptäcker att platsen inte räcker till istället för att bara pausa.

Visa signatur

Min dator: Intel i7 2600K@4.5GHz // 8GB RAM // GTX 780 | Frugans: Intel i7-6700K // 16GB RAM // GTX 1080

Permalänk
Medlem

Happ, mailade och fick svar. Mycket riktigt så hade en beta nyckel skickats till min gamla mailadress. Dem skulle skicka den bara jag bekräftade att jag var jag.

Det är en mäkta dryg väntan nu på nytt svar dock. Första gick snabbt som tusingen så. Blir ju orolig Vore kul att testa under helgen

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem
Citat:

The contents of this beta test are confidential. You are not permitted to discuss the test publicly or share its contents in any way.

NDA alltså..

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 5 7600 RAM » Kingston DDR5 5200MHz 32GB MOBO » ASUS TUF Gaming B650-Plus GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black PSU » Corsair RM750e 750W

Permalänk
Medlem

är det fredag natt (00:00) man får testa det ?

Visa signatur

Galleri/Bygglog Projekt:

NES PC
AIO Dator

Permalänk

Är det bara beta till söndag? Eller är det fler test än detta?

Visa signatur

PC: Define R3 | Asus Rampage II GENE | i7 920 | EVGA 660ti | 6GB RAM | 3TB HDD | Corsair 750W |
Ljud: Cambridge Audio DacMagic Plus - Beyerdynamic Dt990

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bärrich:

är det fredag natt (00:00) man får testa det ?

Klockan 00.00 Fredag -> Lördag drar det igång vad jag förstått.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 5 7600 RAM » Kingston DDR5 5200MHz 32GB MOBO » ASUS TUF Gaming B650-Plus GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black PSU » Corsair RM750e 750W

Permalänk

Jag skippar betan,först till kvarn

Beta Key: NLYNM9NXPJXC9CW3DNR5

Visa signatur

PC: Define R3 | Asus Rampage II GENE | i7 920 | EVGA 660ti | 6GB RAM | 3TB HDD | Corsair 750W |
Ljud: Cambridge Audio DacMagic Plus - Beyerdynamic Dt990