The Elder Scrolls Online

Permalänk
Medlem
Skrivet av jimbow1234:

Jag skippar betan,först till kvarn

Knep den, tack så mkt och trevlig helg!

Permalänk

Jag fick två nycklar på samma mail, klagar dock inte, ena nyckeln gick till en polare

Visa signatur

~ASUS Maximus VI Hero ~ i5 4690k @ 4.6GHz 1.228v ~ Noctua NH-D14 ~ Corsair Vengeance Pro 1600MHz 16GB ~ Samsung 850 PRO 256GB SSD ~ 2.5TB HDD ~ ASUS 280x TOP 1200/1700 ~ Corsair TX 750W ~ Define R4 Titanium~

Permalänk
Medlem

Nån som vet, kommer dom "bbitcha" på youtube om man spelar in och lägger upp?
Hittade inget när jag snabbt läste igenom alla villkor, men nån kanske har bättre koll? Tänkte spela in lite samtidigt på skoj och lägga upp

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Andiders:

Nån som vet, kommer dom "bbitcha" på youtube om man spelar in och lägger upp?
Hittade inget när jag snabbt läste igenom alla villkor, men nån kanske har bättre koll? Tänkte spela in lite samtidigt på skoj och lägga upp

Från mailet (jag fick ett nyss iaf) om påminnelse om betan i helgen:

Citat:

The contents of this beta test are confidential. You are not permitted to discuss the test publicly or share its contents in any way.

Så jag skulle säga att dom kan bitcha om det

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus ROG Strix X550-F Gaming, CPU: AMD Ryzen 5 5600X (4.2GHz), GPU: AMD Radeon RX 6950XT, RAM: 4x16GB Corsair Vengeance LPX 3200MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klorixx:

Från mailet (jag fick ett nyss iaf) om påminnelse om betan i helgen:

Så jag skulle säga att dom kan bitcha om det

Attans. Blir att spela utan filmning då

När öppnar dörrarna? Så man kan spela? Nån sa 00.00 svensk tid, men de låter ju inte så troligt...

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andiders:

Attans. Blir att spela utan filmning då

När öppnar dörrarna? Så man kan spela? Nån sa 00.00 svensk tid, men de låter ju inte så troligt...

00.00 Svensk tid.

Visa signatur

Fractal Design Define S Svart-Intel Core i5 6600K 3.5 GHz 6MB-MSI Z170A KRAIT GAMING 3X-Kingston HyperX 16GB (2x8GB) DDR4 2133MHz-ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX--1TB Samsung Spinpoint F3-OCZ TL100 240GB-EVGA Supernova G2 650W

Permalänk

Någon vänlig själ som har en nyckel över? (A)

Visa signatur

**Inget värt att skryta om**

Permalänk
Medlem

Den slutar måndag vid 06.00 på morgonen om ja läste rätt. Va tyvärr tvungen att åka iväg över helgen så missar en stor del av testet.

Permalänk
Medlem

Fått Key

Känner mig som en Femåring som fått en fotboll

Visa signatur

Ryzen 7800X3D | Zotac 4070 Super | STRIX B650E-I | Noctua NH-L12S | 32Gb DDR5 | Fractal Design Terra | LG CX55 | MacBook Pro 14" M1 Pro | Nikon Z6iii

Permalänk
Skrivet av Qwal:

Den slutar måndag vid 06.00 på morgonen om ja läste rätt. Va tyvärr tvungen att åka iväg över helgen så missar en stor del av testet.

Kan du inte använda dig av din nyckel menar du?

Visa signatur

**Inget värt att skryta om**

Permalänk
Medlem

Någon här som haft problem med att redeema beta nyckeln? jag får detta fel: "You are not allowed to redeem this code. Please review our Privacy Policy."

kontaktade supporten och fick ett standard svar i stil med vad som kunde utläsas av felmeddelandet att jag inte uppfyller kraven för att delta enligt deras privacy policy. Nu tror jag faktiskt inte att detta är fallet såvida betan inte är tillgänglig i sverige.. så tänkte höra om några andra fått samma problem och lyckats komma runt det?

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Sapphire 9070xt pulse| Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Skrivet av Ragin Pig:

Någon här som haft problem med att redeema beta nyckeln? jag får detta fel: "You are not allowed to redeem this code. Please review our Privacy Policy."

kontaktade supporten och fick ett standard svar i stil med vad som kunde utläsas av felmeddelandet att jag inte uppfyller kraven för att delta enligt deras privacy policy. Nu tror jag faktiskt inte att detta är fallet såvida betan inte är tillgänglig i sverige.. så tänkte höra om några andra fått samma problem och lyckats komma runt det?

Vilka krav är det du inte uppfyller? Har du läst privacy policyn?

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk
Medlem
Skrivet av H4nsson:

Vilka krav är det du inte uppfyller? Har du läst privacy policyn?

Fick inget svar på vilket krav det var som jag inte uppfyllde. Det enda som jag kunde hitta i deras privacy policy och nda var en gräns på 18år. Jag är en bra bit över 18 men antar att jag kan ha markerat fel födelseår under registreringen alternativt ifall den resetades då formuläret laddades om.

edit: Det känns faktiskt ganska sannolikt att det blivit något fel med åldern under registreringen ju mer jag funderat på saken (vad skulle det annars kunna vara..?). Får eventuellt prova att skapa ett nytt konto senare.

Citat:

Greetings!

We understand that upon reaching The Elder Scrolls Online website or entering your beta key, you received an error related to the privacy policy, and could not create an account. We apologize for the inconvenience, and we would like to explain the problem further.

This error message appears when you do not meet the requirements to participate in the beta, as laid out in our privacy policy. You can review the Privacy Policy ( at http://www.zenimax.com/legal_privacy.htm ) and the Non-Disclosure Agreement ( at http://www.elderscrollsonline.com/en/legal/nda ) to check what those requirements are.

Future beta events may have different requirements that may allow you to play without this issue. We sincerely apologize for the inconvenience and look forward to seeing you in future beta events!

Warmest regards,
The Elder Scrolls Online Team

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Sapphire 9070xt pulse| Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Medlem
Skrivet av mini_rappen:

Kan du inte använda dig av din nyckel menar du?

redan gjort konto å så med den, men fick reda på senare under dagen att ja skulle till sth.

Permalänk

Kommer ej heller testa, varsågod: PYL9RGGHJ53WE7LMWWK7

Permalänk
Skrivet av CAD-Slaven:

Kommer ej heller testa, varsågod: PYL9RGGHJ53WE7LMWWK7

Tack, Haffade den till en polare

Visa signatur

Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -

Permalänk
Skrivet av H4nsson:

Tack, Haffade den till en polare

Attans tänkte precis samma sak, vi är 2 av 3 som fick invite till helgen <_<

Permalänk
Skrivet av chrisragnar:

Attans tänkte precis samma sak, vi är 2 av 3 som fick invite till helgen <_<

Gör ett account och ha den fliken öppen, Så håller du lite koll på denna tråd och den här: http://www.sweclockers.com/forum/116-massiva-onlinespel/12692...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

GE65GYKLXCLRKDC7P7MF Först till kvarn.

Permalänk
Medlem

Ikväll smäller det!

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Skrivet av Mocka:

Ikväll smäller det!

Yes! Är riktigt taggad, Risken är dock stor att det kommer bli en enda stor lagg fest

Visa signatur

Permalänk

Försökte få ihop det till Svensk tid och fick det till klockan 3 inatt, stämmer detta? Får väl ladda upp då..

Är taggad men har aldrig fastnat för ett MMO, man gör bara samma sak och alla andra är bättre på en, RPG:s som TES och Fallout däremot är det bästa som finns.

Permalänk
Skrivet av LinusNeuman:

Försökte få ihop det till Svensk tid och fick det till klockan 3 inatt, stämmer detta? Får väl ladda upp då..

Är taggad men har aldrig fastnat för ett MMO, man gör bara samma sak och alla andra är bättre på en, RPG:s som TES och Fallout däremot är det bästa som finns.

00:00 inatt

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av H4nsson:

Yes! Är riktigt taggad, Risken är dock stor att det kommer bli en enda stor lagg fest

Är taggad jag med men kommer börja lira imorgon istället för att sitta uppe mitt i natten. Vilken klass har du tänkt lira?

Visa signatur

NZXT H5 Flow Starfield Limited Edition Chassi // AMD Ryzen 7950X // Gigabyte RX 9070 XT Elite // Corsair 6000Mhz 64GB// Gigabyte X870-I // Corsair HX1500I 1500W // Crutical T705 1TB Nvme SSD // Samsung 980 PRO 2TB Nvme SSD // Samsung 980 PRO 2TB Nvme SSD //Samsung 850 EVO 1TB SSD //Samsung Odyssey Neo G9 // Bazzite Gnome OS

Permalänk
Skrivet av H4nsson:

00:00 inatt

Okej, tack!

Permalänk
Skrivet av Sifear:

Är taggad jag med men kommer börja lira imorgon istället för att sitta uppe mitt i natten. Vilken klass har du tänkt lira?

Vet inte än, Ska köra Bow som primary weapon iaf Får se vilken klass som verkar bäst, Du då?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av MystiX:

GE65GYKLXCLRKDC7P7MF Först till kvarn.

koden är invalid, din elaking

Permalänk
Medlem
Skrivet av klove:

Antagligen tagen då? Det var koden som fanns i mitt mail iaf.

"If you have not created an account, you'll need to create one and redeem the beta key provided in this email here. Keys from previous invitations that haven't been redeemed are now invalid.

YOUR BETA KEY: GE65GYKLXCLRKDC7P7MF

Please note that our login process has changed: To log in, use the username you registered (instead of your email address)."

Permalänk
Skrivet av klove:

Kan det vara så att den redan är tagen men det finns inget felmeddelande för det och det står att den är invalid istället?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MystiX:

Antagligen tagen då? Det var koden som fanns i mitt mail iaf.

"If you have not created an account, you'll need to create one and redeem the beta key provided in this email here. Keys from previous invitations that haven't been redeemed are now invalid.

YOUR BETA KEY: GE65GYKLXCLRKDC7P7MF

Please note that our login process has changed: To log in, use the username you registered (instead of your email address)."

Dold text

Vet ej, kan bara konstatera att den säger följande "The invitation code you supplied is not valid."