Permalänk

PS vita

Hej jag undrar ett par saker om Ps vita.

Är ni som har produkten nöjda?

Varför är wifi konsolen dyrare än 3g varianten och inte tvärtom, kan man ha wifi på 3g varianten?

Värt och köpa?

Mvh Kevin

Permalänk
Medlem

Jag är nöjd, en riktig trevlig konsol som alldeles för många missar, finns riktigt många bra spel till den också.

Varför 3G modeller är billigare än Wifi får du fråga butikerna då de är de som prisat dom. Det enda 3G modellen har är 3G funktionalitet, inte för att du någonsin kommer få behov av detta annars funkar allt annat.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HotShotChinez:

Hej jag undrar ett par saker om Ps vita.

Är ni som har produkten nöjda?

Varför är wifi konsolen dyrare än 3g varianten och inte tvärtom, kan man ha wifi på 3g varianten?

Värt och köpa?

Mvh Kevin

Jag är sjukt nöjd. Folk brukar klaga på att det inte finns några spel till Vita vilket jag anser är ren lögn. Dessa människor har förmodligen aldrig spelat på den Vita eller har någon aning om hur läget ser ut. Det finns massor med roliga spel till PS Vita. Jag rekommenderar den starkt.

3G-modellen är billigare eftersom den är utgående och Sony försöker rensa lagret. Om du äger smart phone kan du använda dig av hot spot funktionen för att få samma funktionalitet med en Ps Vita Wifi. Annars måste man ha ett separat SIM-kort till 3G modellen.

Permalänk
Inaktiv

Njae, 3g varianten har WIFI med, behöver inget SIM kort alls.

Permalänk
Medlem

Köp den billigaste.
Skit i att stoppa i ett simkort.

Så jag gjort nu.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 9950x3d, Radeon RX 7900 XTX, 64GB RAM, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Medlem

Vart hittar man den billigast? Eller har nån av er ett vita ni vill sälja?
Hur stort minneskort behöver jag?
Funkar remote play bra?

Permalänk
Inaktiv

Fungerar sjukt bra.. Helnöjd med den, spelar faktiskt mest Warframe i sängen/på lunchrasten på jobbet på PS4'an.

Finns dock en uppsjö bra spel... köpte min på webhallen när de hade bra pris... Jag har klarat mig bra på 32gb kortet än så länge.

Permalänk
Medlem

Vitan är riktigt trevlig konsol, hade både 3DS och vita i en period men kände att Vitan användes så mycket mer så jag sålde 3DSn.

Har du en PS4 och PS+ så säger jag bara KÖP KÖP KÖP.

Visa signatur

FD Torrent | 7800X3D | 32GB RAM | Nvidia 5090 FE | Corsair RM1000X 3.1 | Fostex TH-X00 + Sennheiser HD 650 + Kali LP-UNF

Permalänk
Medlem

Tja tycker denna bild passar ganska så bra in här just nu, speciellt för de som inte tycker det finns spel. För ja det gör det.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Medlem

Har en vita och är nöjd med den, visste vad jag köpte.