Playstation 4 - Folk att spela med

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matte3333:

I KZ är multiplayern riktigt rolig mycket sammarbeta,

Ghosts är inte min typ av spel, har lirar alla modern-warfare som infinity gjort, men ghosts lever inte alls upp till mina krav

Men det är ju ditt val,

Tror faktiskt jag tar och litar på ditt ord Killzone va billigare åxå såg jag så det är ju nice.

Visa signatur

Gigabyte GA-990FXA-UD7 - AMD Phenom II 1090T @ 4,4Ghz
Sapphire 6970 @ CrossFire 930/1410Mhz
120Gb OCZ-AGILITY3, 16Gb G.Skill Ripjaws X

Permalänk
Skrivet av Bonge:

Så illa?
Ja killzone har jag funderat på åxå, hur är multiplayer?

Trevliga nyheter det här

http://www.ign.com/articles/2014/01/23/tomb-raider-definitive...

Killzone har multiplayer och det är helt ok! Det är ju pang pang spel så det är ju inget nytt direkt

Permalänk

Köpte precis Injustice om nån vill slåss lite!

Permalänk

don_jarmo

Bf4, blackflag liras det när det finns tid

Permalänk
Medlem
Skrivet av kentan900:

Köpte precis Injustice om nån vill slåss lite!

Nåt nytt i ps4 versionen? Har det på Wii U men bara testat en gång då online sög...
Men älskar ju Batman

Visa signatur

Gigabyte GA-990FXA-UD7 - AMD Phenom II 1090T @ 4,4Ghz
Sapphire 6970 @ CrossFire 930/1410Mhz
120Gb OCZ-AGILITY3, 16Gb G.Skill Ripjaws X

Permalänk
Skrivet av Bonge:

Nåt nytt i ps4 versionen? Har det på Wii U men bara testat en gång då online sög...
Men älskar ju Batman

Det står nya gubbar, banor och sånt men annars så är grafiken snyggare och sånt men ingen större skillnad vad jag har fått höra :P. Haha, jag gillar scorpion och bane

Permalänk
Medlem

Psn : Arch_Alex

Kzsf och gratisspel änsålänge
Adda ni som vill:)

Permalänk
Medlem

Lorthan336 på PSN, bara att lägga till

Lirar mycket BF4 och Fifa 14 just nu, men har även AC4 och KZ

Permalänk
Skrivet av Alexs:

Psn : Arch_Alex

Kzsf och gratisspel änsålänge
Adda ni som vill:)

Add

Permalänk
Medlem

Tja!

Precis börjat lira på konsol igen, rätt kul plattform. Kört mycket PC innan men ville testa något nytt

Spelar ni BF4 får ni gärna adda mig på PSN, heter Hilliz_94 där. Hade varit sjukt kul att lira med någon svensk snubbe

Permalänk
Skrivet av Hilliz:

Tja!

Precis börjat lira på konsol igen, rätt kul plattform. Kört mycket PC innan men ville testa något nytt

Spelar ni BF4 får ni gärna adda mig på PSN, heter Hilliz_94 där. Hade varit sjukt kul att lira med någon svensk snubbe

Ska adda dig med

Permalänk

Fick hem mitt Tomb Raider idag till PS4 och måste säga att det både ser riktigt bra ut och det är jätte spännande!

Permalänk

Fifa 14 ps4

Heter sotaddi på PSN adda mig fall nu är sugna på att köra lite fifa.

Permalänk
Medlem

Har bara AC4 och TR. Jag addar de som har något av dem.

Vill någon adda mig så heter jag chockerande nog Muyfa666 på PSN oxå...

Skriv dock gärna att ni är från SweClockers om ni addar. Brukar neka random requests...

Visa signatur

Fractal Design North (Black Mesh): Ryzen 7 7800X3D / 32GB DDR5-6000Mhz / NVIDIA RTX 4090 / 1TB + 2TB Kingston Fury Renegade M.2 NVME SSD / 2TB + 4TB 870 (EVO SSD) / LG UltraGear 27GP850 Gaming 2560x1440 @ 180Hz G-SYNC

Permalänk
Skrivet av Muyfa666:

Har bara AC4 och TR. Jag addar de som har något av dem.

Vill någon adda mig så heter jag chockerande nog Muyfa666 på PSN oxå...

Skriv dock gärna att ni är från SweClockers om ni addar. Brukar neka random requests...

Addar dig

Permalänk
Skrivet av Ballwaterboy:

Heter sotaddi på PSN adda mig fall nu är sugna på att köra lite fifa.

Jag har inte fifa men kan ju adda

Permalänk
Medlem

PSN: illseed

Har Killzone och CoD Ghosts.

Visa signatur

The playa haters ball, gives an opportunity to hate on a diverse array of mark-ass marks, trick-ass marks, punk bitches and skip-skop skanks and scallywags. Hoes, heffers, hee-has and hooley-hoos.

Permalänk
Skrivet av kentan900:

Jag har inte fifa men kan ju adda

Ja det är bara och adda

Permalänk
Skrivet av Hilliz:

Tja!

Precis börjat lira på konsol igen, rätt kul plattform. Kört mycket PC innan men ville testa något nytt

Spelar ni BF4 får ni gärna adda mig på PSN, heter Hilliz_94 där. Hade varit sjukt kul att lira med någon svensk snubbe

Addar

Permalänk
Skrivet av Bonge:

Tror faktiskt jag tar och litar på ditt ord Killzone va billigare åxå såg jag så det är ju nice.

Har du köpt KZ? Hehe

Kan va kul och lira nån dag

Psn=dedxys

Permalänk
Medlem

Jag heter Putte910 på PSN (De är ett väldigt gammalt namn önska man kunde byta ). Lirar mest KZ och AC men har warframe och resogun med. adda gärna Får adda er senare efter jobbet

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 4790K 3.5 GHz OC: 4.6 GHz Moderkort: MSI Z97 GAMING 3 Kylare: Noctua NH-D15 RAM: Corsair Vengeance DDR3 16GB 1600 Mhz Grafikkort: ASUS STRIX GTX 1080 Ti Bildskärm: Asus ROG Swift PG279Q, BenQ XL2430 och Dell UltraSharp 24" U2412M IPS Nätagg: EVGA Supernova G1 650W, 80+ Gold, Modulär Chassie: Corsair 600T Hårddiskar: Samsung SSD 840 250 GB (system), 2 st Samsung 1 TB (lagring) och en 250 GB WD green Linux SSD

Permalänk

Har någon utav er fått tillgång till Outlast? Det står att det ska vara tillgängligt för alla PSN-Plus medlemmar men jag ser inget Outlast spel.

Permalänk
Medlem

Precis blivit med PS4. Har inga vänner som spelar så det vore trevligt att skaffa några härifrån. Har just nu AC4 men det blir absolut fler framöver. Jobbar skift och spelar ibland på konstiga tider

PSN ID: dammex

Permalänk
Skrivet av Lucifr:

Precis blivit med PS4. Har inga vänner som spelar så det vore trevligt att skaffa några härifrån. Har just nu AC4 men det blir absolut fler framöver. Jobbar skift och spelar ibland på konstiga tider

PSN ID: dammex

Välkommen i klubben!

Permalänk
Skrivet av kentan900:

Har någon utav er fått tillgång till Outlast? Det står att det ska vara tillgängligt för alla PSN-Plus medlemmar men jag ser inget Outlast spel.

Laddade ner det sent igår kväll, men får se om jag lirar det ens Hatar egentligen sådana spel, och på detta är det ju verkligen bara till att springa och gömma sig

Permalänk
Skrivet av Krissmeister:

Laddade ner det sent igår kväll, men får se om jag lirar det ens Hatar egentligen sådana spel, och på detta är det ju verkligen bara till att springa och gömma sig

Lyckades halvt ladda hem det innan min internet kapp stoppade det :P. Haha, jag älskar skräckisar men är ganska feg med

Permalänk
Medlem

Spelar CoD Ghost intresserad av squadteam

PSN: sursvett

Permalänk
Medlem

BF4 och FIFA 14

Hej!

Jag har precis skaffat playstation 4 och skulle gärna spela lite online med Er!
Skickade request med rubriken "sweclocker" till er som verkar spela BF4 ibland.
Före ni acceptar varnar jag er, jag är riktigt dålig än så länge

Visa signatur

Coore 3000, i5 2500k, GTX 570, Corsair 700 W, 8gb vengance 1600mhz, Crucial 128gb SSD, Samsung spinpoint F1 1T, Dell UltraSharp 23'' U2312HM IPS LED.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anilzor:

Hej!

Jag har precis skaffat playstation 4 och skulle gärna spela lite online med Er!
Skickade request med rubriken "sweclocker" till er som verkar spela BF4 ibland.
Före ni acceptar varnar jag er, jag är riktigt dålig än så länge

PSN: Telis2

Visa signatur

Coore 3000, i5 2500k, GTX 570, Corsair 700 W, 8gb vengance 1600mhz, Crucial 128gb SSD, Samsung spinpoint F1 1T, Dell UltraSharp 23'' U2312HM IPS LED.

Permalänk

Ska adda er när jag har fått hem mitt nya nät