Nyss köpt Skyrim. "Programet har slutat fungera" vid start.........

Permalänk
Medlem

Nyss köpt Skyrim. "Programet har slutat fungera" vid start.........

Hej! Jag har nyss köpt Skyrim via Steam. När jag ska starta så kommer det upp "Programet har slutat fungera" direkt... Helpzzzzzz me!

Permalänk
Medlem

Ett fel gjorde att programet slutade fungera, står det.

Permalänk

Testa installera om det och se till att uppdatera drivrutinerna till grafikkortet. Har du mods så testa köra utom dom.

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tallkotten:

Testa installera om det och se till att uppdatera drivrutinerna till grafikkortet. Har du mods så testa köra utom dom.

Innan jag köpte det, så hade jag laddat ner en version från PB. Samma sak hände med den.

Har nyss uppdaterat Drivisarna också same shit. Inga mods. Spelet laddades ner för 5 min sedan.

Permalänk
Inaktiv

Provat att starta som administratör? Ominstallation?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon81912:

Provat att starta som administratör? Ominstallation?

Admin fungerade ej. Hur ominstallerar man ett spel från steam utan att behöva ladda ner det igen?

Permalänk
Skrivet av Bamse92:

Admin fungerade ej. Hur ominstallerar man ett spel från steam utan att behöva ladda ner det igen?

Går inte. Jag rekommenderar att dra en snabb googling och försöker hitta någon som löst liknande problem.

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tallkotten:

Går inte. Jag rekommenderar att dra en snabb googling och försöker hitta någon som löst liknande problem.

Okej! Provade felsökarn. Skyrim funkar på Vindows vista Service pack 3. Tror jag det stod.

Permalänk
Medlem

Har du Vista? en del information ligger kvar om du har haft spelet installerat tidigare. Släng allt som finns för skyrim i C:\Users\ditt namn\Documents\My Games och så finns det i C:\Users\ditt namn\AppData\Local\Skyrim

Det sista alternativet så måste du visa alla dolda filer för att kunna se eller så kopierar du texten jag skrev, öppna t ex Den här datorn och så klistrar du in den sistnämnda texten i raden högst upp, men du måste byta ditt namn mot det namn du har på din dator

Edit:
Kan du bevisa att det är icke pirat denna gång? din förra tråd blev ju låst för att du hade laddat ner det annars ska du inte ha nån hjälp alls

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD-FX:

Har du Vista? en del information ligger kvar om du har haft spelet installerat tidigare. Släng allt som finns för skyrim i C:\Users\ditt namn\Documents\My Games och så finns det i C:\Users\ditt namn\AppData\Local\Skyrim

Det sista alternativet så måste du visa alla dolda filer för att kunna se eller så kopierar du texten jag skrev, öppna t ex Den här datorn och så klistrar du in den sistnämnda texten i raden högst upp, men du måste byta ditt namn mot det namn du har på din dator

Edit:
Kan du bevisa att det är icke pirat denna gång? din förra tråd blev ju låst för att du hade laddat ner det annars ska du inte ha nån hjälp alls

Jag har Windows 8.1 eller vad det nu heter. Vet ej hur jag ska bevisa någonting? Spelar ingen roll, det fungerar ju nu! Håller på och fixar en massa mods atm. Men tack för hjälpen :)!