PayPal Glömt lösenord går ej återställa

Permalänk
Medlem

PayPal Glömt lösenord går ej återställa

Hej och go kväll!

Nu har jag lyckats på mig ännu ett smärre problem.

Jag har glömt mitt lösenord och klickar jag på återställ lösenord så kommer jag till en weird sida som inte gör någon nytta överhuvudtaget.

Tror det ser ut så för jag inte lyckas logga in ordentligt men hur fasiken ska jag kunna logga in om mitt "nya" återställda lösenord aldrig dyker upp i mailen.

Såhär ser det ut när jag försöker logga in.

http://imageshack.com/a/img36/216/okvm.jpg

Har ni någon aning om vad man kan göra? Redan skrivit till supporten men har en ganska skön känsla av att de inte kommer svara på runt 48 timmar. Och så lång tid kan jag inte vänta.

Permalänk
Vila i frid

Det står ju där, vänta i en 1/2 timme innan du får prova igen. Använd Internet Explorer "for best viewing experience" dvs den webläsare man brukar prioritera.

Ligger du på och försöker hela tiden så fortsätter paypal att låsa din IP-adress. Ta't lugnt, ta en Toy - och vänta en halvtimme innan du försöker igen.

Permalänk
Medlem

Byt webläsare, eller kör chrome i inkognito, såna felmeddelanden brukar bero på cookies och andra prylar som spökar

Visa signatur

RetroPC samlare av högsta nivå.
medlem 504 på sweclockers
https://timmynator.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av hasenfrasen:

Det står ju där, vänta i en 1/2 timme innan du får prova igen. Använd Internet Explorer "for best viewing experience" dvs den webläsare man brukar prioritera.

Ligger du på och försöker hela tiden så fortsätter paypal att låsa din IP-adress. Ta't lugnt, ta en Toy - och vänta en halvtimme innan du försöker igen.

"Om du höll på att handla eller betala och överföra rekommenderar vi att du väntar minst en halvtimme och sedan kontrollerar om det finns någon bekräftelse på transaktionen, antingen på ditt PayPal-konto eller i din e-post."

Det säger inte att jag kan fortsätta försöka logga in efter en halvtimme. Jag har inte fått någon återställningskod till min mail.