Muskampen 2025: Segraren korad!

Min repeater går mot sitt slut... eller?

Permalänk
Medlem

Min repeater går mot sitt slut... eller?

Gokväll allesammans!

Jag har ett problem med min repeater jag har köpt. När jag lirar cs go (eller bf) samtidigt som min lillbrorsa kör cod på xbox, uppstår det lagg. Pingen är normal men jag hackar mig fram i spelet och det konstiga är att när jag kör själv så är allting normalt... Inget smålagg eller nåt. Jag har dessutom kollat upp recensioner om denna repeater och sett att många har ansett den som "ostabil". Jag har ingen aning om vad det är som är fel, jag hoppas det finns någon kunnig som kan hjälpa mig.

Tacksam för all hjälp!

p.s Jag har en Technicolor TG 799vn V2

Visa signatur

Chassi NZXT H440w Ultra Silent|Nätagg Be Quiet L8 530w|Processor Intel Core I5 4670k|Ram Corsair Vengeance Red 8gb|Grafikkort Asus GTX 760 2gb|Moderkort MSI Z97 G45 Gaming|SSD Samsung EVO Basic 120gb|Hårddisk WD Red 1 tb

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av BowL4D:

Gokväll allesammans!

Jag har ett problem med min repeater jag har köpt. När jag lirar cs go (eller bf) samtidigt som min lillbrorsa kör cod på xbox, uppstår det lagg. Pingen är normal men jag hackar mig fram i spelet och det konstiga är att när jag kör själv så är allting normalt... Inget smålagg eller nåt. Jag har dessutom kollat upp recensioner om denna repeater och sett att många har ansett den som "ostabil". Jag har ingen aning om vad det är som är fel, jag hoppas det finns någon kunnig som kan hjälpa mig.

Tacksam för all hjälp!

p.s Jag har en Technicolor TG 799vn V2

Mja technicolor/thomson är sådär så det är ju inte fel att byta upp sig.
Det du kan testa först dock är att avaktivera "plug n play" i routern. Har löst en del problem för mig på min thomson

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Avstängd

repeater är sällan bra lösning i min värld, vilken modell är det ?

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av trollhattan:

repeater är sällan bra lösning i min värld, vilken modell är det ?

Repeater? Missade helt det och tolkade det som router! My bad

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Chassi NZXT H440w Ultra Silent|Nätagg Be Quiet L8 530w|Processor Intel Core I5 4670k|Ram Corsair Vengeance Red 8gb|Grafikkort Asus GTX 760 2gb|Moderkort MSI Z97 G45 Gaming|SSD Samsung EVO Basic 120gb|Hårddisk WD Red 1 tb