Headset med mic och utbytbara hörlurar?

Permalänk
Medlem

Headset med mic och utbytbara hörlurar?

Jag villl köpa ett nytt headset med mic till en samsung sg2 där man kan använda micdelen men byta ut hörlurarna då jag har ett par som jag är mycket nöjd med (men utan mic funktion). Vad ska jag titta efter?

Permalänk
Medlem

Är det någonting i stil med den här du tänker på?

Visa signatur

MAIN :: Intel Core i5 4690K - 4.5GHz@1.235v/76°C - | Be Quiet! Dark Rock 3 P-P | Asus Z97-A | Galax GTX 970 OC | Corsair Vengeance LP 16GB | Samsung 840 EVO 250GB | WD Green 1TB | Fractal Design Integra M 550W | Fractal Design Define R4
HTPC :: Intel Pentium G3220 | Gigabyte H87N-WIFI | Corsair Vengeance LP 4GB | Samsung 840 EVO 120GB | WD Red 3TB | Be Quiet! SFX Power 300w | Pioneer TX-6500 II

Permalänk
Medlem
Skrivet av ice cube:

Jag villl köpa ett nytt headset med mic till en samsung sg2 där man kan använda micdelen men byta ut hörlurarna då jag har ett par som jag är mycket nöjd med (men utan mic funktion). Vad ska jag titta efter?

Har själv varit ute efter sådana, det närmaste jag kommit har just varit bluetooth stereo headset. Blev den nyare varianten av ovanstående SBH50.

Permalänk
Medlem

Inga trådlösa utan nåt i stil med gamla ericsson hpm-70 men just dom fungerar inte (vad jag har hört)svarknappen på. Ringarna på 3, 5mm pluggen ska ha samma konfiguration som iphone.
Jag hittade denna och tror att det kan va en sån som jag letat efter.
http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?tf=product_link.html&link...